morsan Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226182581' post='4009738] "For noen år siden", du, Portveien 2 gikk vel i 1985(da var jeg 10 år) eller noe? Jeg var akkurat for gammel til å se det, men fikk med meg noe av det læll ;o) Kan jeg spørre om din alder? *s* Portveien 2 med Jarl Goli ble nok heller sett av oss som var store tenåringer i 1985, ja! ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg misunner deg Inter-Milan. En slik opplevelse skulle jeg gjerne hatt!!! Jeg trålet området for interessante kamper tidligere. Jeg har sett utrolig mange Brannkamper Jeg har også vært i Kristiansand og sett kamp. En av mine tidligere helter heter Sten Glenn Håberg. Han spilte på Start noen år før han forsvant til Brann. Googlet ham nå, men fant ikke noe bilde. Tror jeg gikk i klasse med broren på videregående - men jeg var som sagt ikke noe fotball-fan, så jeg var ikke særlig interessert.... Den kampen i Milano var utrolig! Vi hadde kjøpt effekter til hjemmelaget, men hadde fått plasser blant Roma-tilskuerne - og det var ikke hetl vellykket.... Men en intens og spennende opplevelse, selv for en ikk-fotball-fan :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Portveien 2 med Jarl Goli ble nok heller sett av oss som var store tenåringer i 1985, ja! ;-) *hehe* Der var du ja! Har du en tabbehistorie å dele med oss i kveld, så hopp inn i tråden. Det trenger jo ikke å være selvopplevd heller, hehe! Husker SDD diktet opp noen ville historier i gamle dager. Laguna var dronning av gode historier, og flisa ikke minst, med hennes tabbe, hehe! ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226185181' post='4009820] *hehe* Der var du ja! Har du en tabbehistorie å dele med oss i kveld, så hopp inn i tråden. Det trenger jo ikke å være selvopplevd heller, hehe! Husker SDD diktet opp noen ville historier i gamle dager. Laguna var dronning av gode historier, og flisa ikke minst, med hennes tabbe, hehe! ;o) flisatabben? Husker noe om en do som var helt skrekkelig neddrita da hun gikk inn der, og hun kom ut til en kø av andre deltagere på samme seminaret og fryktet de trodde det var hennes skyld. Er det den? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 flisatabben? Husker noe om en do som var helt skrekkelig neddrita da hun gikk inn der, og hun kom ut til en kø av andre deltagere på samme seminaret og fryktet de trodde det var hennes skyld. Er det den? Nei, hun skulle holde foredrag eller noe for en forsamlig og kjørte hjemmefra om morgenen. Unterwegs skulle hun slippe litt luft, men hadde et uhell, og måtte returnere hjem for å skifte truse... hun kom forsent til møtet, og startet med å unnskylde forsentkommingen med, ja...akkurat det som hadde skjedd, hehe! Forsamlingen trodde knapt hva de hørte... *s* Jeg håper historien var rett gjenfortalt... 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226185554' post='4009835] Nei, hun skulle holde foredrag eller noe for en forsamlig og kjørte hjemmefra om morgenen. Unterwegs skulle hun slippe litt luft, men hadde et uhell, og måtte returnere hjem for å skifte truse... hun kom forsent til møtet, og startet med å unnskylde forsentkommingen med, ja...akkurat det som hadde skjedd, hehe! Forsamlingen trodde knapt hva de hørte... *s* Jeg håper historien var rett gjenfortalt... *ho ho* høres ut som en typisk flisa-historie, ja:-) 0 Siter
morsan Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Apropos smashing mannfolk - har på NRK1 i bakgrunnen her... *smelt* 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Eirik (den høye, mørke ortopeden) i "Sykehuset" på TV3. Nam! Ja, helt enig:) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Apropos smashing mannfolk - har på NRK1 i bakgrunnen her... *smelt* Hva/hvem var på tv i natt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg MÅ bare fortelle om i morges, da jeg fortalte min kjære om mine manlgende kunnskaper om skulespillere her på DOL i går kveld. Jeg sa at han derre Cloonie vistnok spilte i en av de sykehusseriene - Greyhouse!!! :-DDD Mannnen min gapskrattet av meg ;-) Hehe Han er riktignok kjent fra en sykehusserie, men det var vel snarere *hm* ... Akutten? 0 Siter
plommeblomst Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Om det absolutt skal være en norsk og en utenlandsk: Norsk: http://gfx.api.no/image-versions/www.mb.no/n/01915/1211458449781_Trond_Espen_Seim_v_1915606n.jpg Utenlandsk: http://www.solarnavigator.net/films_movies_actors/actors_films_images/george_clooney_swimming.jpg evt. http://contessaconfessa.files.wordpress.com/2008/06/brad_pitt.jpg Vi er visst _helt_ på linje når det gjelder de to siste. Clooney har vært min favoritt siden "Søstre". Og det var før Akutten. 0 Siter
morsan Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226217436' post='4009924] Hva/hvem var på tv i natt? Pierce Brosnan i Skredderen fra Panama. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Pierce Brosnan i Skredderen fra Panama. Keep him ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226239319' post='4010205] Keep him ;-) Med glede!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.