Gå til innhold

Smashing mannfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lauren Bacall er et ikon, hun hadde det hele!

Det hele. Jeg ønsker å bli gjenfødt som Lauren Bacall:)

• Svar 293
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

61

• morsan

43

• AneM1365380603

43

• tonie

24

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men var han kjekk enda?:)

Ja, absolutt, men han var litt klam i hånda.

Kan jo seffern ha vært fra personen han hilste på like før meg...;-)

Gjest Josssefine
Skrevet

Hehe, jeg kan godt forestille meg det hele. Hei, det er Morten. Morten? Hva vil du Morten? Jo, jeg vil redde den neste generasjonen. Å, interessant, det vil jo jeg også, men hvordan? Jo nå skal du høre, vi må gå i dybden og se skjønnheten i det enkelte individ og forløse den iboende kraften hver liten sorte valmue har i seg. Det gjøres best ved å sleppe dem fri, som små vakre ville duer, eller skal vi si hauker, sånne som i Avalon, bare ikke så rovdyraktige liksom? Skjønner du hvor jeg vil? Det er vakkert. VAKKERT!

Ha ha ha noe slikt ja, men bare at det var mannen min som ringte han:-)

Skrevet

Ja, absolutt, men han var litt klam i hånda.

Kan jo seffern ha vært fra personen han hilste på like før meg...;-)

Å, nå har jeg fått dilla på en låt igjen, og jeg kan ikke stoppe selv om jeg har en mistanke om at naboene begynner å bli passe lei;)

Det var helt sikkert fra forrige klamme hånd. Han var jo en darling en gang, og slike har da ikke klamme hender, nope:)

Skrevet

Hva gjør disse halvnakne kvinnfolka i mannfolktråden til Lotte?-))

Det lurte i grunnen jeg også litt på, men jeg turte ikke spørre:)

AneM1365380603
Skrevet

Det lurte i grunnen jeg også litt på, men jeg turte ikke spørre:)

Vi får være raus siden det er så få mannebein her inne :) De må jo også ha noe å glede seg over.

Skrevet

*he he*

Skrevet

Vi får være raus siden det er så få mannebein her inne :) De må jo også ha noe å glede seg over.

Men de har jo OSS!

AneM1365380603
Skrevet

Men de har jo OSS!

Det har du rett i! Hver eneste dag har de oss, mens vi får slike tråder servert maks en gang i uka.

En annen ting er jo at de kan fantasere så mye de vil om hvordan vi ser ut, mens vi får de harde fakta servert. F eks Henning Solberg.

Skrevet

Det kalles likestilling! :)

Gjest Josssefine
Skrevet

Det var dette jeg mente med innebygget miniskjørt da jeg skreiv til Lillemus i en annen tråd.

Hvilken tråd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...