Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 De kan samles i en ny tråd, nemlig denne. Kom igjen prust og AneM og alle dere andre! Jeg kan ikke komme på noe spesielt i skrivende stund... 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 ''Jeg kan ikke komme på noe spesielt i skrivende stund... '' Ikke jeg heller! Har sikkert aldri gjort noen tabber... hehe.. Men jeg skal tenke meg om,,, da er det sikkert så pinlig at jeg ev må skifte nick! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 ''Jeg kan ikke komme på noe spesielt i skrivende stund... '' Ikke jeg heller! Har sikkert aldri gjort noen tabber... hehe.. Men jeg skal tenke meg om,,, da er det sikkert så pinlig at jeg ev må skifte nick! Host opp noe pinlig, jeg vil LE! ;o) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Ok da - kan skrive ned flausen min her jeg - til almenn beskuelse: Kjøkkenkrana gikk i stykker her en gang i vinter (faktisk mens svigermor var her - og jeg måtte på telefon instruere henne til å finne stoppekrana og stenge vannet) - og vi måtte ha rørlegger til å montere ny del. Vel - vi var og kjøpte ny del - og den var av merket FM Mattson, og svensk - og het: "Manöverdel". Hmmm - tenkte jeg - det var et rart ord - og jeg leste det mange ganger, men skjønte egentlig ikke hva det betydde. Da rørleggeren kom, fant jeg frem den delen vi hadde kjøpt, og sa: "Her er den nye Mann-overdelen" :-DDDD Han var veldig høflig, og smilte så vidt og takket - og gjorde arbeidet sitt raskt og greit, og forsvant. Husker ikke akkurat når jeg skjønte hva jeg hadde sagt - men det var sikkert hovedpunktet i lunsjsamtalen den dagen i alle fall :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg kommer heller ikke på noen spesiell historier, men kan fortelle noe fra da jeg flyttet til vestlandet for mange år siden. Her er det nemlig normalt å selge bakte poteter utenfor utestedene, noe jeg aldri opplevde der jeg er fra. Fra det ene utestedet til det andre så jeg en slik bod. Sulten som jeg var kjøpte jeg en bakt potet. Den var utrolig varm. Jeg følte meg sånn passe dum som gikk med en potet i hånden midt på natta. Jeg gikk opp trappa til et nytt utested. Hver gang noen kom gjemte jeg poteten. Kunne jo ikke dumme meg ut med den i hånden. Så møtte jeg en jeg ikke hadde sett på lenge. Poteten gjemte jeg bak ryggen. Han hadde en kompis som ville håndhilse på meg. Bak ryggen tok jeg poteten fra høyre til venstre hånd før jeg håndhilste, og godt var det i og med at den var så varm. Jeg håndhilste på fyren og han sa "Åh, faen, har du feber, eller?" Jeg kunne dødd der og da, men kunne jo ikke forklare min varme hånd med at jeg hadde hatt en potet der.. 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226183982' post='4009780] Host opp noe pinlig, jeg vil LE! ;o) Skal det være morsomt også.... nei da gir jeg opp! Om jeg har gjort noe pinlig, er det sikkert også veldig alvorlig ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 ''Jeg kan ikke komme på noe spesielt i skrivende stund... '' Ikke jeg heller! Har sikkert aldri gjort noen tabber... hehe.. Men jeg skal tenke meg om,,, da er det sikkert så pinlig at jeg ev må skifte nick! Nå har jeg lagt lista - med eget nick, så da må du også skrive noe :-) 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Ok da - kan skrive ned flausen min her jeg - til almenn beskuelse: Kjøkkenkrana gikk i stykker her en gang i vinter (faktisk mens svigermor var her - og jeg måtte på telefon instruere henne til å finne stoppekrana og stenge vannet) - og vi måtte ha rørlegger til å montere ny del. Vel - vi var og kjøpte ny del - og den var av merket FM Mattson, og svensk - og het: "Manöverdel". Hmmm - tenkte jeg - det var et rart ord - og jeg leste det mange ganger, men skjønte egentlig ikke hva det betydde. Da rørleggeren kom, fant jeg frem den delen vi hadde kjøpt, og sa: "Her er den nye Mann-overdelen" :-DDDD Han var veldig høflig, og smilte så vidt og takket - og gjorde arbeidet sitt raskt og greit, og forsvant. Husker ikke akkurat når jeg skjønte hva jeg hadde sagt - men det var sikkert hovedpunktet i lunsjsamtalen den dagen i alle fall :-) Rørleggere er vel vant til å avvise desperate fruer, er de ikke *erter* 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Nå har jeg lagt lista - med eget nick, så da må du også skrive noe :-) Nææhh - vi to kan jo ha ulike standarder på hvordan vi ev blottlegger oss. Dessuten er jeg mye bedre i svensk enn deg.....*flire* ... så noen slike historier har jeg nok ikke 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Jeg kommer heller ikke på noen spesiell historier, men kan fortelle noe fra da jeg flyttet til vestlandet for mange år siden. Her er det nemlig normalt å selge bakte poteter utenfor utestedene, noe jeg aldri opplevde der jeg er fra. Fra det ene utestedet til det andre så jeg en slik bod. Sulten som jeg var kjøpte jeg en bakt potet. Den var utrolig varm. Jeg følte meg sånn passe dum som gikk med en potet i hånden midt på natta. Jeg gikk opp trappa til et nytt utested. Hver gang noen kom gjemte jeg poteten. Kunne jo ikke dumme meg ut med den i hånden. Så møtte jeg en jeg ikke hadde sett på lenge. Poteten gjemte jeg bak ryggen. Han hadde en kompis som ville håndhilse på meg. Bak ryggen tok jeg poteten fra høyre til venstre hånd før jeg håndhilste, og godt var det i og med at den var så varm. Jeg håndhilste på fyren og han sa "Åh, faen, har du feber, eller?" Jeg kunne dødd der og da, men kunne jo ikke forklare min varme hånd med at jeg hadde hatt en potet der.. *flire mæ ihjæl* ;o))) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Kom på en ting til: Den høsten jeg ble sammen med han som etterhvert ble mannen min (vi var 19 og 20 år da), så var vi med på diverse dansekurs - sving og gammledans. En gang vi danset reinlender, så merket jeg at puppene hoppet sånn at det liksom smalt i BH-en - og jeg håpte så inderlig at min kjære ikke hørte det. Men det gjorde han jo da.... "Hva er den lyden?" spurte han nysgjerrrig. "Jeg aner ikke," sa jeg, og danset med ett mye stivere, og uten hopp ;-P 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Ok da - kan skrive ned flausen min her jeg - til almenn beskuelse: Kjøkkenkrana gikk i stykker her en gang i vinter (faktisk mens svigermor var her - og jeg måtte på telefon instruere henne til å finne stoppekrana og stenge vannet) - og vi måtte ha rørlegger til å montere ny del. Vel - vi var og kjøpte ny del - og den var av merket FM Mattson, og svensk - og het: "Manöverdel". Hmmm - tenkte jeg - det var et rart ord - og jeg leste det mange ganger, men skjønte egentlig ikke hva det betydde. Da rørleggeren kom, fant jeg frem den delen vi hadde kjøpt, og sa: "Her er den nye Mann-overdelen" :-DDDD Han var veldig høflig, og smilte så vidt og takket - og gjorde arbeidet sitt raskt og greit, og forsvant. Husker ikke akkurat når jeg skjønte hva jeg hadde sagt - men det var sikkert hovedpunktet i lunsjsamtalen den dagen i alle fall :-) *LOL* manöver-del, hehe! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Nææhh - vi to kan jo ha ulike standarder på hvordan vi ev blottlegger oss. Dessuten er jeg mye bedre i svensk enn deg.....