ilaria Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Ved nærmere ettertanke foretrekker jeg å kjøpe en plate sjokolade og spise den hele selv. Som i kveld f eks, en hel plate Rittersport med marsipan Helt enig. Rittersport har så utrolig mange gode varianter (spesielt i utlandet). Favoritten nå for tiden er Rittersport med cornflakes! 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Ved nærmere ettertanke foretrekker jeg å kjøpe en plate sjokolade og spise den hele selv. Som i kveld f eks, en hel plate Rittersport med marsipan Det kan jo være en løsning. Men fungerer ikke så veldig bra i selskap, vil jeg tro. "Her er kaffen, i stedet for en pose twist kjøpte jeg en sjokolade jeg spiser selv. Men dere kan gjerne se på." :- ) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Rittersport med marsipan er også gooooodt! Hvertfall nå man har en hel plate for seg selv, tror jeg må sette over vann til kaffe... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Helt enig. Rittersport har så utrolig mange gode varianter (spesielt i utlandet). Favoritten nå for tiden er Rittersport med cornflakes! ''Favoritten nå for tiden er Rittersport med cornflakes!'' :o/ Høres ikke spesielt godt ut... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 http://ecx.images-amazon.com/images/I/41lYZcvTqPL._SL500_AA280_.jpg Kjempegod:) Denne Montelino så alltid så god ut, men så ble den en gedigen skuffelse. Kvalmende 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 http://ecx.images-amazon.com/images/I/41lYZcvTqPL._SL500_AA280_.jpg Kjempegod:) Den ja. Den ble litt "too much", hvorfor skal så mye forskjellig presses inn i en liten sjokoladebit? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Det kan jo være en løsning. Men fungerer ikke så veldig bra i selskap, vil jeg tro. "Her er kaffen, i stedet for en pose twist kjøpte jeg en sjokolade jeg spiser selv. Men dere kan gjerne se på." :- ) Nemlig, men siden jeg ikke ble invitert så måtte jeg sørge for meg selv;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hvertfall nå man har en hel plate for seg selv, tror jeg må sette over vann til kaffe... *Hehe* Kjæresten og jeg har delt en skål smågodt i kveld. ) 0 Siter
ilaria Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Den ja. Den ble litt "too much", hvorfor skal så mye forskjellig presses inn i en liten sjokoladebit? Fordi det er meningen man bare skal spise en liten bit vel, og ikke mange småsjokolader etter hverandre:) 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Eller at jeg får ta først, siden jeg er gjesten din... ;-P Hva slags oppdragelse tror du jeg har fått? La gjesten forsyne seg først? Da kan jeg jo gå glipp av favoritt-twisten min. Eller så kan jeg gjøre som en gammel tante, sortere ut de beste bitene på kjøkkenet. :- ) 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Nemlig, men siden jeg ikke ble invitert så måtte jeg sørge for meg selv;-) Greit, forstår det. Men da blir det jo mer sjokolade på oss begge. *every cloud have silver lining* 0 Siter
Orio Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Fordi det er meningen man bare skal spise en liten bit vel, og ikke mange småsjokolader etter hverandre:) Måtehold? Trodde det var noe som gjaldt i forhold til alkohol, jeg. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 *Hehe* Kjæresten og jeg har delt en skål smågodt i kveld. ) Det er den eneste fordelen med at kjæresten studerer i et annet land, som i mitt tilfelle, jeg får sjokkisen for meg selv:)...(ville nok ha foretrukket å ha ham her hos meg likevel da...kanskje) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Greit, forstår det. Men da blir det jo mer sjokolade på oss begge. *every cloud have silver lining* Sant nok:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hva slags oppdragelse tror du jeg har fått? La gjesten forsyne seg først? Da kan jeg jo gå glipp av favoritt-twisten min. Eller så kan jeg gjøre som en gammel tante, sortere ut de beste bitene på kjøkkenet. :- ) Smart tante ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Tar nok ikke sjansen på å invitere deg, men kan jo sende deg sjokoladekaramellene i stedet for å kaste dem sammen med papiret. Jeg er høflig og beskjeden borte på besøk, så det skulle ikke bli noe problem ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Cocos!! Without a doubt!! ;-) Men lakris er en god nummer 2, og etter der er det vel omtrent likedelt mellom dajm, japp, banan + noen til. De hadde foresten tidligere en bit med aprikoskrem i, men den har det blitt slutt på. Den desidert verste er helnøtt. Re det å plukke de bitene man liker: Ihvertfall før i tiden kunne man det på Freia på Karl Johan, men det er kanskje slutt på det for lenge siden? Vi kunne fint delt en Twistpose :-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Alle? Er det INGEN som blir liggende igjen? Nei, jeg liker alle, så har jeg en hel pose som er bare min, så forsvinner alle! :-P Nå trekker du kanskje tilbake invitasjonen til twistselskapet ditt? ;-) 0 Siter
fresja Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Dajm er favoritten, med karamell som nr 2. Kokus blir liggende igjen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Twist er langt fra min favorittsnop. Liker ikke særlig godt bitene med søtt fyll, f.eks.fruktkrem (banan, appelsin, aprikos - æsj!). Kokos liker jeg heller ikke noe særlig. Lakrisen er god, den er liksom en fremmed fugl blant Twistene. Derimot liker jeg bitene med mest mulig ren sjokolade, men gjerne også med nøtter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.