Gå til innhold

Gave til disputas - hva gir man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei god venninne tok nettopp doktorgraden og skal feire dette med stor vennefest. Hva slags gave gir man til en slik anledning????

Skrevet

Felleskatalogen?

Spesielt egnet hvis det f.eks. er en doktorgrad i økonomi.

:- )

Skrevet

Spesielt egnet hvis det f.eks. er en doktorgrad i økonomi.

:- )

Det hadde vært noe for meg, eg burde faktisk gått til en Doktor i økonomi.

Skrevet

*LOL* Dagens latter! :-))))))))))))))))))))))

Gjest man kan spleise
Skrevet

En eksklusiv penn (kanskje inngravert) eller et smykke? Et fint bilde / kunst hun kan ha på (den nye?) jobben? Andre ting hun kan bruke i yrkessammenheng (lekker pc-veske).

Skrevet

haha :)) Det er vondt å bruke mye penger i haugevis på kort tid.... ;)

Skrevet

Fra meg, fikk min kjære, en kortholder med inngravert Dr xxx. I tillegg fikk han en meget god vin og en litt mer intern liten gave.

Fra andre gikk det mye i vin.

Skrevet

haha :)) Det er vondt å bruke mye penger i haugevis på kort tid.... ;)

Tenk å få 100 000.- i cash på blå resept (uten egenandel), det hadde vært noe det.

Eg trenger MIN del av oljefondet nå! :)

Skrevet

Tenk å få 100 000.- i cash på blå resept (uten egenandel), det hadde vært noe det.

Eg trenger MIN del av oljefondet nå! :)

Ja det hadde vært noe det :) De kunne spart samfunnet for mange problemer på den måten. Du vil ikke inn i politikken da? haha

Skrevet

Ja det hadde vært noe det :) De kunne spart samfunnet for mange problemer på den måten. Du vil ikke inn i politikken da? haha

Politikken frister ikkje noe særlig, men eg er samfunnsengasjert på endel områder enten du tror det eler ei. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...