Gjest gomle Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Er det noen som har et vidundermiddel mot kviser? Jeg har en sønn på vei inn i tenårene, og han har såvidt begynt å få kviser. Jeg var plaget av kviser selv i tenårene, men da fantes det vel ikke så mye annet enn Clerasil, som var altfor tøffe saker for en sart hud iallfall. Nå regner jeg med det må ha skjedd litt utvikling på denne fronten på disse årene, så nå finnes det kanskje stifter eller lignene man kan ha på kvisene slik at de forsvinner fortere? Noen som kan hjelpe? Det bør ikke være noe særlig dekkstift-lignene antar jeg, siden det er til en gutt. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det finnes medisiner hvis han får alvorlige problemer. Men ellers synes jeg for egen del det ser ut til at det beste er å holde kjemikaliene stort sett langt unna ansiktet - ikke såpe e.l. der kun masse vann og en fantastisk fuktighetskrem fra Vichy som er for sensitiv hud. 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Klem kvisene og rens deretter med sprit, for eksempel vodka elelr hva du nå måtte ha stående. Sprit er genialt mot urenheter. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Det aller beste etter min erfaring er Dalacin liniment, reseptbelagt. Ellers finnes tetracykliner om det er riktig ille. Også reseptbelagt. 0 Siter
Gjest Missymy Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hei Har ei datter som har samme problem. Vi dro til Sverige ( vet ikke om du har mulighet til det,men kanskje det kan bestilles over nett ) men der selger de iallefall stioxyl. Utrolig bra. Kvisene tørker ut over natten Ikke er det dyrt heller. Trur jeg ga rundt 60 kroner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.