Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Det skjønner jeg. (off-topic..Husker en gang jeg var ung og på gammaldans. Så var det en skikkelig sleiping som liksom tilfeldigvis, og liksom uten å merke det, kom borti puppene mine hele tiden. Men da var jeg så ung, så jeg hadde ikke gøtts til å be han holde kontroll på henda. Men jeg danset ikke mer med ham.) Nei, uff - sånne som klår, holder jeg meg borte fra!!! Husker det var en gutt som ikke hadde antydning til rytme i kroppen - det var nesten morsomt å danse med ham, fordi han tok stegene så fullstendig i hytt og pine - og klarte ikke å klappe i takt, når instruktøren prøvde å hjelpe ham med det.... Nå er det årevis siden vi har danset - men det var faktisk veldig moro :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Det var den samme hver gang Hun har ganske mange morsomheter med kjærester før og etter det, og hun er den som ler mest i ettertid. Fortalte tidligere i dag om da hun nylig våknet i sitt eget oppkast i et dusjkabinett uten tenner og hår. Det var løshår over hele badet, og de andre jaktet på tennene hennes. Det kjekke med henne er at hun ler så godt selv etterpå *ler så jeg griner* Er det muuulig! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Det var den samme hver gang Hun har ganske mange morsomheter med kjærester før og etter det, og hun er den som ler mest i ettertid. Fortalte tidligere i dag om da hun nylig våknet i sitt eget oppkast i et dusjkabinett uten tenner og hår. Det var løshår over hele badet, og de andre jaktet på tennene hennes. Det kjekke med henne er at hun ler så godt selv etterpå Uten tenner?!!!!???? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Den alderen er jo enda verre, he he. Den samme venninna mi skjemmes fremdeles over svaret hun ga da hun ikke kunne sitte barnevakt for en dame: "Du, det er litt bittert det her, men jeg kan ikke i dag" *s* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Uten tenner?!!!!???? De hadde visst ramla ut. Mora og broren var visst også med på festen. Da hun lå inne i dusjkabinettet hørte hun broren rope "Mamma, er det her dine tenner?" Det var venninna sine 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 De hadde visst ramla ut. Mora og broren var visst også med på festen. Da hun lå inne i dusjkabinettet hørte hun broren rope "Mamma, er det her dine tenner?" Det var venninna sine I alle dager, løstenner og løshår i ung alder..? 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Nei, uff - sånne som klår, holder jeg meg borte fra!!! Husker det var en gutt som ikke hadde antydning til rytme i kroppen - det var nesten morsomt å danse med ham, fordi han tok stegene så fullstendig i hytt og pine - og klarte ikke å klappe i takt, når instruktøren prøvde å hjelpe ham med det.... Nå er det årevis siden vi har danset - men det var faktisk veldig moro :-) Jeg var på jazzdans. Prøvetime. Det var 20 damer og 1 mann. De hadde holdt på i flere år. Mannen sto ved siden av meg, og hadde ikke takt eller greie på høyre og venstre. Han liksom bare slang ut litt med armer og bein i hytt og vær, uten noe presisjon. Jeg fikk slik latterkrampe inni meg, at jeg måtte snike meg bortover rekka, så jeg ikke så ham. Fikk helt hold i magen, av disse armene og beina... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Skjønte det da, at det var feieren :-) Husker et sted jeg jobbet, så var det full renovering av nabobygget, og jeg hadde full utsikt til mange kjekke snekkere i "snekkeruniform" dagen lang i ukesvis :-) Hva er snekkeruniform? Håper det består at rent undertøy, snekkerbelte og bar overkropp, hehe! ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Jeg var på jazzdans. Prøvetime. Det var 20 damer og 1 mann. De hadde holdt på i flere år. Mannen sto ved siden av meg, og hadde ikke takt eller greie på høyre og venstre. Han liksom bare slang ut litt med armer og bein i hytt og vær, uten noe presisjon. Jeg fikk slik latterkrampe inni meg, at jeg måtte snike meg bortover rekka, så jeg ikke så ham. Fikk helt hold i magen, av disse armene og beina... Kråke-Lars? ;o) 0 Siter
