Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Men de salte ufoene i de gul-grønne posene er jo ikke etke salte ufo! De var jo opprinnelig i små, røde poser og hadde et slags kanelbrunt lag uten på seg. Det var kinogodt nr. 1 da jeg var liten! Fantes det kino da du var liten?! ;D 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Rigel sjokoladen da? De var så søte og knøttsmå. En var blå m nøtter og en var rød melkesjokolade. De var pakket i sånn tynn aluminiumsfolie. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Rigel sjokoladen da? De var så søte og knøttsmå. En var blå m nøtter og en var rød melkesjokolade. De var pakket i sånn tynn aluminiumsfolie. Ja! Og platene var veldig tynne? De husker jeg ja! ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ja! Og platene var veldig tynne? De husker jeg ja! ) Veldig tynne ja Akkurat passelig størrelse om en ville ha smaken bare. Den gangen var melkesjokoladen(freia) bare bittelitt bredere og lengre. *mimre* 0 Siter
morsan Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Veldig tynne ja Akkurat passelig størrelse om en ville ha smaken bare. Den gangen var melkesjokoladen(freia) bare bittelitt bredere og lengre. *mimre* Hvis du vil ha en liten melkesjokolade i dag, dog ikke like liten som Riegel, kan du kjøpe Freia Eventyrmelkesjokolade:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Hvis du vil ha en liten melkesjokolade i dag, dog ikke like liten som Riegel, kan du kjøpe Freia Eventyrmelkesjokolade:-) vet Men det er ikke det samme. Freiamerket var med på hver eneste lille rute. Jeg kunne nyte rute for rute Men smaken er sikkert den samme 0 Siter
Lisabeth Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Malaco salt og blandet? Eller noe. Det finnes jo ennå. Det visste jeg ikke *pusser brillene* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.