Gå til innhold

Kjære karamell - la oss starte en ny tråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karameller er godt. Særlig en pakken med karameller på Ikea. Jeg skal aldri lage karameller sjøl noe mer.

Ikke f om jeg skal koke karameller noen gang. *nam* Dette er det beste jeg har kjent, med klærne på!

Skrevet

Karamell på ikea?

Yes! En pose som heter Walkers Assorted Royal Toffees.

Skrevet

Skjønner ikkje helt at disse karamellene skal være bedre med klærne av.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226437856' post='4012427]

Myke og gode, eller harde? Jeg vil bare ha myke :P

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226437856' post='4012427]

Er det harde karameller? De skal helst være bløte...sånn smørbukk i konsistensen, ja, smørbukk er best:-) Meen, den der med sjokolade utenpå, DUMLE, den er også veldig god.

Skrevet

Er det harde karameller? De skal helst være bløte...sånn smørbukk i konsistensen, ja, smørbukk er best:-) Meen, den der med sjokolade utenpå, DUMLE, den er også veldig god.

Enig. Harde er ikke godt.

Skrevet

hø hø, det heter myke ja, ikke bløte, har bodd for lenge sørpå

Skrevet

Enig. Harde er ikke godt.

Og da må man bare leve med å ligne en idiot mens man fisker karamellrester ut av tennene med tunga

Skrevet

Skjønner ikkje helt at disse karamellene skal være bedre med klærne av.

;-)

Skrevet

Flest myke, men ikke kjempemyke.

Skrevet

Å, fysjom.

Skrevet

Fyllingene i tennene min liker ikke sånne.

Men tannlegen gnir seg nok i hendene... :-)

AneM1365380603
Skrevet

Det kommer jo an på hvordan konsistensen er. Karameller skal være litt harde og seige. Slik som river fyllingene ut av tennene. De skal ikke være slik som de firkanta fløtekaramellene i løsvekt.

Skrevet

Det kommer jo an på hvordan konsistensen er. Karameller skal være litt harde og seige. Slik som river fyllingene ut av tennene. De skal ikke være slik som de firkanta fløtekaramellene i løsvekt.

Enig. De er motstand i disse ja, ikke fudge, eller hva det heter.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226439992' post='4012510]

Enig. De er motstand i disse ja, ikke fudge, eller hva det heter.

You've got m@il

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226439128' post='4012467]

;-)

En sykehusansatt hadde tidligere møtt en bestemt lege kun på jobb, aldri andre steder. En gang møtte hun på denne legen et helt annet sted med mye folk. Da fikk hun først litt problem med å kjenne ham igjen uten den legefrakken. I forfjamselsen forsnakket hun seg veldig: "Ååååhh, er det deg? Jeg kjente deg ikke igjen med det samme med klærne på!"

Skrevet

Jeg spiser fint lite karameller. Skal jeg spise dem må det være sånne myke som er tyggbare uten at de henger fast i tennene. Harde karameller liker jeg ikke. Usj.

Skrevet

En sykehusansatt hadde tidligere møtt en bestemt lege kun på jobb, aldri andre steder. En gang møtte hun på denne legen et helt annet sted med mye folk. Da fikk hun først litt problem med å kjenne ham igjen uten den legefrakken. I forfjamselsen forsnakket hun seg veldig: "Ååååhh, er det deg? Jeg kjente deg ikke igjen med det samme med klærne på!"

*hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...