Gå til innhold

Smashing mannfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226182581' post='4009738]

"For noen år siden", du, Portveien 2 gikk vel i 1985(da var jeg 10 år) eller noe? Jeg var akkurat for gammel til å se det, men fikk med meg noe av det læll ;o)

Kan jeg spørre om din alder? *s*

Portveien 2 med Jarl Goli ble nok heller sett av oss som var store tenåringer i 1985, ja! ;-)

• Svar 293
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

61

• morsan

43

• AneM1365380603

43

• tonie

24

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg misunner deg Inter-Milan. En slik opplevelse skulle jeg gjerne hatt!!!

Jeg trålet området for interessante kamper tidligere. Jeg har sett utrolig mange Brannkamper ;) Jeg har også vært i Kristiansand og sett kamp.

En av mine tidligere helter heter Sten Glenn Håberg. Han spilte på Start noen år før han forsvant til Brann.

Googlet ham nå, men fant ikke noe bilde. Tror jeg gikk i klasse med broren på videregående - men jeg var som sagt ikke noe fotball-fan, så jeg var ikke særlig interessert....

Den kampen i Milano var utrolig! Vi hadde kjøpt effekter til hjemmelaget, men hadde fått plasser blant Roma-tilskuerne - og det var ikke hetl vellykket.... Men en intens og spennende opplevelse, selv for en ikk-fotball-fan :-)

Skrevet

Portveien 2 med Jarl Goli ble nok heller sett av oss som var store tenåringer i 1985, ja! ;-)

*hehe* Der var du ja! Har du en tabbehistorie å dele med oss i kveld, så hopp inn i tråden. Det trenger jo ikke å være selvopplevd heller, hehe! Husker SDD diktet opp noen ville historier i gamle dager. Laguna var dronning av gode historier, og flisa ikke minst, med hennes tabbe, hehe! ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226185181' post='4009820]

*hehe* Der var du ja! Har du en tabbehistorie å dele med oss i kveld, så hopp inn i tråden. Det trenger jo ikke å være selvopplevd heller, hehe! Husker SDD diktet opp noen ville historier i gamle dager. Laguna var dronning av gode historier, og flisa ikke minst, med hennes tabbe, hehe! ;o)

flisatabben? Husker noe om en do som var helt skrekkelig neddrita da hun gikk inn der, og hun kom ut til en kø av andre deltagere på samme seminaret og fryktet de trodde det var hennes skyld. Er det den?

Skrevet

flisatabben? Husker noe om en do som var helt skrekkelig neddrita da hun gikk inn der, og hun kom ut til en kø av andre deltagere på samme seminaret og fryktet de trodde det var hennes skyld. Er det den?

Nei, hun skulle holde foredrag eller noe for en forsamlig og kjørte hjemmefra om morgenen. Unterwegs skulle hun slippe litt luft, men hadde et uhell, og måtte returnere hjem for å skifte truse... hun kom forsent til møtet, og startet med å unnskylde forsentkommingen med, ja...akkurat det som hadde skjedd, hehe! Forsamlingen trodde knapt hva de hørte... *s*

Jeg håper historien var rett gjenfortalt...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226185554' post='4009835]

Nei, hun skulle holde foredrag eller noe for en forsamlig og kjørte hjemmefra om morgenen. Unterwegs skulle hun slippe litt luft, men hadde et uhell, og måtte returnere hjem for å skifte truse... hun kom forsent til møtet, og startet med å unnskylde forsentkommingen med, ja...akkurat det som hadde skjedd, hehe! Forsamlingen trodde knapt hva de hørte... *s*

Jeg håper historien var rett gjenfortalt...

*ho ho* høres ut som en typisk flisa-historie, ja:-)

Skrevet

Apropos smashing mannfolk - har på NRK1 i bakgrunnen her... *smelt*

Skrevet

Eirik (den høye, mørke ortopeden) i "Sykehuset" på TV3. Nam!

Ja, helt enig:)

Skrevet

Apropos smashing mannfolk - har på NRK1 i bakgrunnen her... *smelt*

Hva/hvem var på tv i natt?

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg MÅ bare fortelle om i morges, da jeg fortalte min kjære om mine manlgende kunnskaper om skulespillere her på DOL i går kveld.

Jeg sa at han derre Cloonie vistnok spilte i en av de sykehusseriene - Greyhouse!!! :-DDD

Mannnen min gapskrattet av meg ;-)

Hehe :)

Han er riktignok kjent fra en sykehusserie, men det var vel snarere *hm* ... Akutten?

Skrevet

Vi er visst _helt_ på linje når det gjelder de to siste. Clooney har vært min favoritt siden "Søstre". Og det var før Akutten.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226217436' post='4009924]

Hva/hvem var på tv i natt?

Pierce Brosnan i Skredderen fra Panama.

Skrevet

Pierce Brosnan i Skredderen fra Panama.

Keep him ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226239319' post='4010205]

Keep him ;-)

Med glede!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...