henrikke71 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hvilken film gjør dere glad? Jeg syns denne her er deilig: http://www.youtube.com/watch?v=Gpsm8jmEEzs 0 Siter
henrikke71 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Mamma Mia Den nådde jeg ikke å se på kino, så må prøve å få sett den hjemme. Alle sier den er så bra. 0 Siter
Faure Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Denne er trist, men slutten er herlig: http://www.imdb.com/title/tt0038650/ 0 Siter
Babette Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Weekend med Bernie. Jeg ler så jeg hyler selv om jeg har sett den tre ganger. Elsker makaber lik-humor. Også en film der Meryl Streep spiller fiolinlærer. Den er rørende og nydelig. Jeg husker ikke hva den heter. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Love Actually er en skikkelig feelgood-film. Jeg liker egentlig ikke romantiske komedier, men den er bare stappfull av sjarm og glede. 0 Siter
tonie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Love Actually er en skikkelig feelgood-film. Jeg liker egentlig ikke romantiske komedier, men den er bare stappfull av sjarm og glede. Mmm, den er kjempesøt. Og så er Colin Firth med. Bare det holder egentlig for meg:) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Mamma Mia Var på Voice of Europe de hadde Jean Paul. Sjekket i dag. Kjøpte meg en deilig myk joggis ;0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Den har eg i samlinga, men den står ikkje fremme blandt de 100 beste. Eg blir ikkje glad av å se den, men det er en "rar" film med veldig spesiell filming og spesielle farger, så eg liker å se den, dessuten er Amelie sjarmerende. Nb! Eg liker best tragiske filmer (ikkje tragisk dårlige) som gjør meg trist og som skaper rom for dybde og refleksjon. 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Den har eg i samlinga, men den står ikkje fremme blandt de 100 beste. Eg blir ikkje glad av å se den, men det er en "rar" film med veldig spesiell filming og spesielle farger, så eg liker å se den, dessuten er Amelie sjarmerende. Nb! Eg liker best tragiske filmer (ikkje tragisk dårlige) som gjør meg trist og som skaper rom for dybde og refleksjon. Kjøp Lars and the real girl. Du vil ikke angre. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Kjøp Lars and the real girl. Du vil ikke angre. Det er notert bak øret! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Mmm, den er kjempesøt. Og så er Colin Firth med. Bare det holder egentlig for meg:) *hehe* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Den nådde jeg ikke å se på kino, så må prøve å få sett den hjemme. Alle sier den er så bra. Ja, den er flott - og masse deilig musikk 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Var på Voice of Europe de hadde Jean Paul. Sjekket i dag. Kjøpte meg en deilig myk joggis ;0) Takk for tips Jeg rakk ikke innom VoE idag, så det får bli om ei uke tenker jeg Joggis = joggedress? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Takk for tips Jeg rakk ikke innom VoE idag, så det får bli om ei uke tenker jeg Joggis = joggedress? Joggedress ja, hehe! Såå fornøyd :0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Joggedress ja, hehe! Såå fornøyd :0) Hvilken farge kjøpte du? Jeg har så lyst på en knallblå en... Magenta? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hvilken farge kjøpte du? Jeg har så lyst på en knallblå en... Magenta? Jeg kjøpte i mørkegrå. De hadde kun det og offwhite der jeg var. Men var fornøyd med grå da :0) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Det er notert bak øret! Anbefaler den jeg og :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Den har eg i samlinga, men den står ikkje fremme blandt de 100 beste. Eg blir ikkje glad av å se den, men det er en "rar" film med veldig spesiell filming og spesielle farger, så eg liker å se den, dessuten er Amelie sjarmerende. Nb! Eg liker best tragiske filmer (ikkje tragisk dårlige) som gjør meg trist og som skaper rom for dybde og refleksjon. Da anbefaler jeg dykkeklokken og sommerfuglen The Diving Bell and the Butterfly. 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Den har eg i samlinga, men den står ikkje fremme blandt de 100 beste. Eg blir ikkje glad av å se den, men det er en "rar" film med veldig spesiell filming og spesielle farger, så eg liker å se den, dessuten er Amelie sjarmerende. Nb! Eg liker best tragiske filmer (ikkje tragisk dårlige) som gjør meg trist og som skaper rom for dybde og refleksjon. ''dessuten er Amelie sjarmerende'' Jeg ligner på henne, bare så det er sagt, altså 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.