Gjest Da var jeg flau da! Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg var med en fyr hjem etter en fuktig aften på byen en gang, han var kjekk, jeg var brisen! Da vi kom hjem til han forsto jeg at han bodde i et kollektiv, og vi snek oss meget ubemerket inn på rommet hans. Vi lå i senga og ting skjedde, så dundret det på døra, det var kompisene som ville se hvem han hadde tatt med seg hjem, da kom det også frem at fyren hadde dame også. Nu vel, jeg beholdt fatningen og som det klartenkte kvinnemennesket jeg var sa jeg at jeg skulle gjemme meg i skapet, så kunne han åpne opp å vise at vi var alene, så ville de gi seg, og alt skulle bli flott! Han var meget enig og berømte min snartenkthet, så jeg rasket sammen klær og sko og tok det med meg inn i skapet, alt meget stille selvfølgelig. Så sa sengekompisen min at han ville sove i fred, men om det var så at de ikke trodde han var alene, kunne de få se inn, og det ville de selvfølgelig. Jeg hørte han gikk mot døra, låste opp, raske fottrinn, og vips så ble skapdøra åpnet på vidt gap! Og der sto jeg!!! Veldig gøy, for alle sa hei, og så lukket de døra og satte seg på sengen til kompisen og ventet på at jeg skulle komme ut. Det var en flott opplevelse å stå naken inne i det mørke skapet med en jakke foran meg, da hadde jeg lyst hjem.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226185970' post='4009849] Hva er snekkeruniform? Håper det består at rent undertøy, snekkerbelte og bar overkropp, hehe! ;o) Det høres veldig lekkert ut :-) Men jeg må nok si at dette var avstandsnytelse - og jeg aner ikek hva de hadde under - og de hadde dessverre ikke bar overkropp heller! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg var med en fyr hjem etter en fuktig aften på byen en gang, han var kjekk, jeg var brisen! Da vi kom hjem til han forsto jeg at han bodde i et kollektiv, og vi snek oss meget ubemerket inn på rommet hans. Vi lå i senga og ting skjedde, så dundret det på døra, det var kompisene som ville se hvem han hadde tatt med seg hjem, da kom det også frem at fyren hadde dame også. Nu vel, jeg beholdt fatningen og som det klartenkte kvinnemennesket jeg var sa jeg at jeg skulle gjemme meg i skapet, så kunne han åpne opp å vise at vi var alene, så ville de gi seg, og alt skulle bli flott! Han var meget enig og berømte min snartenkthet, så jeg rasket sammen klær og sko og tok det med meg inn i skapet, alt meget stille selvfølgelig. Så sa sengekompisen min at han ville sove i fred, men om det var så at de ikke trodde han var alene, kunne de få se inn, og det ville de selvfølgelig. Jeg hørte han gikk mot døra, låste opp, raske fottrinn, og vips så ble skapdøra åpnet på vidt gap! Og der sto jeg!!! Veldig gøy, for alle sa hei, og så lukket de døra og satte seg på sengen til kompisen og ventet på at jeg skulle komme ut. Det var en flott opplevelse å stå naken inne i det mørke skapet med en jakke foran meg, da hadde jeg lyst hjem.... Huff, for en opplevelse da!!!!! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226185889' post='4009847] I alle dager, løstenner og løshår i ung alder..? Tennene kommer av en sykdom. Løshåret skjønner ikke jeg meg på heller. Det er noe hun fester på sitt eget hår for at det skal se lengre ut. Hun bruker det kun på fest. Hun har fortalt meg om en one night også. Fyren lå under og virket så utrolig ivrig med alle lydene han laget. Da hun var ferdig åpnet hun øynene og sukket fornøyd til han. Det viste seg at fyren sov og snorket kraftig 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 De hadde visst ramla ut. Mora og broren var visst også med på festen. Da hun lå inne i dusjkabinettet hørte hun broren rope "Mamma, er det her dine tenner?" Det var venninna sine Uff av meg :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg var på jazzdans. Prøvetime. Det var 20 damer og 1 mann. De hadde holdt på i flere år. Mannen sto ved siden av meg, og hadde ikke takt eller greie på høyre og venstre. Han liksom bare slang ut litt med armer og bein i hytt og vær, uten noe presisjon. Jeg fikk slik latterkrampe inni meg, at jeg måtte snike meg bortover rekka, så jeg ikke så ham. Fikk helt hold i magen, av disse armene og beina... *humre humre* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Jeg