Gå til innhold

Din største tabbe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på en ting til: Den høsten jeg ble sammen med han som etterhvert ble mannen min (vi var 19 og 20 år da), så var vi med på diverse dansekurs - sving og gammledans.

En gang vi danset reinlender, så merket jeg at puppene hoppet sånn at det liksom smalt i BH-en - og jeg håpte så inderlig at min kjære ikke hørte det. Men det gjorde han jo da.... "Hva er den lyden?" spurte han nysgjerrrig. "Jeg aner ikke," sa jeg, og danset med ett mye stivere, og uten hopp ;-P

Ler så tårene triller her

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

43

• mrxx

20

• AneM1365380603

18

• adelie

17

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du må ikke le sånn, hehe.

Sorry, men jeg såg det så levende for meg og MÅTTE bare le:o)

Skrevet

Tabbe og tabbe, har du gjort litt av hvert. Jeg har nevnt det før her inne, men jeg skulle kjøre billøp og vi var 5 startende biler som sto på linje. Jeg hadde kjørt litt for langt så jeg måtte rygge på plass igjen før starten skulle gå.

Så ble det grønt lys og jeg hogg ut clutchen og ga full gass. 4 biler dro av gårde så grusen sprutet og den femte bilen spant også avgårde så grusen sprutet og det var meg, ...........men det var bare en feil og det var at jeg hadde glemt å sette den i første gear etter at jeg hadde rygget, faenskapet sto i revers.

Det var noen hundre tilskuere som fikk seg en god latter, heldigvis så hører jeg dårlig med hjelm og i brølende motordur:-)

Ikke er vi så lett å kjenne igjen heller med alt utstyret på oss, men jeg har fått høre den der ganske mange ganger, alltid en eller annen jævel som skal huske dette:-)

Dette ble vel ikke sendt på tv? *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226346546' post='4011385]

Dette ble vel ikke sendt på tv? *s*

Hehe, nei, men jeg var med på tv onsdag for snart to uker siden:-)...ser bare bilen og at navnet mitt ble nevnt, så det var lite spennende.

Skrevet

Hehe, nei, men jeg var med på tv onsdag for snart to uker siden:-)...ser bare bilen og at navnet mitt ble nevnt, så det var lite spennende.

Ja, det var ikke mye spennende, nei... *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226351145' post='4011474]

Ja, det var ikke mye spennende, nei... *s*

Nei, det var lite buler å se.

Skrevet

Nei, det var lite buler å se.

Jeg er ikke überfokusert, altså. Jeg ser faktisk på andre kroppdeler - ansikt f.eks. ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226351638' post='4011485]

Jeg er ikke überfokusert, altså. Jeg ser faktisk på andre kroppdeler - ansikt f.eks. ;-)

Men så du ansiktet på den nakne mannen da?......det gjorde ikke kona, hehe.

Skrevet

Men så du ansiktet på den nakne mannen da?......det gjorde ikke kona, hehe.

Hæ? Hva snakker du om nå?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226351990' post='4011496]

Hæ? Hva snakker du om nå?

Så du ikke på Ylvis brødrene da? Der kom det en naken mann som spilte på et blåseinstrument.

Skrevet

Så du ikke på Ylvis brødrene da? Der kom det en naken mann som spilte på et blåseinstrument.

Du kødder.

Bulene er blitt mindre for hvert program. Dritt. ;-)

Skrevet

Det var en trompet, ikkje hvilket som helst instrument.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226353438' post='4011546]

Du kødder.

Bulene er blitt mindre for hvert program. Dritt. ;-)

Hehe, jeg kødder ikke med den nakne mannen da, så du han ikke?

Enig i at Ylvis bulene er småtterier.-)

Skrevet

Det var en trompet, ikkje hvilket som helst instrument.

Du så nok på feil trompet:-)

Jeg fulgte ikke med, jeg holdt på med noe annet her.

Skrevet

Du så nok på feil trompet:-)

Jeg fulgte ikke med, jeg holdt på med noe annet her.

Eg fulgte ikkje med eg heller, men tok den på gehøret og ett lite glimt i øyekroken.

Den andre "trompeten" var det ikkje lyd i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...