Gå til innhold

Smashing mannfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puh! :)

Det var snarere et forsøk på å vise at det er diamentralt motsatt i de fleste tilfeller;-)

• Svar 293
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

61

• morsan

43

• AneM1365380603

43

• tonie

24

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Det var snarere et forsøk på å vise at det er diamentralt motsatt i de fleste tilfeller;-)

:)

Noen innspill til min musikktråd? Ønsker litt nytt til Ipod'en.

Skrevet

Eirik (den høye, mørke ortopeden) i "Sykehuset" på TV3. Nam!

Gjest ulle litu
Skrevet

Han der uråkråka fra Lost. Husker ikke navn. Halvlangt blondt hår. Som laget seg briller. Har ikke sett Lost siden første sesong jeg da. Men herlig fyr!

Skrevet

Ja, det får'n si! Det er håp så lenge liket fiser!

*LOL*

Han er faktisk en trivelig raring ;o)

Skrevet

Hva gjør disse halvnakne kvinnfolka i mannfolktråden til Lotte?-))

Du kan så si! *hehe* En avsporing fra Geir, og tråden tar uante vendinger ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226179804' post='4009706]

Du kan så si! *hehe* En avsporing fra Geir, og tråden tar uante vendinger ;o)

På tide det kom noe vakkert i denne tråden i alle fall:-)

Skrevet

Monica Bellucci kommer så absolutt på min kvinneliste

Min også! :)

AneM1365380603
Skrevet

På tide det kom noe vakkert i denne tråden i alle fall:-)

Ja, det er bra med noe for enhver smak :-)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226182140' post='4009730]

Er han fin? *forklar*

Ja, jeg får forklare meg her. For noen år siden hadde Jarl Goli Portveien 2, og da var han et bra støkke mannfolk.

Jeg hadde glemt hele fyren, til jeg nå så han igjen.

Det beste var at jeg fikk et glimt av Jostein Flo :D Så dukka Erik Thorstvedt opp. *Hadde på riktig kanal i kveld*

Skrevet

Og jeg som trodde _jeg_ ikke fulgte med.... ;)

Jeg MÅ bare fortelle om i morges, da jeg fortalte min kjære om mine manlgende kunnskaper om skulespillere her på DOL i går kveld.

Jeg sa at han derre Cloonie vistnok spilte i en av de sykehusseriene - Greyhouse!!! :-DDD

Mannnen min gapskrattet av meg ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg MÅ bare fortelle om i morges, da jeg fortalte min kjære om mine manlgende kunnskaper om skulespillere her på DOL i går kveld.

Jeg sa at han derre Cloonie vistnok spilte i en av de sykehusseriene - Greyhouse!!! :-DDD

Mannnen min gapskrattet av meg ;-)

He he. Jeg ville glatt gått på at den serien heter det.

Selv ringte jeg Telenor support og påsto at antivirusprogrammet mitt heter McGyver. En serie jeg aldri har sett..

Skrevet

He he. Jeg ville glatt gått på at den serien heter det.

Selv ringte jeg Telenor support og påsto at antivirusprogrammet mitt heter McGyver. En serie jeg aldri har sett..

Mc Gyver!!!! DET var serie, det!!! Jeg var helt hekta en periode - han var min store helt :-)

(men har aldri forbundet ham til et antivirusprogram)

Skrevet

Ja, jeg får forklare meg her. For noen år siden hadde Jarl Goli Portveien 2, og da var han et bra støkke mannfolk.

Det beste var at jeg fikk et glimt av Jostein Flo :D Så dukka Erik Thorstvedt opp. *Hadde på riktig kanal i kveld*

"For noen år siden", du, Portveien 2 gikk vel i 1985(da var jeg 10 år) eller noe? Jeg var akkurat for gammel til å se det, men fikk med meg noe av det læll ;o)

Kan jeg spørre om din alder? *s*

AneM1365380603
Skrevet

Mc Gyver!!!! DET var serie, det!!! Jeg var helt hekta en periode - han var min store helt :-)

(men har aldri forbundet ham til et antivirusprogram)

Antivirusprogrammet het McAfee :-/

Vel, jeg skreiv her inne en dag om grøt fra Fjordline. Mente selvsagt Fjordland, he he. Jeg kjøper ikke Fjordland sine produkter, men har reist med Fjordline mange ganger.

Skrevet

Jostein Flo er en skikkelig kjekkas :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...