Cezzy Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg er en jente på 17 år, fikk 108 i iq:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Jeg er en jente på 17 år, fikk 108 i iq:) Det er jo flott! ) 0 Siter
miia Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 ''Ditt testresultat: 131 Resultat i beskrivende kategori: Svært bra'' Kan i hvert fall lulle meg inn troen på at jeg er litt smart da - små gleder i hverdagen 0 Siter
Gjest GA Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Denne tråden demonstrerer jammen både IQ og EQ og flere andre intelligenser! 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Denne tråden demonstrerer jammen både IQ og EQ og flere andre intelligenser! hehe, ja den utartet seg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 ''Ditt testresultat: 131 Resultat i beskrivende kategori: Svært bra'' Kan i hvert fall lulle meg inn troen på at jeg er litt smart da - små gleder i hverdagen Ja jeg synes testen var oppmuntrende selv Men du slår meg da 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg har ihvertfall roooopt på det lenge nå..... *roper på webbis en gang til* Det blir litt vel lettvint å først bruke dol som arena for grenseløs skitt-kasting, og så be om at vi skal bruke tid på sletting i etterkant. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Her er det jo bare megaglupiser, så jeg føler meg en smule "dum" som fikk "bare" 120 poeng ;-) Tallrekkene var merkelig nok det letteste for meg. Matematikk er ikke min sterkeste side, så det var her jeg sleit mest. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Her er det jo bare megaglupiser, så jeg føler meg en smule "dum" som fikk "bare" 120 poeng ;-) Tallrekkene var merkelig nok det letteste for meg. Matematikk er ikke min sterkeste side, så det var her jeg sleit mest. 120 er jo bra! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg tok en gang en IQ-test der jeg scorte 130 poeng, siden da har jeg ikke sett noen grunn til å ta flere ;-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 120 er jo bra! Ikke om man skal regne ut det tilsynelatende gjennomsnittet her på DOL Det spørs om alle tør å legge ut resultatene sine? ;-) Kom til å tenke på programmet "Ylvis møter veggen". Tommy Sharif var en av deltagerne og i forkant av programmet gjennomgikk han en IQ-test fordi et av konkurransespørsmålene gikk ut på hvor høy IQ han hadde. Han hadde bare 70 i IQ... Huff, det ble nok litt pinlig å avsløre det for hele Norge 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 133. Men hva hjelper det å skåre høyt her, når det bare bidrar til at man er enda mer oppmerksom på hvor de sorte hullene er... 0 Siter
morsan Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Ikke om man skal regne ut det tilsynelatende gjennomsnittet her på DOL Det spørs om alle tør å legge ut resultatene sine? ;-) Kom til å tenke på programmet "Ylvis møter veggen". Tommy Sharif var en av deltagerne og i forkant av programmet gjennomgikk han en IQ-test fordi et av konkurransespørsmålene gikk ut på hvor høy IQ han hadde. Han hadde bare 70 i IQ... Huff, det ble nok litt pinlig å avsløre det for hele Norge Det høres ut som om den testen ga feil resultat - at han ikke har fulgt med skikkelig el lign. IQ på 70 er jo å regne som tilbakestående, og det tviler jeg på at Dharif er. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Ikke om man skal regne ut det tilsynelatende gjennomsnittet her på DOL Det spørs om alle tør å legge ut resultatene sine? ;-) Kom til å tenke på programmet "Ylvis møter veggen". Tommy Sharif var en av deltagerne og i forkant av programmet gjennomgikk han en IQ-test fordi et av konkurransespørsmålene gikk ut på hvor høy IQ han hadde. Han hadde bare 70 i IQ... Huff, det ble nok litt pinlig å avsløre det for hele Norge "76 faktisk" sa min sønn Ja det må ha vært pinlig. Men det var ikke en tulletest da? 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Jeg tok en gang en IQ-test der jeg scorte 130 poeng, siden da har jeg ikke sett noen grunn til å ta flere ;-P Haha, det er smart å bare ha den da sikkert 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 133. Men hva hjelper det å skåre høyt her, når det bare bidrar til at man er enda mer oppmerksom på hvor de sorte hullene er... Alle har vi hull 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Det høres ut som om den testen ga feil resultat - at han ikke har fulgt med skikkelig el lign. IQ på 70 er jo å regne som tilbakestående, og det tviler jeg på at Dharif er. Jeg aner ikke hvordan han er, men enig i at dette virket rart.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 "76 faktisk" sa min sønn Ja det må ha vært pinlig. Men det var ikke en tulletest da? Sønnen din har sikkert rett. Hørselen min er som kjent ikke helt til å stole på ;-) Det var visst sant at han fikk dette testresultatet, ja. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Nå har jeg tatt den. Fikk 121, og var "på linje" på alle resultatene. Så jeg er jamt god :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Nå har jeg tatt den. Fikk 121, og var "på linje" på alle resultatene. Så jeg er jamt god :-) Tvers igjennom god 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.