Gjest Geir Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Tja, skal man dømme utfra enkelte svar du har fått, er det mest sannsynlig at Jølsen har stjålet telefonen til kompisen din... Det var ett originalt svar. he.he... 0 Siter
Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Helt umulig å skulle forstå dette uten videre, men jeg er enig i at meldingen virker bitter eller såret - har han kanskje hatt noen forventinger som ikke er blitt oppfylt? Ikke sikkert du har visst om den engang.. Har du avvist ham en gang han har hinta om "å finne på noe gøy"? Hver gang han har spurt om vi skal finne på noe gøy så har han ment gøy som i sex. Det samme gjelder når jeg har spurt. Jeg klarer bare ikke forstå hva han skulle vært såret eller bitter for, og hvorfor plutselig nå. Hvorfor var alt bra den tirsdagen mens på onsdagen så forandret alt seg. Og hvorfor kan han ikke si hva det er for noe.!! Det kan selvfølgelig være at han rett og slett fant ut den onsdagen at han ikke var keen på meg lenger men jeg får ikke det til å rime med meldingene jeg fikk igår. Han har også visst at jeg ville synes det var helt fair om han ikke ville treffes lenger..det har vi snakket om og han vet at hadde han sagt det så ville jeg respektert det. 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det kan nok hende han var full og skulle vært morsom - eller halvtøff i trynet. Det høres ikke ut som om han er ekstremt moden kanskje? Jeg ville ikke godtatt den tonen der. I min verden er det aldri morsomt å kalle noen for hore, ikke for spøk en gang... Men vi er visst så forskjellige har jeg forstått 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg merker at det går litt inn på meg ja. Som du sier så har vi holdt på såpass lenge at jeg på en måte har blitt vant til å ha han. Jeg synes også det er utrolig trist at det måtte ende på en slik måte. Hva skjer om vi treffes på kiwi liksom... skal vi ikke si hei til hverandre siden vi nå visst er uvenner? For meg virker det som han er bitter for et eller annet og jeg synes det hadde vært veldig mye bedre om han bare kunne si hva det var for noe. "Som du sier så har vi holdt på såpass lenge at jeg på en måte har blitt vant til å ha han" Jeg syns kanskje du skulle skifte ut denne setninga med at "du har blitt glad i han" istedet. Det er greit å innrømme overfor seg selv hvordan man egentlig har det, og heller svelge stoltheten. Man kan ikke være ærlig med andre før man er ærlig med seg selv. Du burde enten ringe ham eller skrive til ham og si at du innrømmer at hans adferd sårer deg, og at du har behov for en samtale om hva det egentlig er som har skjedd. Hvis du velger å holde på stoltheten din, så må du nok forberede deg på en ubekvem situasjon på Kiwi. 0 Siter
Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det kan nok hende han var full og skulle vært morsom - eller halvtøff i trynet. Det høres ikke ut som om han er ekstremt moden kanskje? Jeg ville ikke godtatt den tonen der. Han skrev ikke det for å være morsom ihvertfal. Han skrev det for å være stygg. Han er umoden ja, og det er ikke det at vårt "forhold" er over som er saken her, det er mere det at jeg ikke vet hvorfor. Og jeg liker ikke tanken på at vi er "uvenner" uten at jeg får muligheten til å rette opp i det..:-/ 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Han skrev ikke det for å være morsom ihvertfal. Han skrev det for å være stygg. Han er umoden ja, og det er ikke det at vårt "forhold" er over som er saken her, det er mere det at jeg ikke vet hvorfor. Og jeg liker ikke tanken på at vi er "uvenner" uten at jeg får muligheten til å rette opp i det..:-/ Her er den eneste måten å finne ut av ting på å få snakket ut med denne mannen. En oppklarende prat uten sex. 0 Siter
Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 "Som du sier så har vi holdt på såpass lenge at jeg på en måte har blitt vant til å ha han" Jeg syns kanskje du skulle skifte ut denne setninga med at "du har blitt glad i han" istedet. Det er greit å innrømme overfor seg selv hvordan man egentlig har det, og heller svelge stoltheten. Man kan ikke være ærlig med andre før man er ærlig med seg selv. Du burde enten ringe ham eller skrive til ham og si at du innrømmer at hans adferd sårer deg, og at du har behov for en samtale om hva det egentlig er som har skjedd. Hvis du velger å holde på stoltheten din, så må du nok forberede deg på en ubekvem situasjon på Kiwi. Jeg har ingen problemer med å si at jeg har blitt glad i han, noe annet ville egentlig vært rart. Men jeg har vært på et sted i livet mitt hvor jeg ikke har villet ha noe fast og derfor har det fungert utmerket slik jeg har hatt det med han. Jeg har jo spurt nå flere ganger og enten svarer han ikke eller så svarer han slik han gjorde igår. Jeg har ikke skrevet at jeg er såret men jeg har skrevet at jeg ikke synes jeg fortjener å bli behandlet slik. Det skrev jeg til han nå for kort tid siden. Har ikke fått noe svar enda og regner egentlig ikke med at han kommer til å svare... så da er jeg like langt. 0 Siter
Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Her er den eneste måten å finne ut av ting på å få snakket ut med denne mannen. En oppklarende prat uten sex. Det nytter nok ikke å spørre om han vil treffes for å prate.. det vet jeg at han ikke vil. Først må han faktisk begynne å svare på meldingene mine.. 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det nytter nok ikke å spørre om han vil treffes for å prate.. det vet jeg at han ikke vil. Først må han faktisk begynne å svare på meldingene mine.. Igjen, burde kanskje lest hele tråden din, men allmenntilstanden er litt nedsatt i dag... Om han ikke ville treffes ville jeg sannsynligvis startet med meg selv og min ærlighet. Fortalt hvordan jeg tenkte, opplevde det så åpent og ærlig jeg bare kunnne osv. Da kommer kanskje han på banen med sin ærlighet. Men for å være ærlig så hadde det satt langt inne hos meg å forholde meg seriøst til noen som kaller/har kalt meg hore, uansett hva som kan være "forklaringen". Men en oppklaring rundt situasjonen kan nå uansett være greit. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Han skrev ikke det for å være morsom ihvertfal. Han skrev det for å være stygg. Han er umoden ja, og det er ikke det at vårt "forhold" er over som er saken her, det er mere det at jeg ikke vet hvorfor. Og jeg liker ikke tanken på at vi er "uvenner" uten at jeg får muligheten til å rette opp i det..:-/ Det er jo en mann dette her - dermed er det enkle ofte det beste. Så: spør ham rett ut nå i dag som han nok er edru igjen hvorfor han skrev det der og om det er noe han og du har usnakket. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 I min verden er det aldri morsomt å kalle noen for hore, ikke for spøk en gang... Men vi er visst så forskjellige har jeg forstått Det er ikke morsomt i min verden heller. Det er faktisk ikke akseptabelt uansett. Men det kan jo være at han er en umoden dust som skal være gøyal like gjerne som at han på denn emåten plutselig ønsker å flagge noen synspunkter om moralen hennes. Det beste er vel å spørre ham hva i huleste han mener med å si noe sånt, fortelle hva man selv mener om det og ta farvel. 0 Siter
Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det er jo en mann dette her - dermed er det enkle ofte det beste. Så: spør ham rett ut nå i dag som han nok er edru igjen hvorfor han skrev det der og om det er noe han og du har usnakket. Jeg skrev meld til han istad der jeg skrev at jeg ikke synes jeg fortjener å bli kalt noe slikt, at jeg bare har vært snill og grei mot han og ikke kan skjønne hva jeg kan ha gjort galt. Jeg har ikke fått noe svar enda og regner egentlig ikke med at jeg får noe svar heller. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg skrev meld til han istad der jeg skrev at jeg ikke synes jeg fortjener å bli kalt noe slikt, at jeg bare har vært snill og grei mot han og ikke kan skjønne hva jeg kan ha gjort galt. Jeg har ikke fått noe svar enda og regner egentlig ikke med at jeg får noe svar heller. Vet du hva? Det er ikke han som skal avgjøre hvordan du skal gå over i historien. Ett eller annet har tydelig skåret seg for ham på ett eller annet plan. Hvis han da plutselig skal behandle deg dårlig og ikke gidde å si hva det handler om så har han egentlig forklart seg selv ganske godt isteden. Du vet at du har holdt deg til ham, du har vært åpen for å ta forholdet videre etterhvert her som du har blitt glad i ham (slik jeg forstår deg), men dere har ikke snakket om dette så det har ikke skjedd noe der foreløpig. Så uansett hva som har truffet ham så har han da snudd