Gå til innhold

Sjokoladetest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden folk er så veldig i sjokoladehjørnet her, så benytter jeg sjansen til å skvise meg inn og spørre om noen husker en sjokolade som fantes for noen år siden. Kanskje 10 år faktisk...

Den var en liten sjokolade i bananformet plast. Inne i den var det tykk yoghurt, og jeg mener det var noe slags chrisp også. Trukket med sjokolade. Jeg mener altså at den lå i en slags plastform, men husker ikke helt hvordan den så ut... Noen som kan hjelpe? Har lett etter den sååååå lenge, men den eksisterer nok ikke lenger... :-(

Den ille med yoghurt husker jeg, ja. :)

• Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

29

• Lillemus

16

• tonie

15

• Lotte :o)

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror dere synes litt synd i meg, jeg?:) Jeg kan forsikre om at jeg koser meg verre med masse god mat og mengder av potetgull;)

Jammen det er jo ikke NORMALT å ikke ha smakt flere sjokolader!!! Hva er GALT med deg liksom;-) He he... Liker du ikke sjokolade, eller er du på slanker`n? Ellers er det jo ingen grunn til ikke å teste det som er på markedet:-)

Skrevet

''Cuba er godt! Ü''

Cuba er en av de veldig få sjokoladene jeg ikke makter...! Usj.

Uenig. Men den blir veldig fort gammel, så man må vurdere nøye hvor man kjøper den, ellers samker den uggent. :)

Skrevet

Den husker jeg. Tror den het Soho? :-) Den er gått ut av produksjon, dessverre. Solgte for dårlig.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Soho het den! Åhh, som jeg har lurt på det i MANGE år! Men den var jo SÅÅÅÅÅÅ god! Gått ut av produksjon æ gett, hrmf...:-(

Skrevet

Den ille med yoghurt husker jeg, ja. :)

Fikk akkurat vite fra Flowy at den het Soho! Åhh, den var god den:-)

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Soho het den! Åhh, som jeg har lurt på det i MANGE år! Men den var jo SÅÅÅÅÅÅ god! Gått ut av produksjon æ gett, hrmf...:-(

Det var tross alt en grunn til at den gikk ut av produksjon...;-)

Skrevet

JA! ~~~~~~~~~~~~~~på vei ut døra~~~~~~~~~~~~

hehe:-)

Skrevet

Huff. Det er første gang jeg har fått full score. Og det som er ekstra trist er at jeg ikke trengte noen av alternativene heller.

Skrevet

Jammen det er jo ikke NORMALT å ikke ha smakt flere sjokolader!!! Hva er GALT med deg liksom;-) He he... Liker du ikke sjokolade, eller er du på slanker`n? Ellers er det jo ingen grunn til ikke å teste det som er på markedet:-)

Hehe, dette opprører dolfolket forstår jeg:) Jeg greier jo å få ned en sjokoladebit eller to hvis jeg må, men jeg synes ikke det er så godt som alle vil ha det til. Jeg blir til og med litt småkvalm av det, så det er i grunnen veldig greit å stå over. Jeg har alltid vært sånn. Jeg mangler nok ett eller annet. Sjokoladegenet, kanskje?;)

Skrevet

Aha! Ja då skjønar eg.

Potetgull vet jeg ingen verdens ting om - kjøper det aldri og spiser det ikke. Men jeg har jo spist min livskvote av sjokolade forlengst. Men nå - helgekos i form av jordbær :-)))

Hvor får du tak i jorbær nå? Frosne jordbær synes jeg blir så slappe og...Ugode.

Har du ikke peil på potetgull? Og så det som er så godt. Her under regner jeg chilinøtter og annet snadder med salt i. Jeg burde vel heller sagt salt snacks og ikke bare potetgull.

candyqueen_83
Skrevet

Fikk akkurat vite fra Flowy at den het Soho! Åhh, den var god den:-)

Den var ikke god.

Skrevet

Det var tross alt en grunn til at den gikk ut av produksjon...;-)

Høhh...!

Skrevet

Den var ikke god.

Nå må du rulle inn! Beste sjokoladen ever!!!

candyqueen_83
Skrevet

Nå må du rulle inn! Beste sjokoladen ever!!!

Ja, det var derfor den gikk ut av produksjon ;O)

Skrevet

Jeg fikk 10 av 12, men etter mange år vekk fra Norge, syns jeg det er ganske sterkt:-)

Skrevet

Hehe, dette opprører dolfolket forstår jeg:) Jeg greier jo å få ned en sjokoladebit eller to hvis jeg må, men jeg synes ikke det er så godt som alle vil ha det til. Jeg blir til og med litt småkvalm av det, så det er i grunnen veldig greit å stå over. Jeg har alltid vært sånn. Jeg mangler nok ett eller annet. Sjokoladegenet, kanskje?;)

Ja, som jeg sa - det er noe GALT med deg! ;-)

Skrevet

Ja, det var derfor den gikk ut av produksjon ;O)

Sammensvergelse mot meg - det er jeg helt sikker på! "La oss ikke spise mer Soho alle sammen, for da går den ut av produksjon, og så må Anonym 82 klare seg uten"...! Avsluttet med rå latter!

Skrevet

Siden folk er så veldig i sjokoladehjørnet her, så benytter jeg sjansen til å skvise meg inn og spørre om noen husker en sjokolade som fantes for noen år siden. Kanskje 10 år faktisk...

Den var en liten sjokolade i bananformet plast. Inne i den var det tykk yoghurt, og jeg mener det var noe slags chrisp også. Trukket med sjokolade. Jeg mener altså at den lå i en slags plastform, men husker ikke helt hvordan den så ut... Noen som kan hjelpe? Har lett etter den sååååå lenge, men den eksisterer nok ikke lenger... :-(

Den var pyton!

Tror det var noe "fancy" innpakning i rødt, sort og hvitt, dette makkverket skulle liksom revolusjonere sjokolademiljøet, pøh den gikk rett i søpla!

Meneg savner den lille mørke (Freia?) med marsipan inni, og produktnavnet prega inn på toppen og mørk sjokolade utenpå.

Sølvpapir og gullbelte rundt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...