tonie Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Spennende :-) *Krysser fingrene for deg* Takk! Og siden jeg er så iskald som jeg påstår å være skal jeg poste svaret her på tirsdag. Det er til pass for meg. Dere trøster, ikke sant? 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1226096582' post='4008748] Krysser fingre og hever glasset! Takk og schkåll! 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Kan jeg komme også? Pliiiiis? :-) Ønsker deg kjempelykke til! Klart du får! Det kan også være at du må trøste og stille med cleenex på tirdag. Ok? 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Klart du får! Det kan også være at du må trøste og stille med cleenex på tirdag. Ok? ...og chilinøtter!! 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 ...og chilinøtter!! Ah! My Girl! 0 Siter
Lisabeth Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Takk! Og siden jeg er så iskald som jeg påstår å være skal jeg poste svaret her på tirsdag. Det er til pass for meg. Dere trøster, ikke sant? Trøst blir ikke nødvendig :-) Men i vil selvfølgelig vite hvordan det går! 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Jeg blir så utrolig imponert over de som kan skape noe Nå kjenner jeg at jeg virkelig har lyst å se hva du styrer på med! Du er hjertelig velkommen uasett A eller R:) Kanskje det er på tide med et dolparty på tante tonies atelier? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Klart du får! Det kan også være at du må trøste og stille med cleenex på tirdag. Ok? Jeg vil veldig gjerne også se! Om mulig. Lykke til! 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Jeg vil veldig gjerne også se! Om mulig. Lykke til! Klart det er:) Jeg kan sende ut en invitasjon uansett. Trøsteøl og vin hos tonie i verste fall;) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Du er hjertelig velkommen uasett A eller R:) Kanskje det er på tide med et dolparty på tante tonies atelier? Jeg bor nok alt for langt unna, men er det ingen måter å få vite hva du lager? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Klart det er:) Jeg kan sende ut en invitasjon uansett. Trøsteøl og vin hos tonie i verste fall;) Høres hyggelig ut! Er ikke så opptatt av om du blir antatt eller ikke (selv om jeg jo selvfølgelig skjønner det betyr en del for deg) - føler meg temmelig sikker på at du har noe å fare med! :-) 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Høres hyggelig ut! Er ikke så opptatt av om du blir antatt eller ikke (selv om jeg jo selvfølgelig skjønner det betyr en del for deg) - føler meg temmelig sikker på at du har noe å fare med! :-) Det betyr egentlig ikke så mye hvis jeg skal stikke fingeren i jorda. Jeg blir bare litt revet med av all kalibaliken.Jeg klarer meg, jeg. Men det kunne vært gøy med et doltreff her en gang. Kveldens selskapslek: mal et portrett av Jølsen;) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Kjære all verden, så spennende! Krysser fingrene for at dette går din vei 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Det betyr egentlig ikke så mye hvis jeg skal stikke fingeren i jorda. Jeg blir bare litt revet med av all kalibaliken.Jeg klarer meg, jeg. Men det kunne vært gøy med et doltreff her en gang. Kveldens selskapslek: mal et portrett av Jølsen;) *urk* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Klart det er:) Jeg kan sende ut en invitasjon uansett. Trøsteøl og vin hos tonie i verste fall;) Nå forstår jeg bedre hvorfor en eller annen her inne påsto at du er en viss kjent kunstner 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Høres hyggelig ut! Er ikke så opptatt av om du blir antatt eller ikke (selv om jeg jo selvfølgelig skjønner det betyr en del for deg) - føler meg temmelig sikker på at du har noe å fare med! :-) Vel talt! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Det betyr egentlig ikke så mye hvis jeg skal stikke fingeren i jorda. Jeg blir bare litt revet med av all kalibaliken.Jeg klarer meg, jeg. Men det kunne vært gøy med et doltreff her en gang. Kveldens selskapslek: mal et portrett av Jølsen;) Det må vel bli noe omtrent som dette: 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Det må vel bli noe omtrent som dette: Hehe. Jeg har laget en Mona Lisa-variant med meg selv. Sende? 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hehe. Jeg har laget en Mona Lisa-variant med meg selv. Sende? Du mener til meg? Eller misforstår jeg? Du må gjerne sende!! :-) [email protected] 0 Siter
tonie Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Du mener til meg? Eller misforstår jeg? Du må gjerne sende!! :-) [email protected] I morgen. Kanskje;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.