Gå til innhold

Trenger oppdatering om Glamour

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg lette forresten etter et ord tilsvarende leiemorder. Leievoldtektsmann? Det blir litt a la lørdagskryssordet i Magasinet, noe konstruert.

rent-a-rapist...?

Skrevet

rent-a-rapist...?

Det er sikkert ikke lov å le av sånt, men jeg gjør det likevel.

Dette kunne jo passe for en som annonserer sine tjenester!

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Det er sikkert ikke lov å le av sånt, men jeg gjør det likevel.

Dette kunne jo passe for en som annonserer sine tjenester!

Selvsagt - hvor skulle ellers denne Stephanie finne en slik håndverker?

Uff - nei - det er egentlig ikke morsomt :-(

Skrevet

Selvsagt - hvor skulle ellers denne Stephanie finne en slik håndverker?

Uff - nei - det er egentlig ikke morsomt :-(

Hun har nok sine forbindelser!

Men jeg har faktisk møtt min overmann når det gjelder stygg og upassende humor og det å le på feil steder.

Snakket en gang med en prest som forrettet i en begravelse der en av de påpørende var så uheldig å dette ned i den åpne grava. Presten ble så lattermild at han nesten ikke klarte å holde seg, han måtte ta seg voldsomt sammen, sa han.

Det skulle ha tatt seg ut om han hadde sprutet ut i latter i en sådan stund. Og så presten da, av alle.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Hun har nok sine forbindelser!

Men jeg har faktisk møtt min overmann når det gjelder stygg og upassende humor og det å le på feil steder.

Snakket en gang med en prest som forrettet i en begravelse der en av de påpørende var så uheldig å dette ned i den åpne grava. Presten ble så lattermild at han nesten ikke klarte å holde seg, han måtte ta seg voldsomt sammen, sa han.

Det skulle ha tatt seg ut om han hadde sprutet ut i latter i en sådan stund. Og så presten da, av alle.

Jeg var i en begravelse en gang hvor det skulle begraves en sånn gammel, sinna dame som alle bare møter opp for å se at ikke kommer opp igjen - sånn ca. Presten prøvde så godt han kune å si noe pent - så han holdt et ekstremt fokus på at hun hadde likt å gå tur - han la ut om så og si alle spaserturer damen noensinne hadde vært på. Så rundet han av med å si at "det var til kreften fikk henne parkert for godt".

Jeg er glad jeg ikke satt forrest - jeg tror jeg sleit med ansiktsutrykket der en stund...

Skrevet

Jeg var i en begravelse en gang hvor det skulle begraves en sånn gammel, sinna dame som alle bare møter opp for å se at ikke kommer opp igjen - sånn ca. Presten prøvde så godt han kune å si noe pent - så han holdt et ekstremt fokus på at hun hadde likt å gå tur - han la ut om så og si alle spaserturer damen noensinne hadde vært på. Så rundet han av med å si at "det var til kreften fikk henne parkert for godt".

Jeg er glad jeg ikke satt forrest - jeg tror jeg sleit med ansiktsutrykket der en stund...

Ha ha ha, jeg hadde aldri klart å holde meg alvorlig!

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Ha ha ha, jeg hadde aldri klart å holde meg alvorlig!

Nå får jeg vel halve dol på nakken - men jeg greide jo ikke det jeg heller. Men - jeg hadde et lommetørkle å gjemme meg bak så faren min trodde meget forundret at jeg satt og gråt.

Det var en sånn begravelse man husker en stund. Hvor alle på nachspielet sier "jaja, det var det" om og om igjen...

Skrevet

Nå får jeg vel halve dol på nakken - men jeg greide jo ikke det jeg heller. Men - jeg hadde et lommetørkle å gjemme meg bak så faren min trodde meget forundret at jeg satt og gråt.

Det var en sånn begravelse man husker en stund. Hvor alle på nachspielet sier "jaja, det var det" om og om igjen...

* Ler så jeg nesten ramler av stolen*

Jeg ser det for meg...

Skrevet

*LOL*

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

* Ler så jeg nesten ramler av stolen*

Jeg ser det for meg...

Jepp. Jeg husker at jeg tenkte at det er jammen rart...

Menmen - damen ble begravet og såvidt jeg vet går hun ikke igjen, så hun ble tydeligvis jordfestet godt nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...