Jølsen Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Pleier dere ha den i fryser'n eller i skapet? Litt krangling! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Går fint begge deler! Men litt mer smak når den er lunka :0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Går fint begge deler! Men litt mer smak når den er lunka :0) Thanks babe! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Vet ikkje ka det er en gang..? Da har du gått glipp av noe deilig :-) 0 Siter
Spirello Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Kjøleskapet (selv om du svært sjelden finner det hos meg). Men jægermeister skal i frysen, bør være iskald. Mmmmmmmmm... Det er godt det! 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Vet ikkje ka det er en gang..? Tyrkisk Peber - shot, smaker som Tyrkisk Peber sukkertøy, inneholder vodka. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Tyrkisk Peber - shot, smaker som Tyrkisk Peber sukkertøy, inneholder vodka. Det kunne eg komme til å begynne å like... 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Det kunne eg komme til å begynne å like... Det er dritdigg, jeg lover! Hvis du liker tyrkisk peber sukkertøy, hadde du likt shotten! Så jævlig godt! http://jettime.taxfree-shop.dk/gfx/imager/produkter/4753.jpg 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det er dritdigg, jeg lover! Hvis du liker tyrkisk peber sukkertøy, hadde du likt shotten! Så jævlig godt! http://jettime.taxfree-shop.dk/gfx/imager/produkter/4753.jpg Eg liker sukkertøyet veldig godt. Men akkurat blandingen av sukkertøy har eg "brent meg på" før, fikk servert elendig hjemmebrent og melkesjokolade i en 30 års dag en gang... 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Eg liker sukkertøyet veldig godt. Men akkurat blandingen av sukkertøy har eg "brent meg på" før, fikk servert elendig hjemmebrent og melkesjokolade i en 30 års dag en gang... Melkesjokolade?? Seriøst? Hva prøvde de å lage da? Bailey's? ''Vær så god, et lite stykke Norge!'' 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.