Gå til innhold

Men hvor ble det av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... lakris-seigmannen?! Det var jo en periode svarte seigmenn og de var knallgode! *Savne*

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• AneM1365380603

7

• henrikke71

6

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Det kan jeg ikke engang huske. Søt lakris er jo utrolig godt. Spesielt de Pandabitene. Lakrisringer i løsvekt er også ok. Det er min manns favoritt.

Skrevet

Nei...lakris skal være salt!!

Men hvor ble det av UFO-drops?

Skrevet

Det kan jeg ikke engang huske. Søt lakris er jo utrolig godt. Spesielt de Pandabitene. Lakrisringer i løsvekt er også ok. Det er min manns favoritt.

Lakris-seigmennene var ikke søte, men litt salte. :o) Salt lakris er gooooodt! De var i egne poser og jeg tror man fikk dem i løs vekt også.

Skrevet

Nei...lakris skal være salt!!

Men hvor ble det av UFO-drops?

Men lakris-seigmannen var lett salt!

AneM1365380603
Skrevet

Ta deg litt hockeypulver i stedet du...

Hockeypulver er slikt som går i nøden :)

Skrevet

Hehe, *jøss* finnes det noen voksne og med vettet i behold som liker hockeypulver? =P

Vet ikke om jeg har smakt hockypulver, men jeg digger rustne spikre! :o) Mmmmm!

Skrevet

Gubbelakrisen?

Den lange, slanke, glatte med rødt, hvitt og svart papir.

AneM1365380603
Skrevet

Hehe, *jøss* finnes det noen voksne og med vettet i behold som liker hockeypulver? =P

Nå har jeg aldri påstått av vettet er i behold :)

Jeg liker også slikepinner som en dypper i pulver. Jeg lurer på om de fremdeles har disse toalettene med dokost. En dyppet dokosten ned i toalettet, og der var det pulver. Veldig godt :) Så lite snop varer kjempelenge.

Skrevet

Hockeypulver er cirka det samme som "fyllet" i tyrkisk pepper - drops.... =)

m.a.o perfekt til å blande i vodka...hvis en vil på tenåringsfylla igjen...

Skrevet

Gubbelakrisen?

Den lange, slanke, glatte med rødt, hvitt og svart papir.

Nei, svarte seigmenn. :o) Den røde pandaen (om det er den du mener) finnes da fremdeles.

AneM1365380603
Skrevet

Vet ikke om jeg har smakt hockypulver, men jeg digger rustne spikre! :o) Mmmmm!

Rustne spikre? Av en eller annen grunn høres det godt ut, he he.

Skrevet

Men lakris-seigmannen var lett salt!

svart seigmann?! (rister på hodet)

Skrevet

svart seigmann?! (rister på hodet)

Ja, de var knallgode! Kunne kanskje kalt dem negerseigmenn, men det er vel ikke helt pk... ;o)

Skrevet

Ja, de var knallgode! Kunne kanskje kalt dem negerseigmenn, men det er vel ikke helt pk... ;o)

hæ hæ, pass på nå, så du ikke blander en viss primadonna inn i diskusjonen her, nei, jeg syns bare ikke svart seigman hører hjemme i posen sammen med de andre liksom. Enig i at det høres helt feil ut:-D

Skrevet

åååå, guri ja! Nå minnet du meg om de, og det fikk jeg VELDIG lyst på akkurat nå!!

Skrevet

Kanskje de kommer tilbake nå? Ikke akkurat Kongen av Danmark, da.

Skrevet

Den husker jeg det var reklame for, men jeg fikk aldri smakt den. Jeg fant det ikke i butikken, men den hørtes god ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...