var med en fyr hjem etter en fuktig aften på byen en gang, han var kjekk, jeg var brisen! Da vi kom hjem til han forsto jeg at han bodde i et kollektiv, og vi snek oss meget ubemerket inn på rommet hans. Vi lå i senga og ting skjedde, så dundret det på døra, det var kompisene som ville se hvem han hadde tatt med seg hjem, da kom det også frem at fyren hadde dame også. Nu vel, jeg beholdt fatningen og som det klartenkte kvinnemennesket jeg var sa jeg at jeg skulle gjemme meg i skapet, så kunne han åpne opp å vise at vi var alene, så ville de gi seg, og alt skulle bli flott! Han var meget enig og berømte min snartenkthet, så jeg rasket sammen klær og sko og tok det med meg inn i skapet, alt meget stille selvfølgelig. Så sa sengekompisen min at han ville sove i fred, men om det var så at de ikke trodde han var alene, kunne de få se inn, og det ville de selvfølgelig. Jeg hørte han gikk mot døra, låste opp, raske fottrinn, og vips så ble skapdøra åpnet på vidt gap! Og der sto jeg!!! Veldig gøy, for alle sa hei, og så lukket de døra og satte seg på sengen til kompisen og ventet på at jeg skulle komme ut. Det var en flott opplevelse å stå naken inne i det mørke skapet med en jakke foran meg, da hadde jeg lyst hjem.... *hehe* Nu vel..*s*.. hva skjedde videre? Forsvant kompisere uten å treffe deg, eller? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg var med en fyr hjem etter en fuktig aften på byen en gang, han var kjekk, jeg var brisen! Da vi kom hjem til han forsto jeg at han bodde i et kollektiv, og vi snek oss meget ubemerket inn på rommet hans. Vi lå i senga og ting skjedde, så dundret det på døra, det var kompisene som ville se hvem han hadde tatt med seg hjem, da kom det også frem at fyren hadde dame også. Nu vel, jeg beholdt fatningen og som det klartenkte kvinnemennesket jeg var sa jeg at jeg skulle gjemme meg i skapet, så kunne han åpne opp å vise at vi var alene, så ville de gi seg, og alt skulle bli flott! Han var meget enig og berømte min snartenkthet, så jeg rasket sammen klær og sko og tok det med meg inn i skapet, alt meget stille selvfølgelig. Så sa sengekompisen min at han ville sove i fred, men om det var så at de ikke trodde han var alene, kunne de få se inn, og det ville de selvfølgelig. Jeg hørte han gikk mot døra, låste opp, raske fottrinn, og vips så ble skapdøra åpnet på vidt gap! Og der sto jeg!!! Veldig gøy, for alle sa hei, og så lukket de døra og satte seg på sengen til kompisen og ventet på at jeg skulle komme ut. Det var en flott opplevelse å stå naken inne i det mørke skapet med en jakke foran meg, da hadde jeg lyst hjem.... Åh nei, det må ha vært pinlig!!!! ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Tennene kommer av en sykdom. Løshåret skjønner ikke jeg meg på heller. Det er noe hun fester på sitt eget hår for at det skal se lengre ut. Hun bruker det kun på fest. Hun har fortalt meg om en one night også. Fyren lå under og virket så utrolig ivrig med alle lydene han laget. Da hun var ferdig åpnet hun øynene og sukket fornøyd til han. Det viste seg at fyren sov og snorket kraftig *brøøøøl* Det er ikke mulig! ;DDDDDDDDDD 0 Siter
adelie Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Tennene kommer av en sykdom. Løshåret skjønner ikke jeg meg på heller. Det er noe hun fester på sitt eget hår for at det skal se lengre ut. Hun bruker det kun på fest. Hun har fortalt meg om en one night også. Fyren lå under og virket så utrolig ivrig med alle lydene han laget. Da hun var ferdig åpnet hun øynene og sukket fornøyd til han. Det viste seg at fyren sov og snorket kraftig Noen menn sovner visst umiddelbart.. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Jeg var på jazzdans. Prøvetime. Det var 20 damer og 1 mann. De hadde holdt på i flere år. Mannen sto ved siden av meg, og hadde ikke takt eller greie på høyre og venstre. Han liksom bare slang ut litt med armer og bein i hytt og vær, uten noe presisjon. Jeg fikk slik latterkrampe inni meg, at jeg måtte snike meg bortover rekka, så jeg ikke så ham. Fikk helt hold i magen, av disse armene og beina... Var det mannen din?-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.