Gå til innhold

Et lite innblikk i kunstens verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende :-) *Krysser fingrene for deg*

Takk! :) Og siden jeg er så iskald som jeg påstår å være skal jeg poste svaret her på tirsdag. Det er til pass for meg. Dere trøster, ikke sant?;)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

16

• morsan

5

• AneM1365380603

4

• Sofline

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1226096582' post='4008748]

Krysser fingre og hever glasset!

Takk og schkåll! ;)

Skrevet

Kan jeg komme også? Pliiiiis? :-)

Ønsker deg kjempelykke til!

Klart du får! Det kan også være at du må trøste og stille med cleenex på tirdag. Ok?;)

Skrevet

Klart du får! Det kan også være at du må trøste og stille med cleenex på tirdag. Ok?;)

...og chilinøtter!!

Skrevet

Takk! :) Og siden jeg er så iskald som jeg påstår å være skal jeg poste svaret her på tirsdag. Det er til pass for meg. Dere trøster, ikke sant?;)

Trøst blir ikke nødvendig :-)

Men i vil selvfølgelig vite hvordan det går!

Skrevet

Jeg blir så utrolig imponert over de som kan skape noe :) Nå kjenner jeg at jeg virkelig har lyst å se hva du styrer på med!

Du er hjertelig velkommen uasett A eller R:) Kanskje det er på tide med et dolparty på tante tonies atelier?;)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg vil veldig gjerne også se! Om mulig.

Lykke til!

Skrevet

Jeg vil veldig gjerne også se! Om mulig.

Lykke til!

Klart det er:) Jeg kan sende ut en invitasjon uansett. Trøsteøl og vin hos tonie i verste fall;)

AneM1365380603
Skrevet

Du er hjertelig velkommen uasett A eller R:) Kanskje det er på tide med et dolparty på tante tonies atelier?;)

Jeg bor nok alt for langt unna, men er det ingen måter å få vite hva du lager?

Gjest Elextra
Skrevet

Klart det er:) Jeg kan sende ut en invitasjon uansett. Trøsteøl og vin hos tonie i verste fall;)

Høres hyggelig ut! Er ikke så opptatt av om du blir antatt eller ikke (selv om jeg jo selvfølgelig skjønner det betyr en del for deg) - føler meg temmelig sikker på at du har noe å fare med! :-)

Skrevet

Høres hyggelig ut! Er ikke så opptatt av om du blir antatt eller ikke (selv om jeg jo selvfølgelig skjønner det betyr en del for deg) - føler meg temmelig sikker på at du har noe å fare med! :-)

Det betyr egentlig ikke så mye hvis jeg skal stikke fingeren i jorda. Jeg blir bare litt revet med av all kalibaliken.Jeg klarer meg, jeg. Men det kunne vært gøy med et doltreff her en gang. Kveldens selskapslek: mal et portrett av Jølsen;)

Skrevet

Kjære all verden, så spennende! :) Krysser fingrene for at dette går din vei :)

Gjest Elextra
Skrevet

Det betyr egentlig ikke så mye hvis jeg skal stikke fingeren i jorda. Jeg blir bare litt revet med av all kalibaliken.Jeg klarer meg, jeg. Men det kunne vært gøy med et doltreff her en gang. Kveldens selskapslek: mal et portrett av Jølsen;)

*urk*

AneM1365380603
Skrevet

Nå forstår jeg bedre hvorfor en eller annen her inne påsto at du er en viss kjent kunstner ;)

Skrevet

Vel talt! :-)

Skrevet

Det må vel bli noe omtrent som dette:

2488608892_6e33dbd72a.jpg?v=1210647544

Skrevet

Det må vel bli noe omtrent som dette:

2488608892_6e33dbd72a.jpg?v=1210647544

Hehe. Jeg har laget en Mona Lisa-variant med meg selv. Sende?;)

Skrevet

Hehe. Jeg har laget en Mona Lisa-variant med meg selv. Sende?;)

Du mener til meg? Eller misforstår jeg?

Du må gjerne sende!! :-)

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...