Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg lette forresten etter et ord tilsvarende leiemorder. Leievoldtektsmann? Det blir litt a la lørdagskryssordet i Magasinet, noe konstruert. rent-a-rapist...? 0 Siter
Babette Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 rent-a-rapist...? Det er sikkert ikke lov å le av sånt, men jeg gjør det likevel. Dette kunne jo passe for en som annonserer sine tjenester! 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Det er sikkert ikke lov å le av sånt, men jeg gjør det likevel. Dette kunne jo passe for en som annonserer sine tjenester! Selvsagt - hvor skulle ellers denne Stephanie finne en slik håndverker? Uff - nei - det er egentlig ikke morsomt :-( 0 Siter
Babette Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Selvsagt - hvor skulle ellers denne Stephanie finne en slik håndverker? Uff - nei - det er egentlig ikke morsomt :-( Hun har nok sine forbindelser! Men jeg har faktisk møtt min overmann når det gjelder stygg og upassende humor og det å le på feil steder. Snakket en gang med en prest som forrettet i en begravelse der en av de påpørende var så uheldig å dette ned i den åpne grava. Presten ble så lattermild at han nesten ikke klarte å holde seg, han måtte ta seg voldsomt sammen, sa han. Det skulle ha tatt seg ut om han hadde sprutet ut i latter i en sådan stund. Og så presten da, av alle. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Hun har nok sine forbindelser! Men jeg har faktisk møtt min overmann når det gjelder stygg og upassende humor og det å le på feil steder. Snakket en gang med en prest som forrettet i en begravelse der en av de påpørende var så uheldig å dette ned i den åpne grava. Presten ble så lattermild at han nesten ikke klarte å holde seg, han måtte ta seg voldsomt sammen, sa han. Det skulle ha tatt seg ut om han hadde sprutet ut i latter i en sådan stund. Og så presten da, av alle. Jeg var i en begravelse en gang hvor det skulle begraves en sånn gammel, sinna dame som alle bare møter opp for å se at ikke kommer opp igjen - sånn ca. Presten prøvde så godt han kune å si noe pent - så han holdt et ekstremt fokus på at hun hadde likt å gå tur - han la ut om så og si alle spaserturer damen noensinne hadde vært på. Så rundet han av med å si at "det var til kreften fikk henne parkert for godt". Jeg er glad jeg ikke satt forrest - jeg tror jeg sleit med ansiktsutrykket der en stund... 0 Siter
Babette Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Jeg var i en begravelse en gang hvor det skulle begraves en sånn gammel, sinna dame som alle bare møter opp for å se at ikke kommer opp igjen - sånn ca. Presten prøvde så godt han kune å si noe pent - så han holdt et ekstremt fokus på at hun hadde likt å gå tur - han la ut om så og si alle spaserturer damen noensinne hadde vært på. Så rundet han av med å si at "det var til kreften fikk henne parkert for godt". Jeg er glad jeg ikke satt forrest - jeg tror jeg sleit med ansiktsutrykket der en stund... Ha ha ha, jeg hadde aldri klart å holde meg alvorlig! 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ha ha ha, jeg hadde aldri klart å holde meg alvorlig! Nå får jeg vel halve dol på nakken - men jeg greide jo ikke det jeg heller. Men - jeg hadde et lommetørkle å gjemme meg bak så faren min trodde meget forundret at jeg satt og gråt. Det var en sånn begravelse man husker en stund. Hvor alle på nachspielet sier "jaja, det var det" om og om igjen... 0 Siter
Babette Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Nå får jeg vel halve dol på nakken - men jeg greide jo ikke det jeg heller. Men - jeg hadde et lommetørkle å gjemme meg bak så faren min trodde meget forundret at jeg satt og gråt. Det var en sånn begravelse man husker en stund. Hvor alle på nachspielet sier "jaja, det var det" om og om igjen... * Ler så jeg nesten ramler av stolen* Jeg ser det for meg... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg var i en begravelse en gang hvor det skulle begraves en sånn gammel, sinna dame som alle bare møter opp for å se at ikke kommer opp igjen - sånn ca. Presten prøvde så godt han kune å si noe pent - så han holdt et ekstremt fokus på at hun hadde likt å gå tur - han la ut om så og si alle spaserturer damen noensinne hadde vært på. Så rundet han av med å si at "det var til kreften fikk henne parkert for godt". Jeg er glad jeg ikke satt forrest - jeg tror jeg sleit med ansiktsutrykket der en stund... *LOL* 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 * Ler så jeg nesten ramler av stolen* Jeg ser det for meg... Jepp. Jeg husker at jeg tenkte at det er jammen rart... Menmen - damen ble begravet og såvidt jeg vet går hun ikke igjen, så hun ble tydeligvis jordfestet godt nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.