Gå til innhold

Hva er din twist-favoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det vært en del sjokoladeprat her, og julen nærmer seg også, så da er det viktig å kartlegge hvem som liker hvilke biter. Hvordan skal vi ellers vite hvem det er trygt å invitere i juleselskap?

Min favoritt er lakris, eller den tilbakevendte banan-biten.

Hvorfor kan ikke twist selges som "smågodt", så man kan plukke bare de bitene man vil ha?

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Orio

26

• henrikke71

13

• AneM1365380603

8

• Aliza1365380759

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du og jeg kan definitivt ikke gå i samme juleselskap. ;o)

Skrevet

Jeg liker best lakris, den med karamell og banan skjokoladen.

Men jeg synes den gamle bananskjokoladen var myyye bedre.

:0)

AneM1365380603
Skrevet

Alle lyse sjokolader med nougat, crisp eller nøtter. Dajm er også godt. Noen av de andre bitene går i nøden, som f eks lakris.

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg liker alle jeg! :-D Men favorittene er marsipan og banan!

Skrevet

Jeg var så slu (eller dum) at jeg lærte meg å like den som ingen andre ville ha, og som jeg dermed fikk mest av. Flaut at jeg ikke husker hva den heter, men den er hvit og grønn og heter noe med nøtter...tror jeg..

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg var så slu (eller dum) at jeg lærte meg å like den som ingen andre ville ha, og som jeg dermed fikk mest av. Flaut at jeg ikke husker hva den heter, men den er hvit og grønn og heter noe med nøtter...tror jeg..

Den med kokos i kanskje?

Skrevet

Kokosbiten?! Ææææsj!

Skrevet

Den med kokos i kanskje?

Ja, DEN er det, kjempegod når man venner seg til den;)

Aliza1365380759
Skrevet

Ja, DEN er det, kjempegod når man venner seg til den;)

Ja, må innrømme at jeg liker den jeg også! Tror den eneste sjokoladen jeg _vet_ jeg ikke liker er den SoHo-sjokoladen de snakker om under her :-P Og jeg er ganske bevandret i sjokoladehyllen ja, hehe..

Skrevet

Min favoritt er lakris, nr.2 japp, nr. 3 dajm. Alle disse får man kjøpt i poser med bare det ene slaget i hver.

Skrevet

Kokosbiten?! Ææææsj!

Nettopp, se, jeg ville fått dem for meg selv i ditt selskap også, slår aldri feil. Må bare holde meg unna Aliza, for hun tar alle, inkl kokosbiten..

Skrevet

Ja, må innrømme at jeg liker den jeg også! Tror den eneste sjokoladen jeg _vet_ jeg ikke liker er den SoHo-sjokoladen de snakker om under her :-P Og jeg er ganske bevandret i sjokoladehyllen ja, hehe..

Hørte den ja! Makan til uthenging av Soho her altså...! :-/

Aliza1365380759
Skrevet

Hørte den ja! Makan til uthenging av Soho her altså...! :-/

Beklager, jeg klarte å holde meg unna kritikken da det sto på som verst, og jeg burde ha klart å unngå temaet en stund til. Det er ikke personlig! ;-)

Skrevet

Tror aldri jeg rakk å sette tennene i en sånn Soho mens den var i produksjon. I så fall har den gått i glemmeboka, sier litt det, for jeg er VELDIG glad i sjokolade

Skrevet

Kokos. Jeg har også oppdaget at ingen liker den, men jeg snes det er veldig rart, for jeg liker den faktisk som en av de bedre :)

Skrevet

Beklager, jeg klarte å holde meg unna kritikken da det sto på som verst, og jeg burde ha klart å unngå temaet en stund til. Det er ikke personlig! ;-)

Jeg hever meg over det;-)

Gjest lilatu_28
Skrevet

Alle lyse sjokolader med nougat, crisp eller nøtter. Dajm er også godt. Noen av de andre bitene går i nøden, som f eks lakris.

Minn meg på å ikke invitere deg i selskap noen gang. ;-)

Skrevet

Jeg liker best lakris, den med karamell og banan skjokoladen.

Men jeg synes den gamle bananskjokoladen var myyye bedre.

:0)

Så det er ikke den samme banansjokoladen lenger? Trodde det bare jeg som hadde idealisert et lykkelig barndomsminne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...