Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Sexkompis i lang tid? Det er jo det samme som hore jo. Sex har man i et forhold hvor kjærlighet betyr noe mellom to personer. Ikke rart at din mann her ser ned på deg. Jaha da er det mange horer rundt omkring. Jeg antar at du mener han er like mye hore da også isåfall. 0 Siter
soleil Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Tipper det er ei dame som skriver... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Hver gang han har spurt om vi skal finne på noe gøy så har han ment gøy som i sex. Det samme gjelder når jeg har spurt. Jeg klarer bare ikke forstå hva han skulle vært såret eller bitter for, og hvorfor plutselig nå. Hvorfor var alt bra den tirsdagen mens på onsdagen så forandret alt seg. Og hvorfor kan han ikke si hva det er for noe.!! Det kan selvfølgelig være at han rett og slett fant ut den onsdagen at han ikke var keen på meg lenger men jeg får ikke det til å rime med meldingene jeg fikk igår. Han har også visst at jeg ville synes det var helt fair om han ikke ville treffes lenger..det har vi snakket om og han vet at hadde han sagt det så ville jeg respektert det. Skjønte jo det med "gøy" da :-) Om dere har en felles avtale om å være sexkompiser, synes jeg det er drøyt å skulle gå ut og kalle deg hore.. hva er det du har gjort galt som ikke han har gjort liksom.. Ingen fyr å holde kontakten med, slik jeg ser det. 0 Siter
Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Tipper det er ei dame som skriver... Jeg ser ikke for meg at han låner bort mobilen sin på vorspiel..mobilen hans er nemlig hellig. I tillegg kjenner jeg igjen skrivemåten hans. Dessuten skrev jeg melding til han istad hvor jeg skrev at jeg ikke synes jeg fortjener å bli kalt noe sånt, og jeg har ikke fått noe svar på det. Hadde det vært en annen jente og han ikke mente det så tror jeg han ville skrevet det. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Sexkompis i lang tid? Det er jo det samme som hore jo. Sex har man i et forhold hvor kjærlighet betyr noe mellom to personer. Ikke rart at din mann her ser ned på deg. Når man er to om en slik avtale, hvorfor skal den ene kunne se ned på den andre? Når begge har gjort det samme? Er hun hore, så er han horebukk, ikke beskytt mannfolka her... 0 Siter
Gjest hva virker sannsynlig Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Skjønte jo det med "gøy" da :-) Om dere har en felles avtale om å være sexkompiser, synes jeg det er drøyt å skulle gå ut og kalle deg hore.. hva er det du har gjort galt som ikke han har gjort liksom.. Ingen fyr å holde kontakten med, slik jeg ser det. Det at han kalte meg en hore trenger ikke nødvendigvis å bety at han faktisk mener jeg er en hore, men mere fordi han ville kalle meg noe stygt og vise at han var sint.. tror jeg.. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det at han kalte meg en hore trenger ikke nødvendigvis å bety at han faktisk mener jeg er en hore, men mere fordi han ville kalle meg noe stygt og vise at han var sint.. tror jeg.. Oppegående mannfolk kaller ikke jenter for hore på den måten, uansett. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Sexkompis i lang tid? Det er jo det samme som hore jo. Sex har man i et forhold hvor kjærlighet betyr noe mellom to personer. Ikke rart at din mann her ser ned på deg. Hahaha, det svaret her sier laaangt mer om deg enn om trådstarteren du prøver å rakke ned på. Hvis du virkelig mener dette, og ikke bare skriver for å provosere, har du all mulig grunn til å tenke litt på menneskesynet ditt. 0 Siter
Babette Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det at han kalte meg en hore trenger ikke nødvendigvis å bety at han faktisk mener jeg er en hore, men mere fordi han ville kalle meg noe stygt og vise at han var sint.. tror jeg.. Uansett kan jeg ikke forstå at du tåler å bli kalt noe sånt. Jeg ville ha slettet fyren fra telefonlista og ikke hatt noe mer med ham å gjøre. Mange sier og gjør mye rart og uoverveid når de har drukket, men det får da være måte på. Og da forutsetter jeg at du er 100% sikker på at det var han selv som skrev meldingen. Om det ikke var det, ville han vel ha vært rask til å oppklare misforståeslen? 0 Siter
petter smart Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Sexkompis i lang tid? Det er jo det samme som hore jo. Sex har man i et forhold hvor kjærlighet betyr noe mellom to personer. Ikke rart at din mann her ser ned på deg. Horer tar betalt for sex. En kan mislike at folk har sex uten å være i forhold/gifte, men å kalle dem horer vitner bare om dårlig forståelse for det norske språk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.