Gjest tina69 Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Ei god venninne tok nettopp doktorgraden og skal feire dette med stor vennefest. Hva slags gave gir man til en slik anledning???? 0 Siter
Orio Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Felleskatalogen? Spesielt egnet hvis det f.eks. er en doktorgrad i økonomi. :- ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Spesielt egnet hvis det f.eks. er en doktorgrad i økonomi. :- ) Det hadde vært noe for meg, eg burde faktisk gått til en Doktor i økonomi. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Det hadde vært noe for meg, eg burde faktisk gått til en Doktor i økonomi. *LOL* Dagens latter! :-)))))))))))))))))))))) 0 Siter
Gjest man kan spleise Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 En eksklusiv penn (kanskje inngravert) eller et smykke? Et fint bilde / kunst hun kan ha på (den nye?) jobben? Andre ting hun kan bruke i yrkessammenheng (lekker pc-veske). 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Det hadde vært noe for meg, eg burde faktisk gått til en Doktor i økonomi. haha ) Det er vondt å bruke mye penger i haugevis på kort tid.... 0 Siter
bustebeisa Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Fra meg, fikk min kjære, en kortholder med inngravert Dr xxx. I tillegg fikk han en meget god vin og en litt mer intern liten gave. Fra andre gikk det mye i vin. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 haha ) Det er vondt å bruke mye penger i haugevis på kort tid.... Tenk å få 100 000.- i cash på blå resept (uten egenandel), det hadde vært noe det. Eg trenger MIN del av oljefondet nå! 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Tenk å få 100 000.- i cash på blå resept (uten egenandel), det hadde vært noe det. Eg trenger MIN del av oljefondet nå! Ja det hadde vært noe det De kunne spart samfunnet for mange problemer på den måten. Du vil ikke inn i politikken da? haha 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Ja det hadde vært noe det De kunne spart samfunnet for mange problemer på den måten. Du vil ikke inn i politikken da? haha Politikken frister ikkje noe særlig, men eg er samfunnsengasjert på endel områder enten du tror det eler ei. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.