Debra-irl Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Skal på jobbmesse á la speeddate. Jeg har ca 7 minutter på meg til å presentere meg selv. Tips til hvordan jeg kan legge frem denne presentasjonen?? De arbeidsgiverne som skal på messen har gjort dette før og vet hva de skal si og hvordan, men hva ønsker de å se av meg som arbeidstaker? Dette er til en administrativ stilling. Tusen takk for alle hjelp og hint. 0 Siter
Gjest lykke til med jobb Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Utdannelsen og hvorfor du valgte den er greit å starte med. Hvis du har hatt slikt arbeid før så kan du si litt om hvordan du utførte jobben, hva du var best på, hva som var viktig for deg, hvordan du samarbeider, punktlighet,stressmestring, hva du gjør for trivsel mm Husk å ha klar en negativ side som likevel er positiv ) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Noe som er veldig fremme i tiden i dag, er å legge vekt på at man kan stå inne for et godt og solid verdigrunnlag, at du har en grunnleggende overbevisning for å velge det yrket du har valgt, som du kan stå inne for. Vis troverdighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.