Gå til innhold

Din største tabbe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres veldig lekkert ut :-)

Men jeg må nok si at dette var avstandsnytelse - og jeg aner ikek hva de hadde under - og de hadde dessverre ikke bar overkropp heller!

*s*

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

43

• mrxx

20

• AneM1365380603

18

• adelie

17

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Noen menn sovner visst umiddelbart..

Her høres det ut som han sovnet under seansen... ;o)

Gjest Veldig anonym nå
Skrevet

Jeg hadde løs mage og det gikk riktig galt. Jeg var på Oslo City og det var umulig og holde igjen. Alt rant i buksa og nedover lårene. En var en traumatisk opplevelse.

Lykken var at jeg hadde en ganske lang kåpe på meg.

Jeg dro inn på H&M og grabba til meg den nærmeste buksa jeg fant som hang på et staviv nær kassa. Der fant jeg også truser. Det var herretruser, men det spilte mindre rolle akkurat da.

Det flaueste var å stå i kø for å betale. Jeg visste at det luktet av meg, men kunne ikke gjøre annet enn å vente til det var min tur.

Jeg var rask med å komme meg ned på toalettet i underetasjen. Der ventet jeg til den største doen med vask ble ledig. Fikk kledd av meg de utdretne klærne, vasket meg med papir. Knøt klærne i en pose og kastet dem. Etterpå dro jeg naturlig nok hjem.

Skrevet

Tennene kommer av en sykdom. Løshåret skjønner ikke jeg meg på heller. Det er noe hun fester på sitt eget hår for at det skal se lengre ut. Hun bruker det kun på fest.

Hun har fortalt meg om en one night også. Fyren lå under og virket så utrolig ivrig med alle lydene han laget. Da hun var ferdig åpnet hun øynene og sukket fornøyd til han. Det viste seg at fyren sov og snorket kraftig ;)

Denne venninna må være et oppkomme av rare hendelser:-)

Skrevet

Var det mannen din?-)

Nei, tross alt.... :))

Men de andre damene sa han hadde holdt på slik trofast i mange år!

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg fikser ikke slike venninner, jeg blir bare pinlig berørt..

Gjest Da var jeg flau da!
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226186263' post='4009859]

*hehe* Nu vel..*s*.. hva skjedde videre? ;) Forsvant kompisere uten å treffe deg, eller?

Nei, de gjorde ikke det, desverre!

Etter å ha stått i det skapet i noe som virket som en evighet, men som ikke var det kom kompisen min med dyna så jeg kunne dekke meg til, så gikk jeg ut da.

Kompisene var der leeenge, og jeg satt der med dyna rundt meg oppi senga, og de holdt på å le seg ihjel!

Jeg ble bare kalt "jenta i skapet" da jeg møtte dem senere, huff!

Hele den affæren der besto av den ene tabben etter den andre, tabber på løpende bånn.

Skal tilstå at jeg har ledd godt av det etterpå, hadde neppe tålt påkjenningen nå....

Skrevet

Jeg hadde løs mage og det gikk riktig galt. Jeg var på Oslo City og det var umulig og holde igjen. Alt rant i buksa og nedover lårene. En var en traumatisk opplevelse.

Jeg dro inn på H&M og grabba til meg den nærmeste buksa jeg fant som hang på et staviv nær kassa. Der fant jeg også truser. Det var herretruser, men det spilte mindre rolle akkurat da.

Det flaueste var å stå i kø for å betale. Jeg visste at det luktet av meg, men kunne ikke gjøre annet enn å vente til det var min tur.

Jeg var rask med å komme meg ned på toalettet i underetasjen. Der ventet jeg til den største doen med vask ble ledig. Fikk kledd av meg de utdretne klærne, vasket meg med papir. Knøt klærne i en pose og kastet dem. Etterpå dro jeg naturlig nok hjem.

Shit! *urk, hehe!* Traumatisk, ja, det kan jeg forstå.

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg har hatt en skikkelig, overjævlig tabbe, men her er en av det litt mindre slaget:

Dette skjedde da jeg var ca 14 år, som jo er en ekstra flau alder. Vi hadde en utveklsingsstudent fra USA boendes hos oss, og jeg syntes det var litt kult å prøve å legge til meg litt mer amerikansk måte å snakke på, fremfor den britisk-engelske vi lærte på skolen.

Nuvel... Jeg hadde fått det for meg at "guy" var britisk, mens den amerikanske varianten av ordet var "gay". Så hver gang jeg skulle snakke om en eller annen fyr, så sa jeg slikt som f eks "..a gay I know, he is..." eller "oh, he's a nice gay" osv

Hun stusset nok litt i begynnelsen over at

1. Jeg kjente såpass mange homofile, og

2. jeg syntes det var nødvendig å si hele tidne at de var homser, selv om det ikke hadde noen relevans for storyen.

Men etter at dette hadde blitt sagt noen ganger, sa hun:

"Excuse me, but do you mean gay or guy?"

morsan ble lettere stum og stotret omsider fram 'hva er forskjellen, da?'...;-)

Skrevet

Nei, de gjorde ikke det, desverre!

