henrikke71 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Prøver igjen på åpent;-) Hva med den utrolig "dekorative" rullekaka som mor kjøpte til kaffen da en var liten, er det noen her som husker den? Eller, er det noen her som har vært modig nok til å sette tennene i en? Jeg må innrømme at jeg hadde periodisk birkestamme-kick da jeg var tenåring...og det er en hemmelighet jeg har skjult lenge! 0 Siter
GoodTimes Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Jeg husker den. Svigerinna mi lagde en til sitt eget og min brors bryllup for kjempelenge siden. Jeg har ikke oppskriften, desverre. Ikke hun heller, vi snakket om den ganske nylig og lo oss nesten i hjel ved tanken på den kaka. Den var god, og så akkurat ut som et lite stykke bjerkegrein. Hun hadde til og med pyntet rundt med sånne små fluesopper vi pynter med til jul! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Jeg husker den. Svigerinna mi lagde en til sitt eget og min brors bryllup for kjempelenge siden. Jeg har ikke oppskriften, desverre. Ikke hun heller, vi snakket om den ganske nylig og lo oss nesten i hjel ved tanken på den kaka. Den var god, og så akkurat ut som et lite stykke bjerkegrein. Hun hadde til og med pyntet rundt med sånne små fluesopper vi pynter med til jul! Så bra! Jeg tenkte egentlig på den som var proppa full med konserveringsstoffer og som hadde holdbarhetsdato 2 år fram på S-laget jeg da;-D Den hjemmelagde er jo sikkert kjempegod! Hvis du får fatt i den oppskrifta må du skrive. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.