Gå til innhold

Godt middel mot kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har et vidundermiddel mot kviser? Jeg har en sønn på vei inn i tenårene, og han har såvidt begynt å få kviser. Jeg var plaget av kviser selv i tenårene, men da fantes det vel ikke så mye annet enn Clerasil, som var altfor tøffe saker for en sart hud iallfall. Nå regner jeg med det må ha skjedd litt utvikling på denne fronten på disse årene, så nå finnes det kanskje stifter eller lignene man kan ha på kvisene slik at de forsvinner fortere? Noen som kan hjelpe? Det bør ikke være noe særlig dekkstift-lignene antar jeg, siden det er til en gutt.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Det finnes medisiner hvis han får alvorlige problemer. Men ellers synes jeg for egen del det ser ut til at det beste er å holde kjemikaliene stort sett langt unna ansiktet - ikke såpe e.l. der kun masse vann og en fantastisk fuktighetskrem fra Vichy som er for sensitiv hud.

Skrevet

Klem kvisene og rens deretter med sprit, for eksempel vodka elelr hva du nå måtte ha stående. Sprit er genialt mot urenheter.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det aller beste etter min erfaring er Dalacin liniment, reseptbelagt.

Ellers finnes tetracykliner om det er riktig ille. Også reseptbelagt.

Skrevet

Hei

Har ei datter som har samme problem.

Vi dro til Sverige ( vet ikke om du har mulighet til det,men kanskje det kan bestilles over nett )

men der selger de iallefall stioxyl.

Utrolig bra. Kvisene tørker ut over natten :)

Ikke er det dyrt heller. Trur jeg ga rundt 60 kroner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...