Gå til innhold

Hva er din twist-favoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mmmmmm Når kan jeg komme? :-)

Kom samtidig som Orio, så slår vi ut håret:)

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Orio

26

• henrikke71

13

• AneM1365380603

8

• Aliza1365380759

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den med kokos i kanskje?

Du kan gjerne komme i mitt virtuelle twistselskap.

Skrevet

Lange smale med noe grønt på papiret? Skjønner ikke helt hvilken du mener. Men lakrisbitene kan du godt sende til meg.

Du må komme hit. Morsan kommer også. Det blir kult:)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, og jeg hørte noe om at det var yoghurt i den, uffda..liker ikke Dream-isen heller jeg, for mye yoghurtsmak, og jeg elsker is også;-)

Det er vel en av grunnen til at jeg aldri smakte på sjokoladen. Altså at den smaker yoghurt.

Skrevet

Jeg liker alle jeg! :-D Men favorittene er marsipan og banan!

Alle? Er det INGEN som blir liggende igjen?

Skrevet

Alle lyse sjokolader med nougat, crisp eller nøtter. Dajm er også godt. Noen av de andre bitene går i nøden, som f eks lakris.

Tror jeg skal klare å fortære bananbitene før du er ferdig med lyse sjokolader med nougat, så deg kan jeg gjerne dele en twistpose med.

Skrevet

Du kan definitivt ikke invitere meg i twist-selskap ;)

Jeg er veldig kresen på twist og den eneste biten jeg virkelig digger, er banan ;) Ellers kan jeg i "nødstilfeller" spise lakris og dajm. Resten av twistene byr meg imot ;-)

Det er nok best vi tar hver vår pose, ja.

AneM1365380603
Skrevet

Tror jeg skal klare å fortære bananbitene før du er ferdig med lyse sjokolader med nougat, så deg kan jeg gjerne dele en twistpose med.

Hos oss ligger som regel ingen biter eller kokosbitene igjen. Mannen min spiser alt som er av godteri, unntatt det som har kokos i seg. Det kommer av at han en gang forspiste seg på kokosboller.

Hvis jeg er sjokoladesugen og vil ha det i fred, da velger jeg bounty eller kokosboller.

Skrevet

Du må komme hit. Morsan kommer også. Det blir kult:)

Er i kveld for tidlig? All den sjokoladepraten har gitt meg veldig lyst på noe søtt.

Skrevet

Jeg likte Montelino og Bali, de er dessverre ikke i posen lengre:(

Nå er det bare Cocos og Nøtti jeg liker.

Skrevet

Så det er ikke den samme banansjokoladen lenger? Trodde det bare jeg som hadde idealisert et lykkelig barndomsminne.

Nope, den gamle var rundlet.

Og med tykkere sjokolade i bunnen.

Mmm.... *mimre*

Skrevet

Kløkt kalles det.

Er det kokos du tenker på?

Nemig, det er kokosn, den som alltid blir forlatt:)

Skrevet

Det er vel en av grunnen til at jeg aldri smakte på sjokoladen. Altså at den smaker yoghurt.

Jep. Sjokkis er sjokkis, og yoghurt er yoghurt.

Skrevet

Du og jeg kan definitivt ikke gå i samme juleselskap. ;o)

Nei. Men vi kunne kanskje hatt en god samtale om verktøy?

Skrevet

Jeg likte Montelino og Bali, de er dessverre ikke i posen lengre:(

Nå er det bare Cocos og Nøtti jeg liker.

Montelino? Den har jeg ikke fått med meg, og twist har det vært hver jul så lenge jeg har levd. Den kan i alle fall ikke ha gjort noe særlig inntrykk.

Skrevet

Ved nærmere ettertanke foretrekker jeg å kjøpe en plate sjokolade og spise den hele selv. Som i kveld f eks, en hel plate Rittersport med marsipan

Skrevet

Nope, den gamle var rundlet.

Og med tykkere sjokolade i bunnen.

Mmm.... *mimre*

Fasongen var annerledes, det husker jeg. Nå har nesten alle twistbitene samme fasong, da var det annerledes før, i gamle dager. Hvorfor det? Streber Freia mot et mer homogent samfunn? Det er ikke særlig pk.

Skrevet

Ved nærmere ettertanke foretrekker jeg å kjøpe en plate sjokolade og spise den hele selv. Som i kveld f eks, en hel plate Rittersport med marsipan

Rittersport med marsipan er også gooooodt!

Skrevet

Det er nok best vi tar hver vår pose, ja.

Eller at jeg får ta først, siden jeg er gjesten din... ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...