Babette Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Det er ikke ofte jeg har anledning til å se på Glamour, og etter dagens sending sitter jeg igjen med mange spørsmål. 1. Hvor er Stephanie? Jeg forsto at hun og Eric ikke er sammen lenger, men var hun ikke med i firmaet likevel? Hva har skjedd? Fikk også med meg at Eric står i med Donna, Brookes søster. Jeg husker henne som mørkere og med briller, tydeligvis en av mange skuespillere som er skiftet ut. Men vi har jo sett før at hun liker eldre menn, drev hun ikke på i sin ungdom med Bill, faren til Ridges avdøde og første kone Caroline? Ellers er det tydelig at tida nesten står stille. Taylor og Brooke får fortsatt barn, selv om de eldste barna må være godt opp i 30-årene! Og Nick er sammen med Taylor, etter å ha vært gift med både mor og datter Brooke og Bridget? Eller kom det ikke så langt? 2. Hvem er denne Ashley som Ridge er forlovet med, har hun noen forbindelse med de andre? 3. Hvor mange menn har Brooke barn med? Eric, Ridge og han banditten i skinnjakke som jeg ikke husker navnet på, (han har også et barn med Ambers kusine som døde av kreft i buspyttkjertelen. Barnet framsto først som Ambers, hennes og Ricks barn var dødfødt, og hun overtok kusinens baby for en periode) han var egentlig sammen med datteren Bridget, har hun barn med Nick også? Det er for øvrig veldig som mor og datter hopper på samme menn. Var ikke Bridget forelsket i Ridge også? De trodde jo han var halvbroren hennes, men det var han jo ikke, for han viste seg å være sønn av Massimo. Ha ha ha, dette ser nesten ut som spørsmål i Kvitt eller dobbelt. Artig å se hvem som hadde dukket opp som fagdommer om jeg hadde meldt meg opp i emnet Glamour. Serien der alle STÅR. De står og krangler, har møter, er i selskaper, spiser og drikker. Dette ble langt og innfløkt, men nå håper jeg noen som følger med på serien kan opplyse meg. På forhånd takk. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Jeg pleide å synes Glamour stod dønn stille men etter å ikke ha sett på det i et par nå så har det jo tydeligvis faktisk skjedd _noe_ Personen du tenker på som er far til barnet som Rikk trodde var sitt heter forøvrig Deacon. Han gjorde vel også Brook gravid? Tror det. Ok så Nick er sammen med Taylor nå ja.. ja han har vært gift med både Brook og Bridget. Men hvem er Brook sammen med nå da? Jeg fikk faktisk med meg 5 min av en episode for litt siden. Brooke var blitt voldtatt og Ridge var i en krangel med voldtektsmannen, så jeg trodde de var sammen igjen jeg. Ashley? Hmm dette må være en ny person - tror jeg må få med meg en episode til en dag for å få en liten oppdatering (holder med en episode i året). Og jeg kan aldri tenke meg at Stephanie er ute av bildet..det er jo dronningen selv. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Åh, så morsomt med en oppdatering om "gamle venner". I 2001/2002 var jeg hjemme med baby, og da var jeg helt oppdatert på den fronten. Og når jeg hadde barn i barnehage var jeg ofte nok hjemme til å holde meg oppdatert. En episode annenhver måned, og seinere et par ganger i halvåret holdt meg godt på nett. Men det ser jammen ut til å ha skjedd litt etter at ungen min begynte på skolen, for nå har jeg falt helt ut. Får nesten lyst til å gjøre som politifolka gjør for tida og "sykemelde meg" noen dager for oppdatering [not]. 