Gå til innhold

Hva er det merkeligste du har smakt?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Og da tenker jeg ikke nødvendigvis på noe som smaker vondt, men noe som bare er merkelig.

min kinesiske romkamerat lagde chocolate dumplings, det var pastaputer med kylling+sjokolade inni. Det smakte ikke vondt, men bare veldig merkelig.

som tilbehør fikk vi ris med banan og kiwi til.

AneM1365380603
Skrevet

Det merkeligste jeg har spist er en kjøttgryte med bananbiter i. Det smakte ikke vondt, men var heller ikke mer enn "etanes".

Skrevet

Tja, en ostekake hvor bunnen inneholdt pepperkaker og osten var av blåmuggsorten var en annerledes smaksopplevelse. Det er kjempegodt, men det bryter med forventingene.

Eller en sandwich med ost og hjerne.

Skrevet

Friterte gresshopper - det var godt og speket kamel - det var enda bedre

Skrevet

Tja, en ostekake hvor bunnen inneholdt pepperkaker og osten var av blåmuggsorten var en annerledes smaksopplevelse. Det er kjempegodt, men det bryter med forventingene.

Eller en sandwich med ost og hjerne.

Oi..Har du oppskrift? På ostekaken altså, ikke hjernesmørbrød..

Skrevet

Halvdau gullfisk da?

Skrevet

Jeg har spist fritert kuhjerne - det var ganske merkelig:o)

Skrevet

Halvdau gullfisk da?

Neihei, den puttet jeg jo i do etter å ha N.H.D

Skrevet

Neihei, den puttet jeg jo i do etter å ha N.H.D

Da fikk den nok vann vil eg tro.

Skrevet

Da fikk den nok vann vil eg tro.

Jeg fikk panikk, den daua jo aldri og lå der og fløt

Skrevet

Jeg fikk panikk, den daua jo aldri og lå der og fløt

Du skulle ha banket den i kode fort og hardt på ett slag med en klubbe, da hadde den sluppet å flyte.

Skrevet

Du skulle ha banket den i kode fort og hardt på ett slag med en klubbe, da hadde den sluppet å flyte.

Hode mente jeg.

Skrevet

Froskelår.

Smaker som kylling,men jeg så for meg grønne,slimete vesen.

Skrevet

Kengurubiff marinert i honning.. Det var søtt, seigt + en kraftig smak på kjøttet.. Den var lilla! Ikke vondt, men ikke godt heller. Sklei ned med saus og røstipoteter til. :)

Jeg er en jente
Skrevet

Det må være en gang som barn(6-7 år) da jeg var på besøk hos en kamerat. Mora hans var så gjerrig at hun ikke ville gi oss pålegg på brødskiva vi bad om(sikkert siden jeg var på besøk). Hun sa vi skulle prøve å spise snø på brødskiva - i og med vi likte så godt å ete snø.

La meg si det slik... ikke noen god kombinasjon ;) Blir nesten kvalm når jeg tenker på kombinasjonen harde smuler og snø som smelter i munnen.

Skrevet

Det må være en gang som barn(6-7 år) da jeg var på besøk hos en kamerat. Mora hans var så gjerrig at hun ikke ville gi oss pålegg på brødskiva vi bad om(sikkert siden jeg var på besøk). Hun sa vi skulle prøve å spise snø på brødskiva - i og med vi likte så godt å ete snø.

La meg si det slik... ikke noen god kombinasjon ;) Blir nesten kvalm når jeg tenker på kombinasjonen harde smuler og snø som smelter i munnen.

Den mora hørtes ikke ut til å ha vært helt i vater...

Skrevet

Oi..Har du oppskrift? På ostekaken altså, ikke hjernesmørbrød..

Nei, dessverre - det var en venninne som oppdaget dem. Men det er mulig at det finnes noen brukbare oppskrifter der ute på nettet hvis du søker litt. Det var som sagt absolutt verdt å prøve.

Skrevet

Værpung

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...