Gå til innhold

Burka

Gjest - tristejenta...........

Anbefalte innlegg

Gjest - tristejenta...........
Skrevet

I går hadde jeg på meg et plagg kjæresten min ikke likte. Han sa tunikaen var for kort. I morges dag sa han at han forventet at jeg hadde gått og skiftet i går, men jeg gjorde det ikke. Jeg sier at han ikke skal bestemme hva jeg har på meg. «Men jeg kan bestemme hvem som skal være kjæresten min» truer han. Hvorfor kjøper du ikke en burka til meg sier jeg, noe han har sagt for spøk før. «Drittsekk» får jeg til svar.

Skrevet

Dette hadde jeg ikke funnet meg i! Dump han, og finn en som lar deg være deg selv, og kle deg som du føler er riktig for deg..

Skrevet

Jeg skjønner godt kjæresten din regaerer hvis du hadde på deg noe som var veldig avslørende og kort. Det er faktisk ikke alle menn som synes det er pent å se kvinner som legger frem hele kroppen sin. Han sa jo bare sannheten da, skjønner ikke hvorfor du ble så sur. Er vel bedre at han sier hva han mener, enn å gå rundt å se deg forfalle klesmessig? Hvis du mener sånn tunika-greie, så er det vel meningen at den skal gå godt over rompa, og ikke bare få ting til å bule utover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...