piggene utover. Istedenfor å respondere med et dra til h****** har du spurt hva det er som skjer og invitert til en dialog han da avviser. Mao - han er ganske barnslig her og ødelegger hele greia istedenfor å komme på banen på en skikkelig måte. Det er hans valg. Ditt valg er hvor mye du skal la ham ødelegge humøret ditt. Opp med hodet :-) 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det er ikke morsomt i min verden heller. Det er faktisk ikke akseptabelt uansett. Men det kan jo være at han er en umoden dust som skal være gøyal like gjerne som at han på denn emåten plutselig ønsker å flagge noen synspunkter om moralen hennes. Det beste er vel å spørre ham hva i huleste han mener med å si noe sånt, fortelle hva man selv mener om det og ta farvel. Enig i det du skriver. Men jeg har merket meg at en del av venninnene mine har en annen terskel for hva de godtar av slike ord. Avklaring er viktig, men i min verden kan jeg tåle en del manglende perfeksjonisme fra menn. Derimot å bli kalt hore, fitte og bitch o.l, ja der har jeg mer eller mindre nulltoleranse. Skjønner at dette er forskjell fra miljø til miljø, men slik er det for meg. Og er en over tyve er en gammel nok til å vite bedre. 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg skrev meld til han istad der jeg skrev at jeg ikke synes jeg fortjener å bli kalt noe slikt, at jeg bare har vært snill og grei mot han og ikke kan skjønne hva jeg kan ha gjort galt. Jeg har ikke fått noe svar enda og regner egentlig ikke med at jeg får noe svar heller. Får du ikke svar får du nesten bare "godta det" og komme deg videre. Når det kommer til menn får vi aldri svar på alt her i livet. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg har ingen problemer med å si at jeg har blitt glad i han, noe annet ville egentlig vært rart. Men jeg har vært på et sted i livet mitt hvor jeg ikke har villet ha noe fast og derfor har det fungert utmerket slik jeg har hatt det med han. Jeg har jo spurt nå flere ganger og enten svarer han ikke eller så svarer han slik han gjorde igår. Jeg har ikke skrevet at jeg er såret men jeg har skrevet at jeg ikke synes jeg fortjener å bli behandlet slik. Det skrev jeg til han nå for kort tid siden. Har ikke fått noe svar enda og regner egentlig ikke med at han kommer til å svare... så da er jeg like langt. Så skriv til han at han er velkommen til å kontakte deg når han har lagt sinnet på hylla, og vent med å skriv mere til du hører fra han igjen. Før eller siden vil han høyst sannsynlig kontakte deg. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Enig i det du skriver. Men jeg har merket meg at en del av venninnene mine har en annen terskel for hva de godtar av slike ord. Avklaring er viktig, men i min verden kan jeg tåle en del manglende perfeksjonisme fra menn. Derimot å bli kalt hore, fitte og bitch o.l, ja der har jeg mer eller mindre nulltoleranse. Skjønner at dette er forskjell fra miljø til miljø, men slik er det for meg. Og er en over tyve er en gammel nok til å vite bedre. Manglende perfekthet er én ting ja, sjikane er noe annet. For ikke å snakke om den yndige primadonnatilværelsen denne karen bedriver i dag ved å ikke svare osv da......... *rister på hodet* 0 Siter
mrxx Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Med "i det siste" så mener jeg faktisk et år. Han har hatt sex med andre mens han også har hatt meg. Det er helt greit, vi er jo ikke kjærester. Jeg har også vært ganske sikker på at han ikke ville blitt sjalu om han fikk høre at jeg hadde sex med noen andre.. men nå er jeg jo litt usikker.. Drit i Jølsen, han er og blir en idiot som du ikke trenger å svare en gang. 0 Siter
Gjest dessverre så er det oppfatningen til folk rundt deg Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Sexkompis i lang tid? Det er jo det samme som hore jo. Sex har man i et forhold hvor kjærlighet betyr noe mellom to personer. Ikke rart at din mann her ser ned på deg. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Sexkompis i lang tid? Det er jo det samme som hore jo. Sex har man i et forhold hvor kjærlighet betyr noe mellom to personer. Ikke rart at din mann her ser ned på deg. Hva?! Er dette 2008, eller er jeg helt ute liksom? Da er vi mange horer her ute, vil jeg tro... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.