Gjest jobb i helsenord Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Skal til legen i dag etter å ha hatt vondt i v.albue i 1 mnd nå. Blir ikke bedre. Nå begynner jeg også å få vondt i h. albue. Tror selv det er for jeg belaster denne mer, siden jeg i utgpkt har vond i venstre. Jeg har ett arbeid med tunge løft, og har forstått jeg må ta det rolig. En venninne av meg sa hun hadde vært sykemeldt ett halvt år, kan dette stemme? Har virkelig ikke lyst å være borte fra jobben så lenge, da jeg er rimelig nyansatt. 0 Siter
Spirello Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Arbeidsgiver kan tilrettelegge arbeidsdagen for deg.. Er det noe annet du kan gjøre som ikke gjør at du belaster armene? Du kan jo snakke med arbeidsgiver før du sykmelder deg.. 0 Siter
Gjest jobb i helsenord Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Arbeidsgiver kan tilrettelegge arbeidsdagen for deg.. Er det noe annet du kan gjøre som ikke gjør at du belaster armene? Du kan jo snakke med arbeidsgiver før du sykmelder deg.. Ja jeg har snakket med arb.giver om dette. Det går for en dag eller to, så er det rett i tunge løft igjen. Derfor blir jeg ikke bedre tror jeg. Har prøvd det i 1 mnd nå. 0 Siter
Gjest heiddu Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Hvis legen synes at du bør sykemeldes, kan du selvfølgelig sykemeldes for kortere tid enn seks måneder. Hvor lenge du eventuelt forblir sykemeldt avhenger av hvor lenge du faktisk er syk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.