Etter å ha stått i det skapet i noe som virket som en evighet, men som ikke var det kom kompisen min med dyna så jeg kunne dekke meg til, så gikk jeg ut da.

Kompisene var der leeenge, og jeg satt der med dyna rundt meg oppi senga, og de holdt på å le seg ihjel!

Jeg ble bare kalt "jenta i skapet" da jeg møtte dem senere, huff!

Hele den affæren der besto av den ene tabben etter den andre, tabber på løpende bånn.

Skal tilstå at jeg har ledd godt av det etterpå, hadde neppe tålt påkjenningen nå....

*hehe*

Sånne tabber holder ikke vann i voksen alder, nei! *hehehe*

Skrevet

Huffa meg - ikke noe særlig:-(

AneM1365380603
Skrevet

Du har rett :) De fleste venninnehistoriene jeg forteller her dreier seg om henne ;) Hun opplever langt mer enn jeg gjør, og hun har sånn utrolig selvinori.

Noen havner bare i det gang på gang.

Hun bor ikke på samme sted som meg. En gang kom hun på besøk, og en hel gjeng gikk ut. Ute traff vi på et vennepar av min mann og meg. Mannen ble sittende med mennene, mens kona satt med oss damer. Kona fortalte at hun hadde vært gift med mannen i 20 år. Jeg så at min venninne satt og tenkte på det hun var blitt fortalt. Så utbrøt hun "Hvordan føles det å kn*lle den samme pi**en i 20 år??"

Jeg kunne ha dødd der og da, men heldigvis tok kona det utrolig bra, så hele bordet satt og brølflirte ;)

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg har hatt en skikkelig, overjævlig tabbe, men her er en av det litt mindre slaget:

Dette skjedde da jeg var ca 14 år, som jo er en ekstra flau alder. Vi hadde en utveklsingsstudent fra USA boendes hos oss, og jeg syntes det var litt kult å prøve å legge til meg litt mer amerikansk måte å snakke på, fremfor den britisk-engelske vi lærte på skolen.

Nuvel... Jeg hadde fått det for meg at "guy" var britisk, mens den amerikanske varianten av ordet var "gay". Så hver gang jeg skulle snakke om en eller annen fyr, så sa jeg slikt som f eks "..a gay I know, he is..." eller "oh, he's a nice gay" osv

2. jeg syntes det var nødvendig å si hele tidne at de var homser, selv om det ikke hadde noen relevans for storyen.

*hehe*

Skrevet

Hæhæ..... Kult!

Skrevet

Du har rett :) De fleste venninnehistoriene jeg forteller her dreier seg om henne ;) Hun opplever langt mer enn jeg gjør, og hun har sånn utrolig selvinori.

Hun bor ikke på samme sted som meg. En gang kom hun på besøk, og en hel gjeng gikk ut. Ute traff vi på et vennepar av min mann og meg. Mannen ble sittende med mennene, mens kona satt med oss damer. Kona fortalte at hun hadde vært gift med mannen i 20 år. Jeg så at min venninne satt og tenkte på det hun var blitt fortalt. Så utbrøt hun "Hvordan føles det å kn*lle den samme pi**en i 20 år??"

Jeg kunne ha dødd der og da, men heldigvis tok kona det utrolig bra, så hele bordet satt og brølflirte ;)

OMG, hehe!

Skrevet

;-) Hva om kona har sagt: "Hvem har sagt at du må k---e den samme p---en i 20 av den grunn?

Skrevet

;-) Hva om kona har sagt: "Hvem har sagt at du må k---e den samme p---en i 20 av den grunn?

*hoho* Det hadde toppet det hele, vil jeg tro ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Hihi, den var litt pinlig.

Jeg har en lignende flause, men vi var begge voksne. Jeg hadde det med å si "pussig" til alt det rare jeg ble fortalt. En engelskmann kom av og til noen dager hit. Han snakket bra norsk, men lo godt hver gang jeg sa "pussig". På min dialekt blir det mer "pussi" ;)

Skrevet

Tabbe og tabbe, har du gjort litt av hvert. Jeg har nevnt det før her inne, men jeg skulle kjøre billøp og vi var 5 startende biler som sto på linje. Jeg hadde kjørt litt for langt så jeg måtte rygge på plass igjen før starten skulle gå.

Så ble det grønt lys og jeg hogg ut clutchen og ga full gass. 4 biler dro av gårde så grusen sprutet og den femte bilen spant også avgårde så grusen sprutet og det var meg, ...........men det var bare en feil og det var at jeg hadde glemt å sette den i første gear etter at jeg hadde rygget, faenskapet sto i revers.

Det var noen hundre tilskuere som fikk seg en god latter, heldigvis så hører jeg dårlig med hjelm og i brølende motordur:-)

Ikke er vi så lett å kjenne igjen heller med alt utstyret på oss, men jeg har fått høre den der ganske mange ganger, alltid en eller annen jævel som skal huske dette:-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg fikser ikke slike venninner, jeg blir bare pinlig berørt..

Noen ganger er jeg glad hun bor et stykke unna :) Det er alltid så mye drama rundt henne.

Likevel har hun så mange gode sider at hun er verdt å holde på :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...