Gå til innhold

Sang for dagen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se det, der gav du dem jo flotte nicknavn, noe de begge trenger ;)

Gjest høstløv
Skrevet

Knutsen og Ludvigsen hadde vel et klart økonomisk motiv for å bli venner igjen.

Det har de to kranglete barnehagebarn ikke, så det spørs om vi må være vitner til slik krangling gjennom hele resten av barnehagetiden deres?

Skrevet

De kan sikkert få til en fin krangel ved fordeling av nickene og :o)

Skrevet

*he he* Ja, det tenkte jeg ikke på:-) Men får håpe de ikke krangler om hvem som skal være Tuppen og hvem som skal være Lillemor;-)

Gjest dustedama
Skrevet

Jeg har sansen for både tuppen og lillemor. Litt mer sansen for den ene enn den andre, men sånn vil det vel altlid være? Hvem skal ha hva nick i tilfellet? ;)

Skrevet

Det har jo tatt helt av i et par tråder! I dag er det sikkert rekord i antall innlegg her, hehe! Minner litt om gamle dager, bortsett fra at innholdet i dag er råttent, selvhøytidelig, bittert osv. OMG.

Klarer du å hjelpe meg i spørsmålet om NDS-spillet, kanskje? Du er jo en racer på nettet :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226510185' post='4013339]

Det har jo tatt helt av i et par tråder! I dag er det sikkert rekord i antall innlegg her, hehe! Minner litt om gamle dager, bortsett fra at innholdet i dag er råttent, selvhøytidelig, bittert osv. OMG.

Klarer du å hjelpe meg i spørsmålet om NDS-spillet, kanskje? Du er jo en racer på nettet :-)

Hvilket spill er det?

Skrevet

De kan sikkert få til en fin krangel ved fordeling av nickene og :o)

Jo, men tuppen og lillemor ble vel lltid venner igjen? ;)

Skrevet

*he he* Ja, det tenkte jeg ikke på:-) Men får håpe de ikke krangler om hvem som skal være Tuppen og hvem som skal være Lillemor;-)

Det får du ta ansvaret for, du er jo morsan :))

Skrevet

Hvilket spill er det?

Pokemon Platinum på Nintendo DS. Det er utgitt i Japan, men jeg finner ingensteder at det skal/når det skal utgies i f.eks USA og Norge.

Skrevet

Det får du ta ansvaret for, du er jo morsan :))

OK, vest = Lillemor, øst = Tuppen

Skrevet

Jo, men tuppen og lillemor ble vel lltid venner igjen? ;)

Ja, selvsagt!! :-)

De får bare la være å lese Rudyard Kiplings "Oh, East is East, and West is West, and never the twain shall meet"

Gjest høstløv
Skrevet

OK, vest = Lillemor, øst = Tuppen

Det må være greit å vite hvem som er hvem, slik at de kan bli plassert i hver sin avdeling i barnehagen, og dermed unngå å tråkke hverandre på tærne.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226510446' post='4013347]

Pokemon Platinum på Nintendo DS. Det er utgitt i Japan, men jeg finner ingensteder at det skal/når det skal utgies i f.eks USA og Norge.

http://www.nintendo.no/arkivet/nyheter/080515-1

ser ikke ut til at det er satt noen dato ennå

Skrevet

Ja, selvsagt!! :-)

De får bare la være å lese Rudyard Kiplings "Oh, East is East, and West is West, and never the twain shall meet"

*LOL*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1226511017' post='4013355]

Nei, og jeg finner det ikke på .com heller...

Jeg spurte junior som for tiden driver med aktiv søk på internett for å skrive ønskeliste til jul, og han trodde den ikke kommer før jul - han har ikke funnet den ihvertfall.

Skrevet

Jeg spurte junior som for tiden driver med aktiv søk på internett for å skrive ønskeliste til jul, og han trodde den ikke kommer før jul - han har ikke funnet den ihvertfall.

Ja, tror du/junior har rett. Kanskje spillet er funnet for dårlig til å utgies videre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...