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Jeg pleide å synes Glamour stod dønn stille men etter å ikke ha sett på det i et par nå så har det jo tydeligvis faktisk skjedd _noe_ Personen du tenker på som er far til barnet som Rikk trodde var sitt heter forøvrig Deacon. Han gjorde vel også Brook gravid? Tror det. Ok så Nick er sammen med Taylor nå ja.. ja han har vært gift med både Brook og Bridget. Men hvem er Brook sammen med nå da? Jeg fikk faktisk med meg 5 min av en episode for litt siden. Brooke var blitt voldtatt og Ridge var i en krangel med voldtektsmannen, så jeg trodde de var sammen igjen jeg. Ashley? Hmm dette må være en ny person - tror jeg må få med meg en episode til en dag for å få en liten oppdatering (holder med en episode i året). Og jeg kan aldri tenke meg at Stephanie er ute av bildet..det er jo dronningen selv. Deacon, ja. Tror ikke Brooke er sammen med noen for tida. Men hun er som vanlig ute etter Ridge. Har inntryk av at hun bare vil ha ham når hun ikke kan få ham. Og gammelEric er skikkelig omsvermet. Jackie er også forelsket i ham. Hun er vel moren til Nick og eksen til Massimo, så her blir det stadig kryssende veier! Stephanie viste seg ikke i dagens episode, og det er noe som har skjedd, fikk jeg inntrykk av. Fulgte du med den perioden hun var hjemløs og bodde sammen med en annen uteligger i et kondemnert hus? Stilig. Det fantes også ei ekstra datter av Stephanie og Eric, som var syk og funksjonshemmet og var blitt holdt skjult i alle år. Men jeg mener å huske at hun ikke var datteren deres likevel, den ekte datteren døde. Taylor har jo også gjenoppstått fra de døde. Det samme gjorde Macy i sin tid, men nå er visst både hun og Thornes neste (?) kone Darla døde. Det skjer veldig lite fra en episode til en annen i Glamour. F. eks. trenger de et par episoder på å komme seg opp kirkegulvet. Men du verden så mye som har skjedd fra serien startet opp for - tja, over 20 år siden i alle fall. Det var en stund TV Norge sendte alle ukas episoder i ett (reprise) på søndag formiddag. Synd de ikke har fortsatt med det. 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Åh, så morsomt med en oppdatering om "gamle venner". I 2001/2002 var jeg hjemme med baby, og da var jeg helt oppdatert på den fronten. Og når jeg hadde barn i barnehage var jeg ofte nok hjemme til å holde meg oppdatert. En episode annenhver måned, og seinere et par ganger i halvåret holdt meg godt på nett. Men det ser jammen ut til å ha skjedd litt etter at ungen min begynte på skolen, for nå har jeg falt helt ut. Får nesten lyst til å gjøre som politifolka gjør for tida og "sykemelde meg" noen dager for oppdatering [not]. Ja, jeg tenker også på å søke om Glamourpermisjon, he he. Det er jo på en måte en nokså overflatisk serie, men samtidig har de touchet innom alvorlige tema som seksuelt misbruk av barn (Felicias første kjæreste Jake), Hiv og Aids (Kristen er/var gift med en hiv-smittet) og diverse annet. Og Felicia og Kristen er døtre av Stephanie og Eric, men det vet du vel. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Ja, jeg tenker også på å søke om Glamourpermisjon, he he. Det er jo på en måte en nokså overflatisk serie, men samtidig har de touchet innom alvorlige tema som seksuelt misbruk av barn (Felicias første kjæreste Jake), Hiv og Aids (Kristen er/var gift med en hiv-smittet) og diverse annet. Og Felicia og Kristen er døtre av Stephanie og Eric, men det vet du vel. Jeg har ikke helt kontroll over de jentene, heller, nei... Men Stephanie var jeg overrasket over sist hun var med. Hun hadde så utrolig glissent hår, og brukte ikke parykk. Ikke helt Hollywood det, da. Glamour er mitt bilde av den ultimate såpe, med onde, ukjente tvillingbrødre, stemødre i alle retninger, kryssende veier som er umulige å holde orden på. Det var min første såpeopplevelse, og står som sådan i en særstilling 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Deacon, ja. Tror ikke Brooke er sammen med noen for tida. Men hun er som vanlig ute etter Ridge. Har inntryk av at hun bare vil ha ham når hun ikke kan få ham. Og gammelEric er skikkelig