Gjest Vil ikke bli skyldig skatt Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 på skatten for dette året? Tips tas mot. PS er over 35 år 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Du kan få låne penger av meg til en sinnssvak rente så kan du trekke av renteutgiftene *plystre plystre - se veldig hjelpsom ut* Bare å si fra hva du mangler i fradrag så ordner jeg resten? 0 Siter
Gjest Vil ikke bli skyldig skatt Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Du kan få låne penger av meg til en sinnssvak rente så kan du trekke av renteutgiftene *plystre plystre - se veldig hjelpsom ut* Bare å si fra hva du mangler i fradrag så ordner jeg resten? He he...takk for tilbudet 0 Siter
mrxx Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Er du vanglig lønnsmottaker så er det ikke stort å gjøre med dette, hvis du ikke er pendler og har noen fradrag der du har glemt. Så det beste rådet er nok da at du innbetaler litt ekstra i skatt disse to siste månedene av året, så du blir skyldig litt mindre til sommeren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.