Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på barselbesøk i morgen til svigerinnen min som akkurat har født. Hva skal jeg kjøpe med meg? Hva satt du pris på? Eller hva ville du satt pris på? Tenkte å kjøpe noe til de nybakte foreldrene også, men er usikker på hva. :)

Skrevet

Nå er det baby som er "livet" og da er gave til barnet veldig velkommen. Klær er morro, men kortvarig. Kjøp en opptrekkbar spilledåse, den kan alle ha glede av :)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Da jeg fikk baby fikk jeg så utrolig mye blomster, det virker som om folk tror det forventes at de nybakte foreldrene får blomster,

men altså - vi lå på sykehus på tremannstue

og hvor skulle vi gjøre av alle disse blomstene, jeg måtte ligge her 5 døgn pga keisersnitt... og det stinket gartneri på rommet, ikke tåler jeg så godt blomster heller.

Men høflige meg takket jo pent...

Jeg hadde heller satt pris på sjokolade ;-)

En gave man kan dele med både far og evnt. eldre søsken.

Og nybakte mødre er ofte litt stresset og får i seg lite mat, kanskje har de svangerskapsdepresjon også - så er sjokolade tingen- så får de i seg litt energi og :)

Så en liten ting til baby og en Twistpose til mor og far -helt ypperlig!

Skrevet

Da jeg fikk baby fikk jeg så utrolig mye blomster, det virker som om folk tror det forventes at de nybakte foreldrene får blomster,

men altså - vi lå på sykehus på tremannstue

og hvor skulle vi gjøre av alle disse blomstene, jeg måtte ligge her 5 døgn pga keisersnitt... og det stinket gartneri på rommet, ikke tåler jeg så godt blomster heller.

Men høflige meg takket jo pent...

Jeg hadde heller satt pris på sjokolade ;-)

En gave man kan dele med både far og evnt. eldre søsken.

Og nybakte mødre er ofte litt stresset og får i seg lite mat, kanskje har de svangerskapsdepresjon også - så er sjokolade tingen- så får de i seg litt energi og :)

Så en liten ting til baby og en Twistpose til mor og far -helt ypperlig!

Takk! :-) Da går jeg for det. Kjøper en liten kurv og putter oppi litt godsaker til mor og far + en ting til babyen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...