Mrs. Wallace Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 I dag er middagen denne kjempegode suppa: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift23685.asp I går var det fiskekaker. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Veldig gode de Nanbrødene, tror det er Toro sine vi pleier å ha, de i liten pakke. Bare pass på å ikke ha de i for lenge Kjøpte en oransje pakke, ikke sikker på hvilket merke. Skal snart testes ) 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 I dag er middagen denne kjempegode suppa: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift23685.asp I går var det fiskekaker. A propos fiskekaker, har jeg tenkt å prøve et annerledes tilbehør: På baksiden av Dagbladet lørdag sto det oppskrift på gulrotrøsti . Revet potet og gulrot skulle blandes med løk og egg og denslags som arbeides sammen til en deig, og sprøstekes som pletter i pannen. Tror du det blir godt til fiskekaker, med frisk salat til? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 A propos fiskekaker, har jeg tenkt å prøve et annerledes tilbehør: På baksiden av Dagbladet lørdag sto det oppskrift på gulrotrøsti . Revet potet og gulrot skulle blandes med løk og egg og denslags som arbeides sammen til en deig, og sprøstekes som pletter i pannen. Tror du det blir godt til fiskekaker, med frisk salat til? Ja, det så jeg. Og ja, det tror jeg absolutt er verdt å prøve som fiskekaketilbehør! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 I dag er middagen denne kjempegode suppa: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift23685.asp I går var det fiskekaker. den suppa så god ut ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Her blir det indisk. mmmm :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Her blir det indisk. mmmm :-) Det ble det her og. Penslet nanbrødene med hvitløkssmør. Lukter himmelsk her nå ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 I dag er middagen denne kjempegode suppa: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift23685.asp I går var det fiskekaker. Den der suppa så bare himmelsk ut, den tror jeg må prøves! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Den der suppa så bare himmelsk ut, den tror jeg må prøves! Ja, den anbefales virkelig. Og det er bare å lage mye, for den er minst like god dagen etter. ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 den suppa så god ut ) Ja, den er kjempegod, og anbefales på det sterkeste. *slafse* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Det ble det her og. Penslet nanbrødene med hvitløkssmør. Lukter himmelsk her nå ) Å nanbrød med hvitløk er såå godt. Det hadde ikke jeg idag da men neste gang skal jeg ha det 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Å nanbrød med hvitløk er såå godt. Det hadde ikke jeg idag da men neste gang skal jeg ha det *mett* Spiser altfor mye når det er god mat på menyen ( 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Ja, den anbefales virkelig. Og det er bare å lage mye, for den er minst like god dagen etter. ) Hehe, er den god nok har nok Storebror restene i seg i løpet av kvelden. :-D 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Nei takk ) Hehe, har aldri smakt den så kan være den er god ) Men nå ligger kyllingen til marinering ) Det skulle du jo ikkje ha for det hadde du i går, dessuten vokser den i munnen på deg. Har du glemt det? Ps! Eg hadde torsk i dag.(Fjordland) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Det skulle du jo ikkje ha for det hadde du i går, dessuten vokser den i munnen på deg. Har du glemt det? Ps! Eg hadde torsk i dag.(Fjordland) Jeg spiste ikke kyllingfilet ) Ferdig grillet kylling som rives i biter og legges i marinade er noe heeeelt annet enn filet ) 0 Siter
damedamen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Andebryst Fløtesaus, poteter, løk og champignon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.