omsvermet. Jackie er også forelsket i ham. Hun er vel moren til Nick og eksen til Massimo, så her blir det stadig kryssende veier! Stephanie viste seg ikke i dagens episode, og det er noe som har skjedd, fikk jeg inntrykk av. Fulgte du med den perioden hun var hjemløs og bodde sammen med en annen uteligger i et kondemnert hus? Stilig. Det fantes også ei ekstra datter av Stephanie og Eric, som var syk og funksjonshemmet og var blitt holdt skjult i alle år. Men jeg mener å huske at hun ikke var datteren deres likevel, den ekte datteren døde. Taylor har jo også gjenoppstått fra de døde. Det samme gjorde Macy i sin tid, men nå er visst både hun og Thornes neste (?) kone Darla døde. Det skjer veldig lite fra en episode til en annen i Glamour. F. eks. trenger de et par episoder på å komme seg opp kirkegulvet. Men du verden så mye som har skjedd fra serien startet opp for - tja, over 20 år siden i alle fall. Det var en stund TV Norge sendte alle ukas episoder i ett (reprise) på søndag formiddag. Synd de ikke har fortsatt med det. "Og gammelEric er skikkelig omsvermet. Jackie er også forelsket i ham. Hun er vel moren til Nick og eksen til Massimo, så her blir det stadig kryssende veier!" Ja hun har vært ute etter han veldig lenge. "Stephanie viste seg ikke i dagens episode, og det er noe som har skjedd, fikk jeg inntrykk av." Jøss nå ble jeg litt nysgjerrig her.. "Fulgte du med den perioden hun var hjemløs og bodde sammen med en annen uteligger i et kondemnert hus? Stilig." Hehe husker godt det ja "Det fantes også ei ekstra datter av Stephanie og Eric, som var syk og funksjonshemmet og var blitt holdt skjult i alle år. Men jeg mener å huske at hun ikke var datteren deres likevel, den ekte datteren døde." HVis jeg husker riktig så var den ordentlig datteren også funksjonshemmet (og forbrent tror jeg?) og hun døde egentlig når pleieren var ute å rullet henne i rullestol en gang og han mistet taket og hun trillet i en vegg eller noe sånt. Pleieren turte ikke si dette til Eric og Stephanie og latet som en annen forbrent funksjonshemmet pasient var deres datter.. noe sånt.. "Taylor har jo også gjenoppstått fra de døde. Det samme gjorde Macy i sin tid, men nå er visst både hun og Thornes neste (?) kone Darla døde." Å er Darla dø?? Det kan jeg ikke huske at jeg har fått med meg? Og ja de har det med å gjennoppstå fra de døde i denne serien. Husker du hvor Taylor var da hun egentlig var dø? Hos han araberen eller hva det var? Han stjal henne da hun hadde turberkulose og satt henne på en eller annen vindunderkur, mens han laget et korps som liknet henne helt på en prikk, som de brukte under begravelsen. Hehe passe sprøtt. "Det var en stund TV Norge sendte alle ukas episoder i ett (reprise) på søndag formiddag. Synd de ikke har fortsatt med det." Det husker jeg ja og det var jo helt supert å se på på en klein søndag. Det burde de starte opp med igjen.. 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 "Og gammelEric er skikkelig omsvermet. Jackie er også forelsket i ham. Hun er vel moren til Nick og eksen til Massimo, så her blir det stadig kryssende veier!" Ja hun har vært ute etter han veldig lenge. "Stephanie viste seg ikke i dagens episode, og det er noe som har skjedd, fikk jeg inntrykk av." Jøss nå ble jeg litt nysgjerrig her.. "Fulgte du med den perioden hun var hjemløs og bodde sammen med en annen uteligger i et kondemnert hus? Stilig." Hehe husker godt det ja "Det fantes også ei ekstra datter av Stephanie og Eric, som var syk og funksjonshemmet og var blitt holdt skjult i alle år. Men jeg mener å huske at hun ikke var datteren deres likevel, den ekte datteren døde." HVis jeg husker riktig så var den ordentlig datteren også funksjonshemmet (og forbrent