Gå til innhold

Gave til 1 1/2-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får besøk av ei venninne jeg ikke har sett på mange år nå på onsdag. Jeg har heller ikke truffet sønnen hennes før og har lyst til å gi ham en liten gave. Men hva gir man egentlig til en 1 1/-åring? (fyller to i desember). Har litt lyst å gi noe han kan leke med.

Fortsetter under...

Skrevet

Eller lastebil som en kan velte lasten av , eller brannbil :)

Skrevet

Lego Duplo, selvsagt :) Lego er bortimot det eneste som holder seg år etter år. alle andre plastleker blir ødelagt med tiden.

Skrevet

Min gutt var gal etter biler fra han var 10 mnd, men det er jo ikke sikkert det gjelder denne karen ;-)

Gjest høstløv
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226389485' post='4011667]

Lego Duplo, selvsagt :) Lego er bortimot det eneste som holder seg år etter år. alle andre plastleker blir ødelagt med tiden.

Jeg skulle til å foreslå Lego duplo, jeg også.

Vi har Lego duplo som er 30 år gammel, klossene er blitt brukt av 4 barn og nå er det barnebarnet, som leker med det.

Annonse

Skrevet

Duplo eller en lastebil av ett eller annet slag.. Har også erfart at ball er veldig gøy, men det er kanskje litt kjedelig og noe han har fra før..

Skrevet

Takk for alle de gode tipsene:-) Det ble en FisherPrice lastebil med figurer oppi. Passet for barn mellom 1-3 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...