tonie Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 mmmmmm Når kan jeg komme? :-) Kom samtidig som Orio, så slår vi ut håret:) 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Den med kokos i kanskje? Du kan gjerne komme i mitt virtuelle twistselskap. 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Lange smale med noe grønt på papiret? Skjønner ikke helt hvilken du mener. Men lakrisbitene kan du godt sende til meg. Du må komme hit. Morsan kommer også. Det blir kult:) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Ja, og jeg hørte noe om at det var yoghurt i den, uffda..liker ikke Dream-isen heller jeg, for mye yoghurtsmak, og jeg elsker is også;-) Det er vel en av grunnen til at jeg aldri smakte på sjokoladen. Altså at den smaker yoghurt. 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Jeg liker alle jeg! :-D Men favorittene er marsipan og banan! Alle? Er det INGEN som blir liggende igjen? 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Alle lyse sjokolader med nougat, crisp eller nøtter. Dajm er også godt. Noen av de andre bitene går i nøden, som f eks lakris. Tror jeg skal klare å fortære bananbitene før du er ferdig med lyse sjokolader med nougat, så deg kan jeg gjerne dele en twistpose med. 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Du kan definitivt ikke invitere meg i twist-selskap Jeg er veldig kresen på twist og den eneste biten jeg virkelig digger, er banan Ellers kan jeg i "nødstilfeller" spise lakris og dajm. Resten av twistene byr meg imot ;-) Det er nok best vi tar hver vår pose, ja. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Tror jeg skal klare å fortære bananbitene før du er ferdig med lyse sjokolader med nougat, så deg kan jeg gjerne dele en twistpose med. Hos oss ligger som regel ingen biter eller kokosbitene igjen. Mannen min spiser alt som er av godteri, unntatt det som har kokos i seg. Det kommer av at han en gang forspiste seg på kokosboller. Hvis jeg er sjokoladesugen og vil ha det i fred, da velger jeg bounty eller kokosboller. 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Du må komme hit. Morsan kommer også. Det blir kult:) Er i kveld for tidlig? All den sjokoladepraten har gitt meg veldig lyst på noe søtt. 0 Siter
ilaria Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg likte Montelino og Bali, de er dessverre ikke i posen lengre:( Nå er det bare Cocos og Nøtti jeg liker. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Så det er ikke den samme banansjokoladen lenger? Trodde det bare jeg som hadde idealisert et lykkelig barndomsminne. Nope, den gamle var rundlet. Og med tykkere sjokolade i bunnen. Mmm.... *mimre* 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Kløkt kalles det. Er det kokos du tenker på? Nemig, det er kokosn, den som alltid blir forlatt:) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Det er vel en av grunnen til at jeg aldri smakte på sjokoladen. Altså at den smaker yoghurt. Jep. Sjokkis er sjokkis, og yoghurt er yoghurt. 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Du og jeg kan definitivt ikke gå i samme juleselskap. ;o) Nei. Men vi kunne kanskje hatt en god samtale om verktøy? 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Jeg likte Montelino og Bali, de er dessverre ikke i posen lengre:( Nå er det bare Cocos og Nøtti jeg liker. Montelino? Den har jeg ikke fått med meg, og twist har det vært hver jul så lenge jeg har levd. Den kan i alle fall ikke ha gjort noe særlig inntrykk. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Ved nærmere ettertanke foretrekker jeg å kjøpe en plate sjokolade og spise den hele selv. Som i kveld f eks, en hel plate Rittersport med marsipan 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Nope, den gamle var rundlet. Og med tykkere sjokolade i bunnen. Mmm.... *mimre* Fasongen var annerledes, det husker jeg. Nå har nesten alle twistbitene samme fasong, da var det annerledes før, i gamle dager. Hvorfor det? Streber Freia mot et mer homogent samfunn? Det er ikke særlig pk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Ved nærmere ettertanke foretrekker jeg å kjøpe en plate sjokolade og spise den hele selv. Som i kveld f eks, en hel plate Rittersport med marsipan Rittersport med marsipan er også gooooodt! 0 Siter
ilaria Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Montelino? Den har jeg ikke fått med meg, og twist har det vært hver jul så lenge jeg har levd. Den kan i alle fall ikke ha gjort noe særlig inntrykk. http://ecx.images-amazon.com/images/I/41lYZcvTqPL._SL500_AA280_.jpg Kjempegod:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Det er nok best vi tar hver vår pose, ja. Eller at jeg får ta først, siden jeg er gjesten din... ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.