tror jeg?) og hun døde egentlig når pleieren var ute å rullet henne i rullestol en gang og han mistet taket og hun trillet i en vegg eller noe sånt. Pleieren turte ikke si dette til Eric og Stephanie og latet som en annen forbrent funksjonshemmet pasient var deres datter.. noe sånt.. "Taylor har jo også gjenoppstått fra de døde. Det samme gjorde Macy i sin tid, men nå er visst både hun og Thornes neste (?) kone Darla døde." Å er Darla dø?? Det kan jeg ikke huske at jeg har fått med meg? Og ja de har det med å gjennoppstå fra de døde i denne serien. Husker du hvor Taylor var da hun egentlig var dø? Hos han araberen eller hva det var? Han stjal henne da hun hadde turberkulose og satt henne på en eller annen vindunderkur, mens han laget et korps som liknet henne helt på en prikk, som de brukte under begravelsen. Hehe passe sprøtt. "Det var en stund TV Norge sendte alle ukas episoder i ett (reprise) på søndag formiddag. Synd de ikke har fortsatt med det." Det husker jeg ja og det var jo helt supert å se på på en klein søndag. Det burde de starte opp med igjen.. ''Hvis jeg husker riktig så var den ordentlig datteren også funksjonshemmet (og forbrent tror jeg?) og hun døde egentlig når pleieren var ute å rullet henne i rullestol en gang og han mistet taket og hun trillet i en vegg eller noe sånt. Pleieren turte ikke si dette til Eric og Stephanie og latet som en annen forbrent funksjonshemmet pasient var deres datter.. noe sånt..'' Ja, nå demrer det. Eric og Stehanie ble lurt. Men hun som lot som om hun var datteren bare spilte syk. Hun var helt frisk, spratt op av senga og knullet med pleieren sin så fort de var ute av døra. ''Å er Darla dø?? Det kan jeg ikke huske at jeg har fått med meg? '' Jada. Kjørt ihjel av Taylor i tåka! Dette gjorde forståelig nok at Thorne og Taylor fikk en dårlig start på sitt forhold. Bedre ble det ikke da datteren til Darla og Thorne lekte med Hope, datteren til Brooke og Deacon, som røpet at Taylor var skyld i hennes mors død. Men det har tydeligvis gått seg til nå, og det var jo en ulykke. Når det gjelder Taylor, tror jeg hun ble skutt. En gang tidligere døde hun nesten av tuberkulose, men bare nesten. Jeg så dessverre ikke på i den perioden hun var antatt død og begravet, men husker hun dukket opp i et bryllup. Og så husker jeg at en av tvillingjentene til Taylor og Ridge ble kidnappet av en gal, rødhåret dame. Det har vært mye dramatikk, død, tragedier og konkurser, for ikke å snakke om skilsmisser. Jeg vil helst at alle skal ha det bra og være lykkelige. Hadde vondt av Eric da han mistet firmaet. 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Jeg har ikke helt kontroll over de jentene, heller, nei... Men Stephanie var jeg overrasket over sist hun var med. Hun hadde så utrolig glissent hår, og brukte ikke parykk. Ikke helt Hollywood det, da. Glamour er mitt bilde av den ultimate såpe, med onde, ukjente tvillingbrødre, stemødre i alle retninger, kryssende veier som er umulige å holde orden på. Det var min første såpeopplevelse, og står som sådan i en særstilling Stephanie har blitt tynn og hvit i håret, ja. Da er det noe annet med løvemanken til Sally Spectra! Jeg synes Sally ser ut og høres ut som en mann, for øvrig. