Gå til innhold

Skulle det være en veske, kanskje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Hehe* Jeg skulle gjerne hatt en ny veske, trenger en faktisk, men jeg finner aldri en jeg liker til en pris jeg kan godta. ;o)

Skrevet

Er det mote med slike vesker eller!? Merkelig fasong, alt vil jo havne i den ene enden...

Nei, har ikke hørt at det var mote. Ble bare inspirert av din kommentar i sysaktråden til å google frem noen vesker for sadel-interresserte;-)

Skrevet

Nei, har ikke hørt at det var mote. Ble bare inspirert av din kommentar i sysaktråden til å google frem noen vesker for sadel-interresserte;-)

*Humrer* Når det gjelder vesker finner jeg aldri noe jeg liker og kunne tenkt meg å gå med. Mange har vesker jeg synes er fine, men jeg synes liksom aldri de passer for meg. Dessuten er de ofte svinedyre jo!

Gjest høstløv
Skrevet

Det er en ridesal.

Da tar jeg jo ikke helt feil?

Aliza1365380759
Skrevet

"Veskene og accessoirene fra Hermès er ofte i skinn fra eksotiske dyr og fins i et utall farger".

Nei takk, jeg er ikke så "eksotisk" av meg, jeg foretrekker skinn fra dyr som likevel går til mat ;-)

Skrevet

*Humrer* Når det gjelder vesker finner jeg aldri noe jeg liker og kunne tenkt meg å gå med. Mange har vesker jeg synes er fine, men jeg synes liksom aldri de passer for meg. Dessuten er de ofte svinedyre jo!

http://www.friis-co.dk/

Her,da? Mer levelig de prisene - selges på Solsiden bl.a. Tror B.young tar inn noe av kolleksjonen også!

Lillemus skal pimpes! ;D

Skrevet

"Veskene og accessoirene fra Hermès er ofte i skinn fra eksotiske dyr og fins i et utall farger".

Nei takk, jeg er ikke så "eksotisk" av meg, jeg foretrekker skinn fra dyr som likevel går til mat ;-)

Hva som er et eksotisk dyr avhenger jo av øynene som ser.

På en reise i utlandet en gang hadde en restaurant en egen side i menyen over "eksotiske retter". Der sto det både alligator, struts, og ...reinsdyr!! :-)

Skrevet

Den SATC episoden det refereres til i teksten er da også helt suveren:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226258847' post='4010451]

http://www.friis-co.dk/

Her,da? Mer levelig de prisene - selges på Solsiden bl.a. Tror B.young tar inn noe av kolleksjonen også!

Lillemus skal pimpes! ;D

Her fant jeg en jeg kunne tenkt meg!

http://www.tuscanyleather.it/en/marta-mini-duffle-lady-bag-p-291.html

Men den koster jo ca. 1150,- nkr så med porto og toll og alt mulig blir den sikkert enda en tusing dyrere. :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...