jubalong70 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Inspirert av tråden om beste Twist-bit lenger nede her, så kom jeg på hva som skjedde til bursdagen min i fjor. Jeg har bursdag ikke så lenge etter jul, og til jul har vi alltid Twist i huset. Både min kjære og jeg elsker lakris, og slåss litt om den når vi åpner ny pose. Kvelden før bursdagen min åpnet han en ny storpose med Twist. Jeg hadde ikke lyst på noe, og brydde meg ikke noe om bollen med Twist som sto på en hylle. Jeg fikk med meg at han tok med seg noen og gikk ned på dataen. Tenkte ikke mer over det. Dagen etter - bursdagen min altså - fikk jeg veldig lyst på en lakris-Twist. Og der var det tomt! Da ble jeg skikkelig sur. Det har vært en uskreven regel at vi har delt lakrisbitene mellom oss. Aldri har noen av oss tatt alle lakrisene fra en pose. Dette måtte jeg jo bare kommentere, og ble ganske skuffet over ham. Senere på dagen fikk jeg bursdagsgaven min. (Det var rebusjakt hvor jeg lette over hele huset- inkludert loft og kjeller ) Til slutt fant jeg gaven. Den var i en stor pappkartong. Jeg åpner opp, og fant masse ved og avispapir. Dette er typisk mannen min da, og jeg koser meg med oppfinnsomheten hans. Til slutt fant jeg et DVD-cover uten noen indikasjon på hva som var inni. Men coveret bulte litt. Og hva fant jeg inni... Windows-pakke til lap-top'en jeg fikk i julegave, og 7 lakris-Twist!!!! Alle lakrisene fra den nye posen hadde han pakket inn til meg. Kan tro jeg fikk dårlig samvittighet. Og kan tro min kjære godtet seg!!!! Må bare legge til at jeg senere, etter enda en rebusjakt, også fant, under reservedekket i den ene bilen vår, et nydelig gullkjede med anheng i ametyst. Han er superflink til å finne gaver, kjæresten min 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 ''Han er superflink til å finne gaver, kjæresten min :)'' Hmmm - det er vel du som er superflink til å finne gaver? Han er bare flink til å kjøpe gaver, hehe! ;o) 0 Siter
Gjest twist og lynlim! Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 På arbeidsplassen til en venn av meg har de alltid twist på fredager. En av kollegene er veldig hekta på sine favorittbiter, til andres underholdning - og kanskje irritasjon. I går hadde de andre forberedt seg, og limt sammen papiret på alle favorittbitene hans diskret sammen med lynlim... 0 Siter
Sofline Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 En ordentlig kjærligheterklæring det der. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226130471' post='4009160] ''Han er superflink til å finne gaver, kjæresten min :)'' Hmmm - det er vel du som er superflink til å finne gaver? Han er bare flink til å kjøpe gaver, hehe! ;o) Rettelse: Han er flink til å finne på, kjøpe og gjemme gaver. Jeg er flink til å lete etter dem 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 På arbeidsplassen til en venn av meg har de alltid twist på fredager. En av kollegene er veldig hekta på sine favorittbiter, til andres underholdning - og kanskje irritasjon. I går hadde de andre forberedt seg, og limt sammen papiret på alle favorittbitene hans diskret sammen med lynlim... Hi, hi - den var kuul!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 En ordentlig kjærligheterklæring det der. :-) Absolutt!!! Han er ganske god når han vil, han mannen min 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Rettelse: Han er flink til å finne på, kjøpe og gjemme gaver. Jeg er flink til å lete etter dem Men koselig historie, det var det! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 Ååååå - det var koselig! ) Det synes jeg også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.