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 ''Hvis jeg husker riktig så var den ordentlig datteren også funksjonshemmet (og forbrent tror jeg?) og hun døde egentlig når pleieren var ute å rullet henne i rullestol en gang og han mistet taket og hun trillet i en vegg eller noe sånt. Pleieren turte ikke si dette til Eric og Stephanie og latet som en annen forbrent funksjonshemmet pasient var deres datter.. noe sånt..'' Ja, nå demrer det. Eric og Stehanie ble lurt. Men hun som lot som om hun var datteren bare spilte syk. Hun var helt frisk, spratt op av senga og knullet med pleieren sin så fort de var ute av døra. ''Å er Darla dø?? Det kan jeg ikke huske at jeg har fått med meg? '' Jada. Kjørt ihjel av Taylor i tåka! Dette gjorde forståelig nok at Thorne og Taylor fikk en dårlig start på sitt forhold. Bedre ble det ikke da datteren til Darla og Thorne lekte med Hope, datteren til Brooke og Deacon, som røpet at Taylor var skyld i hennes mors død. Men det har tydeligvis gått seg til nå, og det var jo en ulykke. Når det gjelder Taylor, tror jeg hun ble skutt. En gang tidligere døde hun nesten av tuberkulose, men bare nesten. Jeg så dessverre ikke på i den perioden hun var antatt død og begravet, men husker hun dukket opp i et bryllup. Og så husker jeg at en av tvillingjentene til Taylor og Ridge ble kidnappet av en gal, rødhåret dame. Det har vært mye dramatikk, død, tragedier og konkurser, for ikke å snakke om skilsmisser. Jeg vil helst at alle skal ha det bra og være lykkelige. Hadde vondt av Eric da han mistet firmaet. "Ja, nå demrer det. Eric og Stehanie ble lurt. Men hun som lot som om hun var datteren bare spilte syk. Hun var helt frisk, spratt op av senga og knullet med pleieren sin så fort de var ute av døra." Ja det stemmer det, det var sånn det var ja.. Å er Darla dø?? Det kan jeg ikke huske at jeg har fått med meg? Jada. Kjørt ihjel av Taylor i tåka! Dette gjorde forståelig nok at Thorne og Taylor fikk en dårlig start på sitt forhold. Bedre ble det ikke da datteren til Darla og Thorne lekte med Hope, datteren til Brooke og Deacon, som røpet at Taylor var skyld i hennes mors død. Men det har tydeligvis gått seg til nå, og det var jo en ulykke. "Når det gjelder Taylor, tror jeg hun ble skutt. En gang tidligere døde hun nesten av tuberkulose, men bare nesten." Jeg husker ikke så godt at hun ble skutt menjeg husker veldig godt perioden med tuberkulose og den tiden hun var i han araberen sit hus i Marokko(?)..det varte nemlig leeeenge. "Jeg så dessverre ikke på i den perioden hun var antatt død og begravet, men husker hun dukket opp i et bryllup." Da tror jeg hun hadde klart å rømme fra araberen. "Og så husker jeg at en av tvillingjentene til Taylor og Ridge ble kidnappet av en gal, rødhåret dame." Det var vel Taylor og datteren som var fanget? Jeg er relativt sikker på at Taylor var fanget ihvertfal. Hun rødhårete damet.. hva het hun igjen.. hmm.. motivet var ihvertfal å få Ridge. "Det har vært mye dramatikk, død, tragedier og konkurser, for ikke å snakke om skilsmisser. Jeg vil helst at alle skal ha det bra og være lykkelige. Hadde vondt av Eric da han mistet firmaet." Jeg synes Eric og Stephanie skulle holdt sammen 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 "Ja, nå demrer det. Eric og Stehanie ble lurt. Men hun som lot som om hun var datteren bare spilte syk. Hun var helt frisk, spratt op av senga og knullet med pleieren sin så fort de var ute av døra." Ja det stemmer det, det var sånn det var ja.. Å er Darla dø?? Det kan jeg ikke huske at jeg har fått med meg? Jada. Kjørt ihjel av Taylor i tåka! Dette gjorde forståelig nok at Thorne og Taylor fikk en dårlig start på sitt forhold. Bedre ble det ikke da datteren til Darla og Thorne lekte med Hope, datteren til Brooke og Deacon, som røpet at Taylor var skyld i hennes mors død. Men det har tydeligvis gått seg til nå, og det var jo en ulykke. "Når det gjelder Taylor, tror jeg hun ble skutt. En gang tidligere døde hun nesten av tuberkulose, men bare nesten." Jeg husker ikke så godt at hun ble skutt menjeg husker veldig godt perioden med tuberkulose og den tiden hun var i han araberen sit hus i Marokko(?)