Gjest Nettbydama Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hvilken nettjeneste liker dere best? Jeg var tidligere med i Blink, men syns det ble så mye forandringer der at jeg ble lei... Nå er jeg på nettby. De færreste der er på sjekkern, mange tror det er et sjekksted, men det er feil. De fleste er der for moro skyld, for å delta i diskusjoner i gruppene der, bli kjent med folk med felles interesse og å holde kontakten med venner. De fleste på vennelista mi er folk jeg kjenner fra før, og vi prater mer der enn på msn 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Er ikke på hverken nettby eller blink, men på Facebook. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Blink er vel et sted man har profil fordi man vil sjekke og bli sjekka opp? Nettby er også for oss som ikke ønsker å begi oss ut på sjekkemarkedet 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Er ikke på hverken nettby eller blink, men på Facebook. Facebook her også :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.