Gå til innhold

Hva kan du om første verdenskrig?

Anbefalte innlegg

Gjest Margit Sandemo kanskje?
Skrevet

Jeg vet at den startet ved at Tengel den onde slapp fri fra hulen sin og sørget for å plante noen skudd litt uheldig i Sarajevo - noe med noen kongelige.

Skrevet

Jeg vet at den startet ved at Tengel den onde slapp fri fra hulen sin og sørget for å plante noen skudd litt uheldig i Sarajevo - noe med noen kongelige.

Tengel den onde har jeg aldri hørt om;-)

Skrevet

Tengel den onde har jeg aldri hørt om;-)

Tengel den onde er fra Isfolket.

Skrevet

Tengel den onde er fra Isfolket.

Jeg skjønte at det måtte være derfra pga 'nicket' om Sandemo, men jeg har ikke lest noe av henne:-)

Skrevet

9 rette

Du leder foreløpig! :-)

Ps: Vet du noe om hva som skjedde her i natt, ettersom trådene om jakten på kjærligheten og om likheten med kjendiser ble slettet?

Skrevet

Jeg klarte 10, men bommet på ting jeg burde husket og hadde litt flaks med noe jeg egentlig ikke visste.

Jeg synes det er litt dillete å ha spørre etter et fremmedartet navn og ha svaralternativer med bare etpar bokstaver som forskjell.

Skrevet

Du leder foreløpig! :-)

Ps: Vet du noe om hva som skjedde her i natt, ettersom trådene om jakten på kjærligheten og om likheten med kjendiser ble slettet?

Nei, aner ikke. Jeg sovnet faktisk i går og var bare innom litt.

Skrevet

Jeg klarte 10, men bommet på ting jeg burde husket og hadde litt flaks med noe jeg egentlig ikke visste.

Jeg synes det er litt dillete å ha spørre etter et fremmedartet navn og ha svaralternativer med bare etpar bokstaver som forskjell.

Du kan mer enn din Anne-Cath Vestly! :-)

Enig med deg i det du sier om svaralternativene.

Skrevet

Jeg måtte forresten ta en titt til på quiz'en for å se hvor det var slike likheter i svaralternativene som du snakket om, og akkurat dette med skipet som ble senket var en av dem jeg fikk rett på uten å tippe *he he*

Skrevet

Jeg måtte forresten ta en titt til på quiz'en for å se hvor det var slike likheter i svaralternativene som du snakket om, og akkurat dette med skipet som ble senket var en av dem jeg fikk rett på uten å tippe *he he*

Jeg glemte å sjekke riktig svar men skipet var lusitania var det ikke?

Skrevet

Jeg glemte å sjekke riktig svar men skipet var lusitania var det ikke?

Jepp.

Skrevet

8 av 15 her. Syns kanskje jeg burde visst litt mer, ja...

Skrevet

Hah! 10 av 15! En del var ren gjetning, men noe visste jeg og noe resonerte jeg meg frem til. :o)

Skrevet

Hah! 10 av 15! En del var ren gjetning, men noe visste jeg og noe resonerte jeg meg frem til. :o)

:-)

Det sier forøvrig litt om det generelle kunnskapsnivået her når man jubler over 67% riktige svar:-)

Skrevet

8 bare. Og jeg som trodde jeg husket endel fra historietimene. Hrmf.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...