Gjest Ønsker det nå....... Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 I stuen min er det mye som ikke står i stil med hverandre. Jeg får liksom ikke til å se løsninger eller ha det praktisk. Når jeg har kjøpt møbler og slik er det ofte forskjellige typer farge/treverk. Er ikke så flink til å se dette, og lurer på hvor jeg kan søke hjelp til å innrede stuen min så den ser ryddig, fin og praktisk ut? Har spurt på møbelforretning, men ble ikke klokere av den grunn. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Det finnes jo interiørkonsulenter og interiørarkitekter, søk på nettet så kanskje du finner noen. Jeg kunne også desperat trengt litt hjelp... men det er vel dyrt å leie hjelp? Et annet alternativ er å faktisk ta kurs ang. dette -så får du tips både til deg selv og til andre som du kan hjelpe 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Eller du kan spørre en venn som har lik smak som deg. Det er jo gøy å hjelpe til med slikt når en liker det selv. 0 Siter
Gjest svassa Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Eller du kan spørre en venn som har lik smak som deg. Det er jo gøy å hjelpe til med slikt når en liker det selv. blir ikke det som når den halte hjelper den blinde? ;-P 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 blir ikke det som når den halte hjelper den blinde? ;-P Hehe, den vennen ville jeg ikke valgt. Jeg har minst to i min vennekrets som jeg ser at klarer å få en gjennomført stil i hele huset. De fleste har en bekjent med viss peiling tror jeg. 0 Siter
Gjest svassa Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Eller du kan spørre en venn som har lik smak som deg. Det er jo gøy å hjelpe til med slikt når en liker det selv. Jeg bare forsøkte å være morsom Siden hun var litt "hjelpeløs" og du anbefalte en venn med lik smak. Selvsagt har du rett. Alle kjenner _noen_ som er flinke på slikt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Kan ta jobben jeg De kan nok ikke hjelpe deg med sånt i en møbelforretning men det finnes jo interiørkonsulenter som driver med sånt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Jeg bare forsøkte å være morsom Siden hun var litt "hjelpeløs" og du anbefalte en venn med lik smak. Selvsagt har du rett. Alle kjenner _noen_ som er flinke på slikt. aha nå ser jeg poenget hehe hjelpesløs og lik smak, det ble kræsj ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.