*flire* ... så noen slike historier har jeg nok ikke Ikke kom her og ypp med svensken - det der var en engangsforeteelse! Jeg er egentlig ganske så flink i svensk, og er omtrent halvt svensk... Så det så! ;-) *furter* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Kom på en ting til: Den høsten jeg ble sammen med han som etterhvert ble mannen min (vi var 19 og 20 år da), så var vi med på diverse dansekurs - sving og gammledans. En gang vi danset reinlender, så merket jeg at puppene hoppet sånn at det liksom smalt i BH-en - og jeg håpte så inderlig at min kjære ikke hørte det. Men det gjorde han jo da.... "Hva er den lyden?" spurte han nysgjerrrig. "Jeg aner ikke," sa jeg, og danset med ett mye stivere, og uten hopp ;-P *hehe* 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Ikke kom her og ypp med svensken - det der var en engangsforeteelse! Jeg er egentlig ganske så flink i svensk, og er omtrent halvt svensk... Så det så! ;-) *furter* ''og er omtrent halvt svensk... '' Det var derfor du sa mann-overdel, men lot ham ha buksa på.... Hadde du vært _helt_ svensk, hadde du vel tatt med underdelen også... jajjamennsann 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Skal det være morsomt også.... nei da gir jeg opp! Om jeg har gjort noe pinlig, er det sikkert også veldig alvorlig ) Jeg har gjort en ørliten tabbe en gang... Det bunnet i en sykt dårlig forklaring av en oppdragsgiver engang - jaja shit happens. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 En venninne av meg har det med å alltid bli avslørt. Hun hadde vært på vift, men ville ikke at kjæresten skulle vite det. Han ringte henne på mobilen, og hun lot som om hun ble vekket. Så hørte de plutselig en stemme i høytaleren. Hun var på hurtigbåten. En annen gang påsto hun også at hun sov, men så slo kirkeklokkene inn. Hun var i en annen by... Den samme venninna ringte og takket kjæresten for de fine rosene. Han nærmest ropte i telefonen "Æ har faen ikkje sendt dæ ei jævla rose" Artig venninne ;o) 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg kommer heller ikke på noen spesiell historier, men kan fortelle noe fra da jeg flyttet til vestlandet for mange år siden. Her er det nemlig normalt å selge bakte poteter utenfor utestedene, noe jeg aldri opplevde der jeg er fra. Fra det ene utestedet til det andre så jeg en slik bod. Sulten som jeg var kjøpte jeg en bakt potet. Den var utrolig varm. Jeg følte meg sånn passe dum som gikk med en potet i hånden midt på natta. Jeg gikk opp trappa til et nytt utested. Hver gang noen kom gjemte jeg poteten. Kunne jo ikke dumme meg ut med den i hånden. Så møtte jeg en jeg ikke hadde sett på lenge. Poteten gjemte jeg bak ryggen. Han hadde en kompis som ville håndhilse på meg. Bak ryggen tok jeg poteten fra høyre til venstre hånd før jeg håndhilste, og godt var det i og med at den var så varm. Jeg håndhilste på fyren og han sa "Åh, faen, har du feber, eller?" Jeg kunne dødd der og da, men kunne jo ikke forklare min varme hånd med at jeg hadde hatt en potet der.. komisk ) .... mye rart som kan skje når man er ung og synes alt mulig er pinlig..... disse andre folka kjøpte vel også poteter? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Ikke kom her og ypp med svensken - det der var en engangsforeteelse! Jeg er egentlig ganske så flink i svensk, og er omtrent halvt svensk... Så det så! ;-) *furter* Jeg åpnet en gang døra tidlig en morgen. Jeg hadde kun en silkegreie på meg. Jeg inviterte han inn, men han avslo. Han skulle visst oppå taket, he he. Jeg trodde han skulle feie inni ovnen da, he he. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 ''og er omtrent halvt svensk... '' Det var derfor du sa mann-overdel, men lot ham ha buksa på.... Hadde du vært _helt_ svensk, hadde du vel tatt med underdelen også... jajjamennsann *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.