Åsemor Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Begynner å bli trøtt, men lell. Hvordan får jeg kvadratrot i excel? Eller windows sin kalkulator? 0 Siter
Lisabeth Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 På kalkulator: velg vitenskaplig utgave. Tast inn tall, kryss av for INV og trykk x^2 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Du må kanskje bytte til vitenskapelig kalkulator? 0 Siter
Søssa Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 I excel (norsk versjon): =rot(tallet du skal ha roten av) 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 I excel (norsk versjon): =rot(tallet du skal ha roten av) Og jeg har engelsk, root funker ikke. Men får det vel til i kalkulator, nå kanskje. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Du må kanskje bytte til vitenskapelig kalkulator? Ja, men hadde det og syns det var merkelig at jeg ikke så noe kvadratrot der heller. Men når jeg må gjøre det sånn Lisabeth forklarer var det ikke så rart at jeg ikke skjønte det av meg selv, syns jeg. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 På kalkulator: velg vitenskaplig utgave. Tast inn tall, kryss av for INV og trykk x^2 Tusen takk. Syns nå det var litt sndoig å ikke ha kvadratrot som egen knapp, men men. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Ja, men hadde det og syns det var merkelig at jeg ikke så noe kvadratrot der heller. Men når jeg må gjøre det sånn Lisabeth forklarer var det ikke så rart at jeg ikke skjønte det av meg selv, syns jeg. Enig i det! :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Prøv sqrt Aha! Tusen takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.