Gå til innhold

Hva gjør du i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg til 71 grader nord og ikke minst å se på kvelden "buler" kl 21:30 i Ylvis møter veggen, hehe! ;-)

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• Lillemus

7

• Lotte :o)

7

• Jølsen

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eg har tenkt å male noen aluminiumsbeslag som skal monteres på yttertaket, dette hadde eg planlagt å gjøre i går men tiden strakk ikkje til.

Det er mulig eg utsetter det til i morra, for eg har litt vondt i hodet.

Skrevet

Skal bare slappe av, og se på Ylvis senere i kveld. Om jeg får en god oppskrift lager jeg muligens eplekake :o)

Skrevet

Takk for påminnelsen! Da blir det buler i kveld! ;o)

Skrevet

Sutrer fordi jeg har vondt i nesa. Kanskje jeg også skal sjekke ut de bulene? Nå har jeg hørt så mye snakk om dem at jeg begynner å bli nysgjerrig:)

Skrevet

Nettopp kommet hjem fra trening. Spist middag, nå er det bare avslapning foran TV'n med PC'n og eventuelt noe skrik og skrål innimellom.

Skrevet

Sutrer fordi jeg har vondt i nesa. Kanskje jeg også skal sjekke ut de bulene? Nå har jeg hørt så mye snakk om dem at jeg begynner å bli nysgjerrig:)

''Kanskje jeg også skal sjekke ut de bulene?''

Fortell! :-)

Dette er helt ukjent for meg.

Skrevet

Kjekke, unge menn i tettsittende drakter = lekre buler å se på for oss kvins. ;o)

Skrevet

Nettopp kommet hjem fra trening. Spist middag, nå er det bare avslapning foran TV'n med PC'n og eventuelt noe skrik og skrål innimellom.

''Spist middag, nå er det bare avslapning foran TV'n med PC'n og eventuelt noe skrik og skrål innimellom.''

Javel???

Noe du driver med til daglig eller?

Skrevet

Kjekke, unge menn i tettsittende drakter = lekre buler å se på for oss kvins. ;o)

Akkurat DET vet eg, men hvor og hvem?

Skrevet

Bulene på midten av draktene til Ylvis-brødrene. Doldamene har vært hysterisk opptatt av dem i det siste. Er det susp eller er det ikke, osv:)

Skrevet

Akkurat DET vet eg, men hvor og hvem?

TVNorge kl. 21:30, Bård og Vegard Ylvisåker.

Skrevet

''Spist middag, nå er det bare avslapning foran TV'n med PC'n og eventuelt noe skrik og skrål innimellom.''

Javel???

Noe du driver med til daglig eller?

Ja deeeet!

Skrevet

Seriøst, du må bare roe deg ned. Det er i grunn bare kvalmt.

Skrevet

:-)

Tenk på naboene!

Nettopp, så nå har jeg bestemt meg for å binde dem fast med duct tape til veggen her.

Ps! Naboene er noen kvotesvartinger fra negerland, så de klager aldri!

Skrevet

Bulene på midten av draktene til Ylvis-brødrene. Doldamene har vært hysterisk opptatt av dem i det siste. Er det susp eller er det ikke, osv:)

Da er det susp!

Rart eg har gått glipp av den "tråden", og det er og litt snålt med menn i drakt.

Skrevet

Da er det susp!

Rart eg har gått glipp av den "tråden", og det er og litt snålt med menn i drakt.

Det hadde vært enda mere snålt om du faktisk deltok i susptråden! Er veldig betryggende at du ikke gjør det!

Skrevet

TVNorge kl. 21:30, Bård og Vegard Ylvisåker.

Ok.

Er det morsomt eller pinlig?

Skrevet

Det hadde vært enda mere snålt om du faktisk deltok i susptråden! Er veldig betryggende at du ikke gjør det!

Eg har faktisk ikkje sett den tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...