Gå til innhold

Hva er din twist-favoritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved nærmere ettertanke foretrekker jeg å kjøpe en plate sjokolade og spise den hele selv. Som i kveld f eks, en hel plate Rittersport med marsipan

Helt enig. Rittersport har så utrolig mange gode varianter (spesielt i utlandet). Favoritten nå for tiden er Rittersport med cornflakes!

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Orio

26

• henrikke71

13

• AneM1365380603

8

• Aliza1365380759

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ved nærmere ettertanke foretrekker jeg å kjøpe en plate sjokolade og spise den hele selv. Som i kveld f eks, en hel plate Rittersport med marsipan

Det kan jo være en løsning. Men fungerer ikke så veldig bra i selskap, vil jeg tro. "Her er kaffen, i stedet for en pose twist kjøpte jeg en sjokolade jeg spiser selv. Men dere kan gjerne se på."

:- )

Skrevet

Rittersport med marsipan er også gooooodt!

Hvertfall nå man har en hel plate for seg selv, tror jeg må sette over vann til kaffe...

Skrevet

Helt enig. Rittersport har så utrolig mange gode varianter (spesielt i utlandet). Favoritten nå for tiden er Rittersport med cornflakes!

''Favoritten nå for tiden er Rittersport med cornflakes!''

:o/ Høres ikke spesielt godt ut...

Skrevet

Det kan jo være en løsning. Men fungerer ikke så veldig bra i selskap, vil jeg tro. "Her er kaffen, i stedet for en pose twist kjøpte jeg en sjokolade jeg spiser selv. Men dere kan gjerne se på."

Nemlig, men siden jeg ikke ble invitert så måtte jeg sørge for meg selv;-)

Skrevet

Hvertfall nå man har en hel plate for seg selv, tror jeg må sette over vann til kaffe...

*Hehe* Kjæresten og jeg har delt en skål smågodt i kveld. :o)

Skrevet

Den ja. Den ble litt "too much", hvorfor skal så mye forskjellig presses inn i en liten sjokoladebit?

Fordi det er meningen man bare skal spise en liten bit vel, og ikke mange småsjokolader etter hverandre:)

Skrevet

Eller at jeg får ta først, siden jeg er gjesten din... ;-P

Hva slags oppdragelse tror du jeg har fått? La gjesten forsyne seg først? Da kan jeg jo gå glipp av favoritt-twisten min.

Eller så kan jeg gjøre som en gammel tante, sortere ut de beste bitene på kjøkkenet.

Skrevet

Nemlig, men siden jeg ikke ble invitert så måtte jeg sørge for meg selv;-)

Greit, forstår det. Men da blir det jo mer sjokolade på oss begge. *every cloud have silver lining*

Skrevet

Fordi det er meningen man bare skal spise en liten bit vel, og ikke mange småsjokolader etter hverandre:)

Måtehold? Trodde det var noe som gjaldt i forhold til alkohol, jeg.

Skrevet

*Hehe* Kjæresten og jeg har delt en skål smågodt i kveld. :o)

Det er den eneste fordelen med at kjæresten studerer i et annet land, som i mitt tilfelle, jeg får sjokkisen for meg selv:)...(ville nok ha foretrukket å ha ham her hos meg likevel da...kanskje)

Skrevet

Greit, forstår det. Men da blir det jo mer sjokolade på oss begge. *every cloud have silver lining*

Sant nok:)

Skrevet

Hva slags oppdragelse tror du jeg har fått? La gjesten forsyne seg først? Da kan jeg jo gå glipp av favoritt-twisten min.

Eller så kan jeg gjøre som en gammel tante, sortere ut de beste bitene på kjøkkenet.

Smart tante ;-)

Skrevet

Tar nok ikke sjansen på å invitere deg, men kan jo sende deg sjokoladekaramellene i stedet for å kaste dem sammen med papiret.

Jeg er høflig og beskjeden borte på besøk, så det skulle ikke bli noe problem ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Cocos!! Without a doubt!! ;-)

Men lakris er en god nummer 2, og etter der er det vel omtrent likedelt mellom dajm, japp, banan + noen til.

De hadde foresten tidligere en bit med aprikoskrem i, men den har det blitt slutt på.

Den desidert verste er helnøtt.

Re det å plukke de bitene man liker: Ihvertfall før i tiden kunne man det på Freia på Karl Johan, men det er kanskje slutt på det for lenge siden?

Vi kunne fint delt en Twistpose :-)

Aliza1365380759
Skrevet

Alle? Er det INGEN som blir liggende igjen?

Nei, jeg liker alle, så har jeg en hel pose som er bare min, så forsvinner alle! :-P Nå trekker du kanskje tilbake invitasjonen til twistselskapet ditt? ;-)

Skrevet

Dajm er favoritten, med karamell som nr 2. Kokus blir liggende igjen.

Gjest Elextra
Skrevet

Twist er langt fra min favorittsnop.

Liker ikke særlig godt bitene med søtt fyll, f.eks.fruktkrem (banan, appelsin, aprikos - æsj!). Kokos liker jeg heller ikke noe særlig. Lakrisen er god, den er liksom en fremmed fugl blant Twistene.

Derimot liker jeg bitene med mest mulig ren sjokolade, men gjerne også med nøtter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...