Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres ut som en koselig hobby å samle på noe. At man stadig er på utkikk etter et nytt eksemplar.

Er det noen her som er samlere, og hva samler du på??

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

6

• annegunn

5

• mariaflyfly

4

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da jeg var lita, samlet jeg på glansbilder, frimerker, servietter, klistremerker og bladutklipp av Caroline av Monaco og Dynastiet.

Nå samler jeg ikke på noe.

Jo, forresten; hybelkaniner og kjønns- og hodehår. Sistnevnte oppbevares i dusjsluket. ;o)

Skrevet

Da jeg var lita, samlet jeg på glansbilder, frimerker, servietter, klistremerker og bladutklipp av Caroline av Monaco og Dynastiet.

Nå samler jeg ikke på noe.

Jo, forresten; hybelkaniner og kjønns- og hodehår. Sistnevnte oppbevares i dusjsluket. ;o)

''Jo, forresten; hybelkaniner og kjønns- og hodehår.''

Hos oss samler vi på små, svarte gummipartikler fra kunstgressfotballbanen like ved. De oppbevares først og fremst på alle gulv, dessuten i skittentøydunken og vaskemaskinen. Derfra spres de til klesskapene. De kommer til å overta verden.

Utrolig irriterende greier.

Skrevet

Hos oss samler vi på små, svarte gummipartikler fra kunstgressfotballbanen like ved. De oppbevares først og fremst på alle gulv, dessuten i skittentøydunken og vaskemaskinen. Derfra spres de til klesskapene. De kommer til å overta verden.

Jeg samler på single sokker. De oppbevares i et skap oppi De Ensomme Sokkers Pose.

Skrevet

Nå blei jeg sjokka, gitt! :P

Pøh!

Problemet er at det er omtrent like vanskelig å samle på som penger.... Faktisk har jeg lurt på om det er sammenheng der?

Skrevet

Jeg samler på single sokker. De oppbevares i et skap oppi De Ensomme Sokkers Pose.

Jeg har en egen skuff i skapet for De Ensomme Sokkers Forening.

I morges hadde jeg ikke et eneste mørkt sokkepar - men de 139 enslige mørke sokkene i skuffen under smilte pent og overtalte meg til å ta på meg to av dem - så i dag har jeg to umaka sokker på meg (oppi støvelettene da)!

Skrevet

Det gjør mannen min også. Dvs. jeg samler for ham, til venstre i skuffen hans.

Gjest høstløv
Skrevet

I morges hadde jeg ikke et eneste mørkt sokkepar - men de 139 enslige mørke sokkene i skuffen under smilte pent og overtalte meg til å ta på meg to av dem - så i dag har jeg to umaka sokker på meg (oppi støvelettene da)!

Vi har også en avdeling av De Enslige Sokkers Landsforening.

Men tørr ikke å kaste en eneste en, for da dukker den andre garantert opp i foreningen.

Skrevet

Da samler vi på det samme.kan nok snart lage en egen kunstgressbane.

Skrevet

Vi har også en avdeling av De Enslige Sokkers Landsforening.

Men tørr ikke å kaste en eneste en, for da dukker den andre garantert opp i foreningen.

Nei, jeg kaster heller aldri sokker som er hele...

Tenker at "en eller annen" sikkert en gang vil kunne finne på og sette seg ned og sortere dem, men det sjer aldri....

Skrevet

Det der en en velkjent teknikk - gubben (evt hun som pleier å legge bort husets tøyvask...) bruker den til stadighet.

Jeg trodde en stund løsningen var å kjøpe flere makne sokkepar, men han har allikevel endt opp med ørten varianter av nesten - men bare nesten - makne sokker, som til gjendjeld gjerne er ulikt slitt/falmet.

Det neste forsøket er å kjøpe sokker som ikke er helt like, og overbevise gubben om et hun som parrer alle husets sokker hans også kan stå for innkjøpene. Det siste er faktisk ikke helt lett, det er tydeligvis umandig å ikke få kjøpe sokkene sine selv.

Skrevet

Jeg har Yoko Ono-samlingen min. Diverse Yoko-stæsj i alle farger og fasonger. Pece and love, folkens, peace and love:)

Skrevet

Det der en en velkjent teknikk - gubben (evt hun som pleier å legge bort husets tøyvask...) bruker den til stadighet.

Jeg trodde en stund løsningen var å kjøpe flere makne sokkepar, men han har allikevel endt opp med ørten varianter av nesten - men bare nesten - makne sokker, som til gjendjeld gjerne er ulikt slitt/falmet.

Det neste forsøket er å kjøpe sokker som ikke er helt like, og overbevise gubben om et hun som parrer alle husets sokker hans også kan stå for innkjøpene. Det siste er faktisk ikke helt lett, det er tydeligvis umandig å ikke få kjøpe sokkene sine selv.

Jeg synes det skulle innføres en lov mot svarte sokker uten en ørliten, unik logo. Den kan godt være på undersiden, bare den er synlig etter vask.

Både tenåringen og mannen kjøper mørke, ensfargede sokker som har _litt_ forskjellig vrangbord og uten dekor. Det er disse jeg vil ha lovforbud mot.

Skrevet

Da samler vi på det samme.kan nok snart lage en egen kunstgressbane.

Jeg er forbauset over at det er noen igjen på stadion. Rart vi ikke har en slagghaug av gruvetypen ved siden av utetrappa, det knaser vilt når jeg tømmer fotballskoene, enda de da som regel allerede er tømt på ganggulvet...

Skrevet

Jeg synes det skulle innføres en lov mot svarte sokker uten en ørliten, unik logo. Den kan godt være på undersiden, bare den er synlig etter vask.

Både tenåringen og mannen kjøper mørke, ensfargede sokker som har _litt_ forskjellig vrangbord og uten dekor. Det er disse jeg vil ha lovforbud mot.

Vi har en del av de vi også, ja :-/ Dvs gubben har.

Jeg er overbevist om at denne typen er optimalt:

http://www.next.co.uk/shopping/men/nightwearunderwear/35/15

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...