..det varte nemlig leeeenge. "Jeg så dessverre ikke på i den perioden hun var antatt død og begravet, men husker hun dukket opp i et bryllup." Da tror jeg hun hadde klart å rømme fra araberen. "Og så husker jeg at en av tvillingjentene til Taylor og Ridge ble kidnappet av en gal, rødhåret dame." Det var vel Taylor og datteren som var fanget? Jeg er relativt sikker på at Taylor var fanget ihvertfal. Hun rødhårete damet.. hva het hun igjen.. hmm.. motivet var ihvertfal å få Ridge. "Det har vært mye dramatikk, død, tragedier og konkurser, for ikke å snakke om skilsmisser. Jeg vil helst at alle skal ha det bra og være lykkelige. Hadde vondt av Eric da han mistet firmaet." Jeg synes Eric og Stephanie skulle holdt sammen ''Det var vel Taylor og datteren som var fanget? Jeg er relativt sikker på at Taylor var fanget ihvertfal. '' Det har du rett i, de var begge fanget. Da var det nok nyttig at Taylor er psykiater! ''Hun rødhårete damet.. hva het hun igjen.. hmm.. motivet var ihvertfal å få Ridge.'' Jeg ser henne for meg. Hun var en stjernedesigner de hadde lykkes å knytte til seg. Hun som spilte henne kan jeg fjernt huske fra en annen serie, Sunset Beach eller noe sånt. For øvrig er det sjelden å se skuespillerne fra Glamour i andre roller. Jeg kan huske å ha sett "Margot", en sterkt sminket designer, i en annen rolle. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Åh, så morsomt med en oppdatering om "gamle venner". I 2001/2002 var jeg hjemme med baby, og da var jeg helt oppdatert på den fronten. Og når jeg hadde barn i barnehage var jeg ofte nok hjemme til å holde meg oppdatert. En episode annenhver måned, og seinere et par ganger i halvåret holdt meg godt på nett. Men det ser jammen ut til å ha skjedd litt etter at ungen min begynte på skolen, for nå har jeg falt helt ut. Får nesten lyst til å gjøre som politifolka gjør for tida og "sykemelde meg" noen dager for oppdatering [not]. Og jeg fulgte med i 1996/97, da mannen min var i militæret, og før vi fikk barn :-D 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Få deg GET-boks. Jeg ser alle ukens Dr. Phil i løpet av helga jeg ;-) *überkjerring* 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Få deg GET-boks. Jeg ser alle ukens Dr. Phil i løpet av helga jeg ;-) *überkjerring* Hva er det for slags boks? Jeg er nok altfor kjerring til å ha hørt om GET. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hva er det for slags boks? Jeg er nok altfor kjerring til å ha hørt om GET. En sånn digitalTV-boks. Er flere typer å velge mellom, må ikke ha GET som leverandør heller tror jeg :-) Men den vi har er veldig kjekk, alle kanaler og programmer kommer opp på skjermen med få tastetrykk, og så kan man enkelt markere programmer man vil ta opp, og også automatisk alle programmene i en serie. Med et nytt tastetrykk får man opp alle opptakene på en liste, og kan velge hva man vil se dersom TV-kvelden forøvrig suger. Eneste jeg savner er muligheten for å "bestille" program man vil se uten nødvendigvis å ha valgt å ta dem opp først.. men det kommer sikkert i fremtiden.. ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 En sånn digitalTV-boks. Er flere typer å velge mellom, må ikke ha GET som leverandør heller tror jeg :-) Men den vi har er veldig kjekk, alle kanaler og programmer kommer opp på skjermen med få tastetrykk, og så kan man enkelt markere programmer man vil ta opp, og også automatisk alle programmene i en serie. Med et nytt tastetrykk får man opp alle opptakene på en liste, og kan velge hva man vil se dersom TV-kvelden forøvrig suger. Eneste jeg savner er muligheten for å "bestille" program man vil se uten nødvendigvis å ha valgt å ta dem opp først.. men det kommer sikkert i fremtiden.. ;-) Det høres fint ut. Men jeg er redd kjæresten ville bli alvorlig bekymret om jeg begynner å ta opp Glamour. Han synes jeg har så innmari dårlig TV-smak. Liker de verste programmene som sendes, sier han. Det er jeg egentlig enig i , sier jeg. Så ler vi oss nesten i hjel begge to. