Gjest Elextra Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Følger overhodet ikke med på ny musikk lenger, og føler behov for å høre ny kul musikk. Ikke at god musikk må være ny, selvfølgelig, men eldre musikk har jeg bedre dreis på. Søker fornyelse. Tips!? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hvilken genre liker du best da? Rock i videste forstand var det jeg tenkte mest på nå. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Rock i videste forstand var det jeg tenkte mest på nå. Alt fra Nick Cave til AC DC liksom? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Alt fra Nick Cave til AC DC liksom? Ja, egentlig 0 Siter
henrikke71 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Ja, egentlig The National, vet ikke hvor nye de er, men det er BRA 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 The National, vet ikke hvor nye de er, men det er BRA Høres spennende ut, må sjekke ut det, takk for tips (mottar gjerne flere) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Høres spennende ut, må sjekke ut det, takk for tips (mottar gjerne flere) Gjerne det, han her har jeg hørt mye til det siste året også. Ellers er det siste albumet til Coldplay ikke så værst heller. http://www.youtube.com/watch?v=rDRrqcZbdPU Sufjan Stevens 0 Siter
henrikke71 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Høres spennende ut, må sjekke ut det, takk for tips (mottar gjerne flere) denne er helt fantastisk deilig, men den har du sikkert hørt tusen ganger i radioen:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Gjerne det, han her har jeg hørt mye til det siste året også. Ellers er det siste albumet til Coldplay ikke så værst heller. http://www.youtube.com/watch?v=rDRrqcZbdPU Sufjan Stevens Coldplay har jeg alltid synes var litt kjedelig, men kjenner ikke siste albumet. Skal sjekke ut denne Sufjan 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Kanskje ikke rock, men akk så vakkert og definitivt melodiøst! Elbow: OneRepublic: 0 Siter
henrikke71 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Coldplay har jeg alltid synes var litt kjedelig, men kjenner ikke siste albumet. Skal sjekke ut denne Sufjan Ja, navnet høres litt ut som en vare i Ikea, men musikken er bra. Har heller aldri før likt Coldplay, mmen falt for dette nummeret, og syns den siste plata er ok. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 denne er helt fantastisk deilig, men den har du sikkert hørt tusen ganger i radioen:-) Ja, den er ikke verst :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Kanskje ikke rock, men akk så vakkert og definitivt melodiøst! Elbow: OneRepublic: Jeg mente her rock i aller videste forstand (i motsetning til jazz, klassisk, dance), så jeg inkluderer sånt som dette . Deilig musikk, om enn litt "tannløst" (i mine ører)? Vokser kanskje etterhvert. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Rock i videste forstand var det jeg tenkte mest på nå. Denne? http://www.youtube.com/watch?v=gKXcHEHm0ps 0 Siter
henrikke71 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg mente her rock i aller videste forstand (i motsetning til jazz, klassisk, dance), så jeg inkluderer sånt som dette . Deilig musikk, om enn litt "tannløst" (i mine ører)? Vokser kanskje etterhvert. Dette er ganske nytt for meg også, har ikke hørt så mye på det, men det høres spennende ut, hvis man liker litt alternativ rock 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 denne er helt fantastisk deilig, men den har du sikkert hørt tusen ganger i radioen:-) en utrolig skuffende og kjedelig plate, og da mener jeg hele den siste til Coldplay. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 en utrolig skuffende og kjedelig plate, og da mener jeg hele den siste til Coldplay. Coldplay er heller ikke det jeg først og fremst ville foreslå nei, er mere interessert i alternativt selv, men vanskelig å lese seg til hvor andre står, da må man vel anbefale litt her og litt der 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Coldplay er heller ikke det jeg først og fremst ville foreslå nei, er mere interessert i alternativt selv, men vanskelig å lese seg til hvor andre står, da må man vel anbefale litt her og litt der Sant nok, men siste plata til Coldplay er definitivt deres dårligste etter min mening, derav min kommentar. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Denne? http://www.youtube.com/watch?v=gKXcHEHm0ps Takk, den var slett ikke så verst 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.