Gå til innhold

Men hvor ble det av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men de salte ufoene i de gul-grønne posene er jo ikke etke salte ufo! De var jo opprinnelig i små, røde poser og hadde et slags kanelbrunt lag uten på seg. Det var kinogodt nr. 1 da jeg var liten!

Fantes det kino da du var liten?! ;D

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• AneM1365380603

7

• henrikke71

6

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Rigel sjokoladen da? De var så søte og knøttsmå. En var blå m nøtter og en var rød melkesjokolade. De var pakket i sånn tynn aluminiumsfolie.

Skrevet

Rigel sjokoladen da? De var så søte og knøttsmå. En var blå m nøtter og en var rød melkesjokolade. De var pakket i sånn tynn aluminiumsfolie.

Ja! Og platene var veldig tynne? De husker jeg ja! :o)

Skrevet

Ja! Og platene var veldig tynne? De husker jeg ja! :o)

Veldig tynne ja :) Akkurat passelig størrelse om en ville ha smaken bare. Den gangen var melkesjokoladen(freia) bare bittelitt bredere og lengre. *mimre*

Skrevet

Veldig tynne ja :) Akkurat passelig størrelse om en ville ha smaken bare. Den gangen var melkesjokoladen(freia) bare bittelitt bredere og lengre. *mimre*

Hvis du vil ha en liten melkesjokolade i dag, dog ikke like liten som Riegel, kan du kjøpe Freia Eventyrmelkesjokolade:-)

Skrevet

Hvis du vil ha en liten melkesjokolade i dag, dog ikke like liten som Riegel, kan du kjøpe Freia Eventyrmelkesjokolade:-)

vet :) Men det er ikke det samme. Freiamerket var med på hver eneste lille rute. Jeg kunne nyte rute for rute :) Men smaken er sikkert den samme :)

Skrevet

Malaco salt og blandet? Eller noe. Det finnes jo ennå.

Det visste jeg ikke *pusser brillene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...