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Det høres fint ut. Men jeg er redd kjæresten ville bli alvorlig bekymret om jeg begynner å ta opp Glamour. Han synes jeg har så innmari dårlig TV-smak. Liker de verste programmene som sendes, sier han. Det er jeg egentlig enig i , sier jeg. Så ler vi oss nesten i hjel begge to. ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 "Ja, nå demrer det. Eric og Stehanie ble lurt. Men hun som lot som om hun var datteren bare spilte syk. Hun var helt frisk, spratt op av senga og knullet med pleieren sin så fort de var ute av døra." Ja det stemmer det, det var sånn det var ja.. Å er Darla dø?? Det kan jeg ikke huske at jeg har fått med meg? Jada. Kjørt ihjel av Taylor i tåka! Dette gjorde forståelig nok at Thorne og Taylor fikk en dårlig start på sitt forhold. Bedre ble det ikke da datteren til Darla og Thorne lekte med Hope, datteren til Brooke og Deacon, som røpet at Taylor var skyld i hennes mors død. Men det har tydeligvis gått seg til nå, og det var jo en ulykke. "Når det gjelder Taylor, tror jeg hun ble skutt. En gang tidligere døde hun nesten av tuberkulose, men bare nesten." Jeg husker ikke så godt at hun ble skutt menjeg husker veldig godt perioden med tuberkulose og den tiden hun var i han araberen sit hus i Marokko(?)..det varte nemlig leeeenge. "Jeg så dessverre ikke på i den perioden hun var antatt død og begravet, men husker hun dukket opp i et bryllup." Da tror jeg hun hadde klart å rømme fra araberen. "Og så husker jeg at en av tvillingjentene til Taylor og Ridge ble kidnappet av en gal, rødhåret dame." Det var vel Taylor og datteren som var fanget? Jeg er relativt sikker på at Taylor var fanget ihvertfal. Hun rødhårete damet.. hva het hun igjen.. hmm.. motivet var ihvertfal å få Ridge. "Det har vært mye dramatikk, død, tragedier og konkurser, for ikke å snakke om skilsmisser. Jeg vil helst at alle skal ha det bra og være lykkelige. Hadde vondt av Eric da han mistet firmaet." Jeg synes Eric og Stephanie skulle holdt sammen Nå vet jeg hvorfor Stephanie ikke står høyt i kurs for tida. Hun har gått over streken i sin krig mot Brooke, så å si leid en voldtekstmann og forklart ham hvor nøkkelen til huset hennes var. Hun kan jo ha ment bare å skremme, men Brooke ble voldtatt og sliter nå med dette. Eric og Stephanie er fortsatt gift, men han er sint på henne og vil ikke ha henne tilbake. Jeg er dypt rystet. At Stephanie kune være SÅ ond trodde jeg ikke. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Nå vet jeg hvorfor Stephanie ikke står høyt i kurs for tida. Hun har gått over streken i sin krig mot Brooke, så å si leid en voldtekstmann og forklart ham hvor nøkkelen til huset hennes var. Hun kan jo ha ment bare å skremme, men Brooke ble voldtatt og sliter nå med dette. Eric og Stephanie er fortsatt gift, men han er sint på henne og vil ikke ha henne tilbake. Jeg er dypt rystet. At Stephanie kune være SÅ ond trodde jeg ikke. ''Jeg er dypt rystet'' Du store :-) Her er det visst en verden jeg har gått helt glipp av :-) *minner meg selv om å sende takkemail til de som skapte azureus* 0 Siter
Babette Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 ''Jeg er dypt rystet'' Du store :-) Her er det visst en verden jeg har gått helt glipp av :-) *minner meg selv om å sende takkemail til de som skapte azureus* Jeg lette forresten etter et ord tilsvarende leiemorder. Leievoldtektsmann? Det blir litt a la lørdagskryssordet i Magasinet, noe konstruert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.