Gå til innhold

Smashing mannfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Døh.... *usikker på hvor begynne*

For det brede norske publikum ble han vel først kjent slik:

http://imgsrv.mix947.com/image/kamx/UserFiles/Image/MORNINGS/george_clooney.jpg

Siden har det jo vært masse filmer, viser bare til http://www.imdb.com/name/nm0000123/bio

Hmmmmm - jeg følger ikke med på serier, bare dumper innom en episode her og der, så der kan jeg forsvare meg. Skjønner at jeg burde vite hvem han er i forhold til film, men jeg ser jo ikke så mye på filmer heller....

Men jeg gir aldri uttrykk for at jeg er særlig på høyden når det gjelder skuespillere heller, altså - forholde meg heller taus og prøver å vri samtaleemnet over på noe annet.....

• Svar 293
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

61

• morsan

43

• AneM1365380603

43

• tonie

24

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Hmmmmm - jeg følger ikke med på serier, bare dumper innom en episode her og der, så der kan jeg forsvare meg. Skjønner at jeg burde vite hvem han er i forhold til film, men jeg ser jo ikke så mye på filmer heller....

Men jeg gir aldri uttrykk for at jeg er særlig på høyden når det gjelder skuespillere heller, altså - forholde meg heller taus og prøver å vri samtaleemnet over på noe annet.....

Og jeg som trodde _jeg_ ikke fulgte med.... ;)

Skrevet

Og jeg som trodde _jeg_ ikke fulgte med.... ;)

Jeg har etterhvert lært meg navn og ansikt på en del av de norske som ofte spiller i filmer for tiden - men andre er jeg helt grønn på!

Skrevet

Mulig det, men det er ikke jeg i stand til å se så mye av gitt, jeg er mer ekspert på jenter:-)

Så rart, så rart *s*

Gjest Elextra
Skrevet

Hva hva? Har glemt hva vi snakket om...Zlatan? Her er et bilde som jeg synes fanger ham godt. Livsgleden, kaxigheten og ja, alt:)

http://no.picsearch.com/info.cgi?q=zlatan&id=XpBzWycxpfvJMTGZYSxorp0yrBIqTDFSJ5lGs6kE3Xs&start=521

*forelsket*:)

Toppfotballspillere skal du få ha i fred for meg - de virker ikke å ha særlig mye mer i toppen enn fotball.

Unntak finnes selfølgelig (om enn sjeldne), f.eks. Zinedine Zedane - flott fyr.

Skrevet

Det er han slalåmkjøreren, ikke sant?

Husker vi kalte ham for Colgate-mannen, eller noe sånt :-)

Ja, Tom Stiansen.

Skrevet

Han var da utrolig lite pen på dette bildet. Jeg liker ikke fyren, men mest pga arrogansen, he he.

Åh, det er jo den den som gjør ham så nydelig:) Jeg elsker arrogante menn:)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226099026' post='4008871]

Ja?

Det var ikke Zlatan i linken du la ut, men ei dame!

AneM1365380603
Skrevet

Toppfotballspillere skal du få ha i fred for meg - de virker ikke å ha særlig mye mer i toppen enn fotball.

Jepp, Zidane er veldig sexy!

Skrevet

Hehe, men det er jo sant.

Teoretisk sett, men ikke praktisk sett... *trøtt nå*

AneM1365380603
Skrevet

Åh, det er jo den den som gjør ham så nydelig:) Jeg elsker arrogante menn:)

Jeg liker også slasker, som f eks Eminem, men denne Zlatan har jeg aldri klart. Jeg vet vi har diskutert han før ;)

Skrevet

Jo, han er fin til tross for den litt tragiske avgangen:) Nå bør det vel nevnes at det bare er han og Zlatan av toppidrettsmenn jeg liker, og det inkluderer alle grener. Jeg er svak for politikere og andre alvorlige menn:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...