Gå til innhold

ang høyt studielån og jobb igjen

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha ny jobb
Skrevet

Jeg har mange års høyere utdannelse. Har søkt mange jobber, og kommer ikke på intervju engang. Nå vurderer jeg å søke på en 80 % stilling som kontormedarbeider. Firmaet er veldig spennende,men jeg er redd for å ha konstant for lite penger hvis jeg får denne jobben. Jeg ønsker jo også bruke evnene mine best mulig. Hva hadde dere gjort? Har barn,så 80 % stilling hadde vært litt deilig, men såvar det økonomi og arbeidsoppgaver da.

Skrevet

Jeg tror det er veldig viktig å få seg arbeidserfaring, selv om det ikke er midt i blinken ut fra hva du har utdannelse til. prøv en periode, så vil du få en fin ting på CV'en din, for neste jobb :-)

Skrevet

Kanskje du kan ta deg noe småting hjemme ved siden av de 80 %-ene, siden du har pc. Det kan du tom. gjøre når banra sover, må jo være en perfekt kombinasjon?

Skrevet

Tror jeg ville gjort det. Kanskje kan det åpne seg noe annet i dette firmaet etter hvert, siden du anser det som et spennende firma. Og så kan du jo spe på med noe annet arbeid om det skulle knipe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...