Gå til innhold

Hva er det merkeligste du har smakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, en ostekake hvor bunnen inneholdt pepperkaker og osten var av blåmuggsorten var en annerledes smaksopplevelse. Det er kjempegodt, men det bryter med forventingene.

Eller en sandwich med ost og hjerne.

Høres knallgodt ut! I jula i fjor var det ei i familien som hadde spist kjøpepepperkaker med blåmuggost, og skrøt såpass at vi måtte prøve. Snadder - fast kveldskos hele jula hos oss!

Skrevet

Tunge. Spesielt på smalahove siden den er lunken - det føles nesten som en kliner med seg selv... Gi meg heller både ørefett og øye sier jeg!

Jeg er en jente
Skrevet

Den mora hørtes ikke ut til å ha vært helt i vater...

He-he. Ja du sier noe. Men enkelte er veldig gjerrige vet du.

Jeg opplevde også en gang jeg spurte om jeg kunne få saft da jeg var på besøk hos noen som liten. Da fikk jeg som svar "Du kan få vann". Er det mulig altså. Men det er mange som er gjerrige der ute.

Gjest tilbyr også vann til barna
Skrevet

Jeg opplevde også en gang jeg spurte om jeg kunne få saft da jeg var på besøk hos noen som liten. Da fikk jeg som svar "Du kan få vann". Er det mulig altså. Men det er mange som er gjerrige der ute.

Det kan jo ha mer med et (tann)helseperspektiv enn et gjerrighet, da..

Selv om et barn ikke oppfatter det sånn..

:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Kanskje de ikke hadde saft, og hadde som prinsipp å bare gi vann til barna, når de var tørste.

Skrevet

''Jeg opplevde også en gang jeg spurte om jeg kunne få saft da jeg var på besøk hos noen som liten. Da fikk jeg som svar "Du kan få vann". Er det mulig altså. Men det er mange som er gjerrige der ute.''

Jeg gir sjelden saft til mine egne barn når de er tørst utenom måltider. Saftdrikking er en usunn og dårlig vane. Jeg ville derfor heller ikke gitt saft til et barn som var på besøk "Hvorfor får lille Lise saft? Det er urettferdig!!" Så hun var ikke nødvendigvis gjerrig...

Skrevet

''Jeg opplevde også en gang jeg spurte om jeg kunne få saft da jeg var på besøk hos noen som liten. Da fikk jeg som svar "Du kan få vann". Er det mulig altså. Men det er mange som er gjerrige der ute.''

Jeg gir sjelden saft til mine egne barn når de er tørst utenom måltider. Saftdrikking er en usunn og dårlig vane. Jeg ville derfor heller ikke gitt saft til et barn som var på besøk "Hvorfor får lille Lise saft? Det er urettferdig!!" Så hun var ikke nødvendigvis gjerrig...

Eller kanskje ikke hun hadde saft? Jeg har ikke alltid saft i skapet...

Skrevet

Det må helt klart være larver. Det smakte ikke vondt, bare ekstremt fett. Jeg er ikke glad i fett, så det ble med en smakebit.

Skrevet

Jeg gir ikke saft til besøkende - og det har ingenting med gjerrighet å gjøre.

Min datter får ikke drikke så mye saft hun vil, kanskje får ikke besøket lov til å gjøre det heller, og da får de ikke hos meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...