Gjest ripsnips Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 kjæresten som jeg har vært sammen med fire måneder nå,klarer jeg ikke å stole på.han er generellt en litt flørtete fyr.detter forsterker nok min sjalusi.han sier han er glad i meg og at han ikke har noen andre.men jeg klarer ikke å stole på dette.jeg har lest på mobilen på meldingene hans.en av meldingene ga meg en ekkel følelse.han snakker et annet språk enn meg,så jeg skjønnte ikke ikke helt hva han som stod i meldingen.han har en del jentevenner.dette gjør meg bare mere sjalu.jeg føler at han ser på andre jenter,dersom det er noen vakkre jenter foreksempel når vi er ute.bør jeg avslutte forholdet, eller prøve å stole på han?jeg er bare så redd for at han skjuler ing for meg 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Slikt vokser en av seg. Når du blir 15, vil du se mer fornuftig på det :-) 0 Siter
Gjest ripsnips Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Slikt vokser en av seg. Når du blir 15, vil du se mer fornuftig på det :-) jeg er eldre enn 15.har aldri innrømmet for meg selv at jeg har vært sjalu og mistenksom i tidligere forhold.men tror jeg har vært det da også.jeg vokser det ikke av meg tror jeg desverre. 0 Siter
Gjest black ink Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Høres ut som dette er et problem hos deg og din egen selvtillitt enn kjæresten din sin oppførsel. Spesiel når du svarer GPn at du i tidligere forhold har vært sjalu. Du må jobbe med deg selv, for gjør du det slutt kan du ende med å dra nissen med på lasset, og du får samme problem med neste kjæreste. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Ville ikke lest smsene til kjæresten min jeg nei, og jeg ville sett det som veldig lite tillitsvekkende hvis jeg hadde tatt ham i å lese mine. Ser ut til at du har problemer med å stole på ham, og problemet ligger hos deg, og ikke hos ham, som jeg ser det. 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon! 0 Siter
Gjest ripsnips Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ville ikke lest smsene til kjæresten min jeg nei, og jeg ville sett det som veldig lite tillitsvekkende hvis jeg hadde tatt ham i å lese mine. Ser ut til at du har problemer med å stole på ham, og problemet ligger hos deg, og ikke hos ham, som jeg ser det. jeg vet at det ikke er så bra at jeg leste hans smser.men jeg klarte ikke å la være.jeg har vært sammen med en kjæreste som var utro tidligere.med min beste venninne.det har vel litt med det at jeg ikke stoler på menn å gjøre ja..men hva skal en gjøre for ikke å ha det sånn..?jeg kan ikke si at jeg har vært så veldig sjalu før.men jeg har vel vært veldig slik at jeg ikke klarer å stole på andre.dermed har jeg ødelaggt forhold,fordi jeg har gjordt det slutt,pga at jeg ikke stoler på noen.det er første gang jeg har kjæreste på 2 og halvt år, fordi jeg ikke stoler på menn.alle menn jeg har vært med har vært med sier at jeg er følelses løs og kald og utilnærmelig.det er nok pga det samme,at jeg ikke stoler på noen.men hva kan jeg gjøre med det problemet? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 jeg vet at det ikke er så bra at jeg leste hans smser.men jeg klarte ikke å la være.jeg har vært sammen med en kjæreste som var utro tidligere.med min beste venninne.det har vel litt med det at jeg ikke stoler på menn å gjøre ja..men hva skal en gjøre for ikke å ha det sånn..?jeg kan ikke si at jeg har vært så veldig sjalu før.men jeg har vel vært veldig slik at jeg ikke klarer å stole på andre.dermed har jeg ødelaggt forhold,fordi jeg har gjordt det slutt,pga at jeg ikke stoler på noen.det er første gang jeg har kjæreste på 2 og halvt år, fordi jeg ikke stoler på menn.alle menn jeg har vært med har vært med sier at jeg er følelses løs og kald og utilnærmelig.det er nok pga det samme,at jeg ikke stoler på noen.men hva kan jeg gjøre med det problemet? Du har jo ikke et godt forhold til kjæresten din når du ikke kan stole på ham. Men det er jo klart at man blir usikker når man har opplevd å bli sviktet som du har. Du må likevel fokusere på å bearbeide det forrige sviket, så du ikke drar meg deg skiten inn i ditt nye forhold. Det er veldig slitsomt å være kjæreste med en som er sjalu. Da dør kjærligheten langsomt ut fordi den ikke har tilliten å vokse på. Gi kjæresten din en unnskyldning for at du var så dum å kikke på telefonen hans, si til ham at du har et problem med å stole på ham, men at det sannsynligvis bare er deg som har misforstått hans omgangsform med andre jenter. Gjør det klart for ham at han kan se og snakke med de han vil, både jenter og gutter. Da vil kjæresten din respektere deg og gi deg den kjæreligheten du trenger. 0 Siter
Gjest ripsnips Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Du har jo ikke et godt forhold til kjæresten din når du ikke kan stole på ham. Men det er jo klart at man blir usikker når man har opplevd å bli sviktet som du har. Du må likevel fokusere på å bearbeide det forrige sviket, så du ikke drar meg deg skiten inn i ditt nye forhold. Det er veldig slitsomt å være kjæreste med en som er sjalu. Da dør kjærligheten langsomt ut fordi den ikke har tilliten å vokse på. Gi kjæresten din en unnskyldning for at du var så dum å kikke på telefonen hans, si til ham at du har et problem med å stole på ham, men at det sannsynligvis bare er deg som har misforstått hans omgangsform med andre jenter. Gjør det klart for ham at han kan se og snakke med de han vil, både jenter og gutter. Da vil kjæresten din respektere deg og gi deg den kjæreligheten du trenger. ja det er sant.jeg liker jo ikke selv å ha det slik jeg har det nå.jeg skal prøve:) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 ja det er sant.jeg liker jo ikke selv å ha det slik jeg har det nå.jeg skal prøve:) Du gjør deg selv og forholdet deres en kjempetjeneste ved å prøve. Hver gang du blir fristet til å "sjekke ham" eller utspørre ham, så gi ham en koslig kjærlighetserklæring istedet, er sikker på at det hjelper. Og gi deg selv et klapp på skuldra når du lykkes med det, skjønner at det ikke er enkelt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.