Gjest rottehateren Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Enkelt og greit: Hvor lenge lukter en død rotte i veggen? Det er ikke mulig å komme til for å ta den bort. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Det lukter intenst og leeeeeenge. Best å rive ned veggen. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Lenge. hele vinteren vil jeg tro. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Veldig lenge - helt til den er helt tørket inn. Min mor hadde en eller to døde rotter i veggen - og det tok noen uker fra vi oppdaget det, til veggen var revet og rottene/rotta var fjernet - og det luktet helt grusomt. Vi hadde noe i veggen et sted vi bodde - trolig var det bare noen mus - men det tok jammen i alle fall et par måneder før lukta var helt borte. Vil tor at det tar fra 2-5 mnd før lukta er helt vekk. Jeg ville absolutt ha prioritert å rive veggen og få kreket ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.