Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Det høres ut som du bare trenger å ta noen situps. Men ikke i dag. I dag er det kosedag:) Mandag er uansett kjip, så det passer å ta det da;) "Bare" ta noe situps?! Urgh... Kunne jeg bare tatt dem til mandag så, og så vært ferdig. Men så var det dette med hver dag, for alltid... Og det er gjerne ikke noe for meg har jeg funnet ut;-) 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 "Bare" ta noe situps?! Urgh... Kunne jeg bare tatt dem til mandag så, og så vært ferdig. Men så var det dette med hver dag, for alltid... Og det er gjerne ikke noe for meg har jeg funnet ut;-) Haha, så dropp det da. En må velge hva som er viktig og så gå for det. Enkelt:) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 '' Etter 8 år kan jeg ikke lengre skylde på svangerskapene nei og jeg tror nok denne valken alltid har vært der gitt. ;o)'' Det er vel bare et innebygget miniskjørt, slik som vi kvinner skal ha He he, urgh...! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 "Bare" ta noe situps?! Urgh... Kunne jeg bare tatt dem til mandag så, og så vært ferdig. Men så var det dette med hver dag, for alltid... Og det er gjerne ikke noe for meg har jeg funnet ut;-) Situps fjerner ikke valken rundt magen, de stranmer opp musklene som ligger bak fettpølsa, men de gjør ikke noe med fettpølsa gitt - da må du på med joggeskoene og brenne kalorier ved kondistrening rett og slett. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Miniskjørt?! Den var i overkant ass! Et kraftig belte kanskje, men ikke miniskjørt! ;o) *Ha ha* ;o)) Det blir jo miniskjørt om det vokser, men nå er det miniminimini 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Haha, så dropp det da. En må velge hva som er viktig og så gå for det. Enkelt:) Jammen problemet er jo at "viktig" er så relativt da, og veldig veldig varierende etter humør... :-) Men ja, det er helt opp til meg selv! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 *Ha ha* ;o)) Det blir jo miniskjørt om det vokser, men nå er det miniminimini *Hehe* Det blir ikke sidere nå nei! *Holder et godt øye på vekta* 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Situps fjerner ikke valken rundt magen, de stranmer opp musklene som ligger bak fettpølsa, men de gjør ikke noe med fettpølsa gitt - da må du på med joggeskoene og brenne kalorier ved kondistrening rett og slett. Jo, men de strammer opp magemusklene og setter i gang fettforbrenningen sånn at når fettet må vike kan musklene antydes selv uten at alt underhudsfett må bort? Det virker på meg:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jo, men de strammer opp magemusklene og setter i gang fettforbrenningen sånn at når fettet må vike kan musklene antydes selv uten at alt underhudsfett må bort? Det virker på meg:) Sakset fra Din side: ''Myte: Situps fjerner magefettet Situps er bra for å styrke muskulaturen, men gjør dessverre lite med magefettet. Hvis du ønsker deg flat mage, må du få ned fettprosentene i kroppen. Det er fordi fettet brennes innenfra og ikke utenfra. De delene av kroppen som har høyest fettprosent vil også være de siste stedene du merker forandring. Å utføre regelmessig kondisjons- og styrketrening og føre et sunt kosthold er det eneste du kan gjøre for å nå målet om den flate drømmemagen.'' 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Situps fjerner ikke valken rundt magen, de stranmer opp musklene som ligger bak fettpølsa, men de gjør ikke noe med fettpølsa gitt - da må du på med joggeskoene og brenne kalorier ved kondistrening rett og slett. Men det er lekrere med bare fleskepølse som sitter der den skal, enn med fleskepølse helt uten muskler... Valken har alltid vært der, men magemuskler mener jeg også å huske at jeg hadde en gang - de er borte nå! Men det er visst ikke så ille med meg, for jeg gidder ikke å gjøre noe med det;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 På nærbutikken min har de sånne store pyramider med Ferrero Rocher... Heldigvis (?) koster de 169,- så det kan jeg jo bare ikke kjøpe. *Sikle* Å fytti, det er ikke godt engang *pjuk* 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Sakset fra Din side: ''Myte: Situps fjerner magefettet Situps er bra for å styrke muskulaturen, men gjør dessverre lite med magefettet. Hvis du ønsker deg flat mage, må du få ned fettprosentene i kroppen. Det er fordi fettet brennes innenfra og ikke utenfra. De delene av kroppen som har høyest fettprosent vil også være de siste stedene du merker forandring. Å utføre regelmessig kondisjons- og styrketrening og føre et sunt kosthold er det eneste du kan gjøre for å nå målet om den flate drømmemagen.'' Det stemmer i og for seg godt med mine erfaringer. Når en ikke har _veldig_ mye kroppsfett skal det ikke så mye til før sixpacken synes. Situps kan være nok til å fjerne magefettet. Nå var jeg ganske godt trent i utgangspunktet, da:) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 ''Man velger da sine venner med omhu!'' Nettopp!-)) Du ville likt Cubakake ) I og oppå kaka er det pisket kremfløte blandet med smelta Cubasjokolader. Raspa Cubasjokolade som pynt. Nam :-) 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg vet ikke helt. Er det SÅ uvanlig da? Jeg har bare aldri lyst på sjokolade, så da blir det liksom ikke til at jeg kjøper det. Jeg får av og til (kanskje en gang i året?) lyst på melkesjokolade, og da kjøper jeg det og ikke noe ukjent. Har du aldri fått sjokolade når du har vært borte på besøk? Delt en sjokolade med en venninne da du gikk på skolen? 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Næmmen i alle dager! Hva er det med folk her inne da?!? Den sjokoladen var jo knallgod, og jeg har sørget over den hver dag i nærmere 10 år! Bare Lillemus og jeg som har SMAK tydeligvis... ;-) Og hvis dere ikke hadde vært så gniene, men istedet hadde flesket til og kjøpt industrielle mengder Soho, så hadde de kanskje ikke sluttet å produsere den? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Eg har sjekka nicket ditt, du er ei sur gammal hurpe på 82 år som ikkje har tenner til å spise skikkelig sjokolade, men må slurpe i deg youghurtsjokolade i stedenfor. Men ikkje la det gå utover oss andre. :-) *knegg* 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Milli Vanilli da eller??! Sjekk nicket mitt da, tror du jeg veit mye om dem?! http://www.nrk.no/underholdning/1.2197 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hobby har vært en av mine favoritter i alle år. ) Næh, liker vi ikke samme sjokolade!? ;p 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Du fikk 10 rette av 12 mulige, Topp score! Du er vel bevandret i søtsakenes verden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.