Gå til innhold

Men hvor ble det av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

m.a.o perfekt til å blande i vodka...hvis en vil på tenåringsfylla igjen...

Ikke bare tenåringfyll det :-D

*he-he*

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• AneM1365380603

7

• henrikke71

6

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kan jeg ikke engang huske. Søt lakris er jo utrolig godt. Spesielt de Pandabitene. Lakrisringer i løsvekt er også ok. Det er min manns favoritt.

''Det kan jeg ikke engang huske. Søt lakris er jo utrolig godt. Spesielt de Pandabitene. Lakrisringer i løsvekt er også ok. Det er min manns favoritt.''

Juhuuu! Da vet jeg hva som skal ligge i godteskåla hvis vi treffes en gang :-)

Skrevet

Det kan jeg ikke engang huske. Søt lakris er jo utrolig godt. Spesielt de Pandabitene. Lakrisringer i løsvekt er også ok. Det er min manns favoritt.

''Det kan jeg ikke engang huske. Søt lakris er jo utrolig godt. Spesielt de Pandabitene. Lakrisringer i løsvekt er også ok. Det er min manns favoritt.''

Skrevet

Ikke bare tenåringfyll det :-D

*he-he*

Ok da, du sa det, faktisk ikke såå lenge siden jeg var på den sjøl:-D

AneM1365380603
Skrevet

Ja, det eller sørlandscips, grønn pringles eller vanlig chips med ost og løk, og lys sjokolade med nøtter, nougat eller crisp. Og solo ;)

Hva skal jeg servere deg da?

Må skrive noe til deg på meldinger. (Mannen min spør om jeg skriver bok, he he)

Skrevet

Ja, det eller sørlandscips, grønn pringles eller vanlig chips med ost og løk, og lys sjokolade med nøtter, nougat eller crisp. Og solo ;)

Hva skal jeg servere deg da?

Må skrive noe til deg på meldinger. (Mannen min spør om jeg skriver bok, he he)

Mannen min sa nettopp, at hvis jeg hadde pratet like mye til ham som jeg skrev på pc'en, hadde han blitt skikkelig svett i ørene!

Skrevet

Ja, det var godt.

Og så var det noe annet, noe slags blandet lakrisgreier ala posene med "søtt&godt", med chili-lakris og diverse andre smaker. mmmmm. Ungene likte det heller ikke, mer på mor, ren bonus :-)

Skrevet

Ok da, du sa det, faktisk ikke såå lenge siden jeg var på den sjøl:-D

Neste helg, da tenker jeg at tyrkisk-faktoren hos meg er temmelig høy :-DDD

AneM1365380603
Skrevet

Mannen min sa nettopp, at hvis jeg hadde pratet like mye til ham som jeg skrev på pc'en, hadde han blitt skikkelig svett i ørene!

PS! Nå tror jeg at min mann er aktivisert en stund. Han ser på en film ;o) Det ble så stilt.

Skrevet

Neste helg, da tenker jeg at tyrkisk-faktoren hos meg er temmelig høy :-DDD

He he, så bra! Du ville passe inn på danske barer, her har de "tyrkershots" eller "små grå" som det heter med kvantumsrabatt:-D

Skrevet

PS! Nå tror jeg at min mann er aktivisert en stund. Han ser på en film ;o) Det ble så stilt.

Min tuslet opp og la seg..... Han var visst i pratehumør i kveld, og det var ikke jeg!

Skrevet

He he, så bra! Du ville passe inn på danske barer, her har de "tyrkershots" eller "små grå" som det heter med kvantumsrabatt:-D

'HA, HA!*

Små grå - det var morsomt!

Vi skal på hyttetur, tre par :-) Og to av oss damene og en av mennene er veldig glad i tyrkisk! Og hun ene skulle ta med seg en stor flaske :-)

AneM1365380603
Skrevet

Min tuslet opp og la seg..... Han var visst i pratehumør i kveld, og det var ikke jeg!

Jeg er heller ikke så pratesyk :-/ Mer tastesyk, he he.

Skrevet

'HA, HA!*

Små grå - det var morsomt!

Vi skal på hyttetur, tre par :-) Og to av oss damene og en av mennene er veldig glad i tyrkisk! Og hun ene skulle ta med seg en stor flaske :-)

Det høres morsomt ut. Kos dere:-)

Skrevet

Ja, de var gode. Husker dem. Så kom kick med salmiakksmak, men lurer på om de også er på vei ut.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det var godt.

Og så var det noe annet, noe slags blandet lakrisgreier ala posene med "søtt&godt", med chili-lakris og diverse andre smaker. mmmmm. Ungene likte det heller ikke, mer på mor, ren bonus :-)

Malaco salt og blandet? Eller noe. Det finnes jo ennå.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226143507' post='4009242]

...og Salte Ufo! *snufs*

Men de salte ufoene i de gul-grønne posene er jo ikke etke salte ufo! De var jo opprinnelig i små, røde poser og hadde et slags kanelbrunt lag uten på seg. Det var kinogodt nr. 1 da jeg var liten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...